Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ha jobban kopik akkor mi van? Lényeg hogy jól működjön.
A gyári Nissin szinter fém nekem is szar. Nem tudom mire tervezték ezt, de se utcán, se pályán nem kedveltem meg a folyton változó viselkedését.
És mielőtt valaki nemek ugrana. Nem melegedett el kétszeméllyel sem a hegyekben. És nem nyikorgott mint a gyári, amivel a márkaszervizben sem tudtak mit kezdeni.
Gumit kell cserélnem. Magam is meglepődtem, hogy a gyári szinterbetéten ugyanannyi van 28.000 km után (eltettem) mint az organikus Nissin-en szintén 28.000 km után.

Pedig állitolag az organikus jobban kopik.
Ötvenes gépre a 17-es pont bővenjó, a 21-es baszottnagy, első lépésben szerintem szerezz be egy 17-est, mert csak feleslegesen kínlódsz majd vele.
Köszi!
Teljesen jo a Koyo, Ntn, fag. Nem erdemes tulvarialni. Inkabb a szerelesre figyelj, altalaban nekiesnek esznelkul es csodalkoznak ha par ezer km mulva ismet cserelni kell. Kerekcsapagy 2rs es C3 illesztes
Ránéztem, kipróbáljuk!
Ha jól tudom: c1<c2<normál<c3<c4
Általában mindenbe 2RS Koyo-t szoktam rakni. A gyári vsz ntn (narancs porvédőre emlékszem).
Szia,

50 ccm-hez 21-es karbi? Túlzónak érzem.
Ahogy fogalmazol, szerintem nem te raktad rá, de az ok akkor is érdekelne engem, minek ekkora karbi? De a falslevegő keresése tényleg az első legyen, mondjuk féktisztítóval.
Sziasztok.Valaki tudna segíteni?Yamaha yp 250 mayestin vezérműláncot lehet blokk kivétel nélkül cserélni,befűzni?köszi
Szia köszi a tippet ! Nekem is ez volt az első gondolatom de sajnos nem az.
ezért jó az injektor
ha beszarik kell venni egy másikat és ismét jó egy darabig
Falslevegő után nyomoznék első körben...
Sziasztok ! Egy kis segítséget szeretnék kérni karburátor beállítással kapcsolatba. 2t 50 cmm motor, dellorto 21-es karburátor. Gázadás után magas a fordulat és lassan esik vissza. 40-es keverék és 80-as fúvóka. Levegő-benzin keverék állító csavar állítására sem változik a helyzet. Súbertű középállásba van. Tippeket, segítséget köszönöm.
WRP csapágy szettet raktam bele.
Mgm radax bele azt hadd fusson
így van....
Hi!
Az illesztéssel legyél tisztában (c3,c2,stb) műanyag porvédőset(2rs),és valami japánt.(Koyo,nsk,ntn).Márkaboltban vegyed,mert sok a hamisítvány.Nézd meg,hogy amit kiveszel fém vagy műanyag golyós kosárral készült-e.A műanyag halkabb és drágább.
Én (mellékesen mint gépésztechnikus) írom Neked, egyszerűen nem állhat elő olyan helyzet, a csapágy, hogy illusztráljam, izzásba jöjjön pl, ezért lehetőleg ne vegyél kínai csapágyat, a többi pedig hibátlan erre a célra ! Pedig én már cseréltem egy néhányat , igaz nem mostanában, van annak már 6 éve is, hogy az utolsót ! Igaz, csak Simson-ban.
Zx7r-be.
Általában csapágyboltban vásárolok csapágyat méret szerint. Neten néztem allballs csapágyszettet első 22$ hátsó 29$ és akkor nézem hazai üzletben, első ugyanannyi forintban a hátsó meg duplája forintban. Miért fizessek dupla árat ha esetleg jó bele pl egy koyo vagy más normális csapágy is. Google felhoz mindent ebben a méretben pl normál koyo vagy ugyanazt csak c3-as illesztéssel, ezért kérdeztem itt, hogy van e valami spec követelmény. Nyilván én sem akarok csapágy miatt beállt blokkoló kereket.
nem mindegy , hogy simson star-ba kell , vagy mondjuk R1-be...
Sziasztok!
Kerékcsapággyal kapcsolatban lenne egy kérdésem. Sima mezei csapágy jó a kerékbe vagy van valamilyen spec. követelmény illesztés vagy bármi más tekintetben?
Elkelt