Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó reggelt!

Tanácsot szeretnék kérni tőletek, nyomatékkulcs vásárlása kapcsán. Ez a szerszám megfelelő lenne otthoni használatra?
https://www.vevax.hu/4db-os_pr...

Esetleg más ötletet is szívesen elfogadok, ha tudnátok hasonló paraméterrel rendelkező szerszámot ajánlani.
Segítségeteket előre is köszönöm.
benne van a service manualban.
Sziasztok!
Kovács László - Motorkerékpár szerelés, és Elektromos rendszerek a motorkerékpáron c. könyv esetleg megvan valamelyikőtöknek?
Ha igen, vevő lennék rájuk
Sziasztok ! Honda Cbf 600 2009 es injektor szinkronnál le kell húzni a pillangó szelep jel adót ? Injektor ball oldalán a csati . Köszönöm a válaszokat !
Nem igazán
Sőt, a gyári törölhetetlen programok működését is ki lehet tiltani. Én is letiltottam ezeket a marhaságokat.
Azt javaslom ne foglalkozz vele.
Másik kormánnyal úgy is máshol lesz a rezonancia. Ha rezonál, majd teszel rá másikat. Minél nehezebb a súly annál alacsonyabb frekvenciára adódik ez.
Ezt elvileg úgy kell megválasztani, hogy ne a motor és váz saját frekvenciájával essen egybe, így nem fog (annyira) zsibbadni a kezed hosszabb úton.
Más hátránya nincs ha rossz a súly.
Az univerzális súlyok alumíniumból vannak, a gyári gondolom acélból, szóval max esztergáltatsz egyet vasból, vagy sárgarézből ha túl könnyű.
Nekem soha nem volt ilyen bajom. Azért használom hogy ha kicsúszok, akkor az kopjon.
Üdv mindenkinek.
Yamaha XT 600-nál a henger és a hengerfej kompatibilis bármely másik XT 600 modellről? (Például "34K01" típusú hengerhez felszerelhető a "2KF" vagy a "34L" típusú hengerfej, vagy bármely másik?)
De ha zavar miért nem kapcsolod ki?
Több fokozata is van. Frissít, értesít, vagy még azt sem.
Rezonancia miatt van a végsúly, ha a beremegés alatt azt érted hogy szitálni kezd majd a kisebb súllyal, nem nem fog.
Sziasztok!
FZ6S mocimon tervezem lecserélni a gyári kormányt, és egy LSL Street Bar kormányt gondoltam ki rá. A kormánysúlyon viszont leakadtam egy kicsit. Kitekertem a gyári kormányvéget lemértem és hát a gyári végek nem könnyűek, súlyuk 300 g/db. Az univerzális kormányvégsúlyok olyan 60-90 g/db körül mozognak. Na most akkor hogy is van ez? A kisebb univerzális végekkel könnyebben beremeg majd a kormány? Vagy mire lehet számítani?
Sokan FZ1 kormányra cserélik az FZ6 gyári kormányát, abba betekerhető a gyári vég, viszont az drag bar, ami szerintem túl egyenes lenne rá.
Mit javasoltok?
Ha elmész a boltba kenyeret és tejet venni és az eladó holgy mindigmegsímogatja a segged mi bajod lesz tőle?
De ha te nem igényled akkor csak legyen már választási lehetőség

Na kb itt is ez a helyzet
Mert mi bajod van tőle?
Na ezt utálom
Nem kérdezte csak frissítés van
Ja. A fék a gyávák fegyvere.
Szerintem meg városon kívül a fékezések és a gyorsítások adják meg a feelinget.
Tartós lesz a gumi is
Kellene mérni egy olajnyomást, hogy mit mutat, nem a nyomásjelző lámpa adójával van esetleg a baj, aztán lehet erről a dologról véleményt mondani. nehogy valami szrá. kopott dolog miatt, elégtelen kenés legyen , és attól pedig még nagyobb baj legyen!!
Sziasztok ! Segítséget szeretnék kérni . Van egy suzuki sv 650 2004es évjáratú motorom sajnos kis alapjáraton /1000-1500 / kigyullad a piros lámpája 78 foknál,nagyobb alapjáraton /2500-3000 / nem gyujtja ki a piros lámpát semmilyen hőfoknál . Erre a hibára keresnék valami megoldást.
Kedves motorostársak! Ha van rá mód akkor úgy közlekedjetek, hogy ne kelljen fékezni a fékkel, amíg van lehetőségetek , és előrelátásotok csak a motorfék legyen használva!
Nekem ugy tunt, hogy finomabban adagolhato mint a szinter. Nem olyan hirtelen harap.
Nem is. Én pályán is használtam, és bár némileg gyengül a fékhatás a melegedéssel, de sötétkékre melegedett féktárcsa mellett is teljesen jól fog, és adagolható marad.