Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Borsi Árpád nevezetű "úrral" vigyázzatok, fényezőnek, szerelőnek, lakatosnak, karosszériásnak adja ki magát, a járművel lelép, tönkreteszi, eladja az alkatrészeit, stb, több rendőrségi ügye van, sok embert átvágott már, Pesten is ingázik. természetesen semmi szakmai tudása. Több kárt okoz, mint hasznot. Heves- Pest megye főleg.
Sziasztok!Érdeklödöm hogy a Cbr 600 f2-be mennyi hűtő folyadék kell?
Köszi a választ!
Tárcsa gyílkos! de jól fog!
Sziasztok! Valakinek van tapasztalata Ferodo fékbetétről? Találtam akcióba az R1-emhez, nagyon gondolkodom rajta, hogy meg kellene venni. FDB2217XRAC a típusa. Pálya betétnek árulják. Hozzáteszem, kemény féktávokat használok, de javában utcán megyek.
Coca Cola még a fogadból is kiszedi a kalciumot, lehet ezt is eltünteti. Egyébként mosd esővízzel vagy legalább mosás után öblítsd le tiszta esővízzel! Kocsit is mindig esőben mosom, igaz csapvízzel de miután leöblítettem a szutykos habot a slaggal az eső szépen lemossa a kemény vizet és nem kell áttörölgetni. Mondjuk a szomszédok hülyének néznek mikor nekikezdek esőben kocsit mosni.
Csak vicc volt. Attól lefújhatom Kawa sárgára. Ja hogy nincs ilyen szin még? Majd ráfogod, hogy limitált széria.
Az enyémn most se látszik
ok, a tiéddel kezdem gyakorlásképpen.... (de választhatsz szint is.. :) )
én ft-ban mérem. Van ahol lemosom az autót 600 Ft-ból és van ahol 1200 is kevés.... Függ a mosófolyadék hőmérsékletétől, nyomástól és hogy mennyi mosószert adagolnak hozzá (van ahol idővel mindent csökkentenek....)
Fujd le höálló ezüsttel az egészet, azon nem látszik a sókiválás
Nekem kint állt egy ideig aztán voltak ezek a pár csepp esők aztán nem volt szép
Holnap megyek túrázni aztán lemostam(idén utoljára) és tök szép lett
Amúgy azt mondja aki sűrűn mossa hogy nem egyformán mosnak ezek a mosók van ahol kevésbé hatékony a habos cucc
a saras koszt igen. De ha csak úgy áll, és szépen lepi a por és némi pára akkor már nem.
nekem leszedi egész faszán a retket, épp ma mostam nem foltos
valami kompromisszumot kell kötnöd, vagy pöttyös vagy lefúvatod
esetleg desztillált vízzel mosod
A habos szar a fekete autorol es a feherrol sem szedi le a szurke fatyolos koszt, csak ha attorlod.

Ezert nem veszek kompresszort.
el kell vinni mosóba és az habos szar leszedi
amúgy meg le kell fújni levegővel a cseppeket és nem lesz foltos
Ez tipikus "first world problem"
Azt ertem, hogy mi kell hozza, hogy ne maradjon rajta vizko.

De a kerdes az volt ha mar ott van, mivel jon le festes karosodas nelkul.

Polirozashoz ki kellene venni a blokkot, higy hozza ferjek.
Nem kell blokkot mosni
Viccet félretéve bármiféle olajtartalmú anyag jó lehet rá, amin nem tud megtapadni a vízkő. Vékonyan átkenegetni, aztán kész. Ez a házi megoldás.
De léteznek erre a célra gyártott anyagok, anno asszem a Motulnak volt erre a célra valamije.
Végül is gondoltam egy merészet.. Ha a fűnyíróról leszedi és nem sérül a festék akkor jó lehet a blokkra is...
Jogos, pontositok. Sotet grafit metal a blokk.
Vizkőoldo
A negyedik képeden, ahol a tényleg fekete hűtő is rajta van, nem úgy tűnik, de mind1.
Nekem is fekete a blokk.
Nekem fekete a blokkom, azon még jobban meglátszik, egy wd-s ronggyal szoktam áttörölni mosás után mikor már száraz, nem csak a blokkot, az egész motort. Nincsenek vízcseppek, csillivilli, és a következő mosásnál könnyebben lejön a kosz és a bogarak se tapadnak annyira rá.