Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hagyjuk már, tasit is meg xadot is...
Annyit azért igen, hogy ez az egy nem bírta a melegítést, az összes többi meg igen. Szóval ebből a szempontból biztos hogy egy kalap szar mindenhez képest. És hát ugye hasonló hőterhelés éri pl a dugattyú gyűrűknél is. Azért csak xadomazózzon aki akar még (re)vitalizálhatnak is, nekem nem fáj. Csak nehéz észérvekkel magyarázni ahasználatát.
nem akarom vedeni a xadot, de ebbol tul sokat nem tudtunk meg rola
A 10:04-et külön szeretettel a xado használóknak!
http://youtu.be/KjI3vDO8faE
jaso dh1. ez dizel autokba valo olaj. ami neked kell az jaso ma, vagy jaso ma2. mindig a motorod gepkonyve alapjan valassz olajat! itt a kuplunggal is baj lehet, de a legnagyobb problema, hogy az autoolajokban nincs "extreme pressure" adalek, ami a motorkerekparok valtojat vedene. ha egy ilyen olajjal hasznalsz egy motort, a valtofogaskerekek az EP adalek nelkul nagyon rovid idon belul tonkre fognak menni.
Legjobb tudomásom szerint autóba való olajat nem rakunk motorba mert hazavágja a kuplungot pikk-pakk csúszni fog. Ha nem így van majd jól kijavítanak. De én tuti nem rakom bele. Van ebből a márkából is kifejezetten motorba való!
Üdv.
Szerintetek, ez az olaj belerakható Motorkerékpárba?? Taschner MESTER szerint igen.
https://xado.hu/webshop/olajok...
Időközben már találtam, de köszönöm!
Sziasztok ! Tud valaki jófajta kerékcsapágy kiszedő szerszámkészletet?
Fotengelyt felso holtpontra kell forgatni, az ontvenyben alul van egy furat a fotengely rogzitesere, es a fotengelyen az egyik sonkaban van a masik furat. A fotengelyt igy tudod rogziteni egy csavarral pozicioba. Ezutan ossze tudod rakni jelre.
Köszi! Erre jutottam én is,mivel ezen már van a pneu powernak is furatEsetleg balansz tengely ügyben tudnál segíteni? A tengely végén van jelölés és a fogaskerekeken is ez tiszta,viszont a főtengelyen nincs semmi.Sajnos teljesen ilyen blokkhoz való könyvet nem találtam,hiába 123 az is de kicsit más.Ez még a régebbi tipus itt anya rögzíti a főtengelyre a fogaskereket.Ha jól olvastam akkor alul van egy pozicionáló furat a főtengelyhez. A balansztengelyre jelre rakom majd egymáshoz képest is összeforgatom és úgy rakom rá a rögzített főtengelyre a fogaskerekeket? Köszi előre is a segítséget!
Kösz a tippet, veszprémi vagyok, térkép kidobta, Markónál voltam, Várpalotán van, azt holnap felhívom.
Yamaha kereskedésben kérdezted már? Ott is pont annyiba kerülnek az alkatrészek mint az oem parts-on.
Na, ők hívtak fel, hogy csak öt van egy csomagban, pedig rendelni tudtam egyet is. :( Tökjó, hogy rajzokból lehet válogatni alkatrészt. Kösz, hogy segítesz, próbálok még bontóknak írogatni, már ha foglalkoznak ilyen apróságokkal. Úgy látom ezen az oldalon csak egy bontó van fent de az nagyon. :)
Köszönöm jó ez az oldal! Csak több mindent kellene rendelnem mert ugyanott vagyok mintha itthonról vennék ötöt. Mégegyszer kösz!
Tudod egyesevel is venni, 2,98 eur.

https://www.motorcyclesparepar...
Sziasztok! Tudja-e valaki, hogy hol lehet szerezni 1db szelepszár éket? Csak ötösével árulják a neten. Szívesen fizetek érte de a hatezret sokallom azért, hogy négyet eldobjak. Voltam motorfelújítós-hengerfejes műhelyekben de semmi. Yamaha tdm 850. Kösz: Zoli.
Idokozben megtalaltam a rotax 123 henger adatait. Kiderult hogy a gilardoni 1 es henger a rotax 123, a gilardoni 2 a rotax 122. Tehat a tieden most 122 henger van, es az adatok, amiket megadtam, azok a te jelenlegi hengeredre vonatkoznak.
99-es exc 125-re, nem kompatibilis egy sx 150 henger.
miert nem kapasbol egy 200 exc-t vettel?
Kerdes hogy mennyit szansz ra. Ertelmes hasznalhato alkatreszekbol ez kb 150khuf.
Ha eladod a jelenlegit es hozzateszel 200at akkor kapsz egy 250est.
Sziasztok! Van egy EXC125-öm. (99). Lenne valami értelme sx150 henger+200-as rezónak? 200- as lenne a legjobb, de főtengely+henger az fehér holló.
na most újat mondtál, mert úgy tudtam mindegyik gyárilag nikasilos a pc40 kapcsán rémlett egy horror videó a leváló nikasil rétegről ezek szerint az már újra volt rakva nikasillal, vagy csak keverem.