Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Facebook szerelő csoport aki gondolja csatlakozzon. https://m.facebook.com/groups/...
Angol nyelvű, ha érdekel dobj egy privátot hova küldjem és megy.
Vegsebessegre nincs hatassal, csak a gazreakciora.
Mint irtam korabban, en azt hamoztam ki a leirasodbon, hogy nem azzal van baj, hogy nem porog ki a motor, hanem hogy csuklik hirtelen gaznal. Feltetelezem, hogy az uszoszint es fofuvoka merete rendben van.
Nem biztos hogy egy hszbol jol diagnosztizalok, csupan tippelek, ezt ne felejtsd el.
Tehát akkor, ha jobb gazreakciót, esetleg végsebességet akarok, kell egy másik karbi?
Tudsz esetleg ajánlani egy "jobbat"?
Igen, segit, se gyorsitofuvoka, se semmi. Hirtelen gazra ez sosem fog jol reagalni. Talan befolyasolni tudod egy kicsit azzal, hogy az alapjaratot eldusitod, es a reszterhelestut feljebb rakod, de ez mindig csuklani fog, csak nem akkorat. Cserebe az alapjarat lesz tul dus.

Tehat kiporogni kiporog, egyszeruen csapnivalo hirtelen gazra a reakcioja. Ezek utan valoszinusitem, hogy nem is a vegfordulatszammal volt bajod, (fofuvoka) hanem ezzel a gazreakcioval. Ilyen olcso, egyszeru karbi eseteben ezen nem tudsz valtoztatni, csak valaminek a karara.
Sziasztok!

Motoromra szeretnék bukógombát venni. HNH Racingel kapcsolatba van valakinek tapasztalata? Vagy tudnátok ajánlani valami olcsóbbat?
Ilyen a karbi, ha segít a kép . Többet mondani csak délután tudok, ha hazamegyek melóból.
Van ilyen manuálod? Nincs kedved valamilyen formában megosztani velem?
Kínai 125-ös manual szerint VM22-38as karbinál, tű 4-ik ricniben, 95-ös főfúvóka ,19mm úszószint, 1500-ös +-100 alapjárat, 1-1.5-re nyitott alapjárati keverékcsavar. gyertya ngk cr6hsa
A nem porog ki az szerintem inkabb fofuvoka. Bar nekem fura, hogy kulonbsegeket ereztel nyelgazon, amikor a tuhelyzet az a reszterhelesre van a legnagyobb hatassal, nehany esetben talan kis hatassal van a teligazra, de egyaltalan nem jellemzo, es nagyon keveset befolyasol. Tapasztaltam en is, hogy nagyon picit befolyasol nyelgazra, de a tuhelyzet egyaltalan nem erre valo, ezzel nem tudsz allitani a teljesen nyitott gazallasnal. levegovel nem tudsz utanamenni, mert az alapjarati keverekcsavar az alapjaratra van hatassal. (Gondolom azt allitottad, mert mast nem lehet) Levegovel max a feklevego fuvokaval, vagy emulzioscso cserevel tudnal utanamenni.
Ha csupan egy tuhelyzettol annyira szegeny lesz, hogy durrog, ott valami nagyon nem oke. Az eleve szegenynek tunik. Cv karbirol van szo? Ez a gazadas miatt fontos.
Ezek gyári adatok ???..Mert az lenne a lényeg...Egy márkakereskedés biztos meg tudja mondani...Föleg...ha egy hozzáértövel tudsz beszélni...
És mondjuk egy SX 125-nél?
Mert ott azokat az adatokat találtam a dugóra
4T-nél esélyes. hogy ilyen, nekem a 2T simán pillanatok alatt 70-80 körül van csak hát nem is 2-3l-t eszik hanem majd annyit mint a kocsim.
Üdv. Piaggio zip 50 4t mitől lehet az hogy nem igazán akar menni,mert hogy csak 52 megy az egy dolog de azt vagy 5 perc alatt éri el. Ilyen gyárilag vagy az enyémmel lehet valami? Nem rég vettem nem is tudom hogy kellene ennek menni! Valami ötlet? Köszi.
Legalább megvazelinoztad , mikor bele dugtad??
Most lett új dugó...gyürü..csapszeg...stb ami kell a 300 as exc-be elöször cserélve...Nem tudom ki hogy csinálja....de én gyári alapméretes cuccot rendeltem hozzá...eredeti ktm-et..Az ember a gödöllöi boltban azt mondta...gyárilag nincs b.c,d,..jelölés...csak 1-es..meg 2-es méret....A 2-es kicsivel nagyobb...Ha 100 óránként cserélem...és jó olajjal megy a motor...simán elmegy 500 órát az 1-es dugóval...és ha már kell...jöhet a 2-es méret...és ha már azzal is hervad...uj henger...Tehát...7-800 órát lehet menni kb..Persze vannak..prox---és ilyen utángyártott..szettek...aki beleteszi..tegye...Mennyi lehet egy olyan motorban...amit c..és d.. dugóval...még mindig horror áron árulnak...Ott már nem ez a legnagyobb gond...ott már minden szögelve van...és egy betegség az egész...Tehát..7-800 óra után..ha még megvan....csak megérdemel...egy komplett hengert..dugóval...2 kiló körül már van...
Legalább akkor elmondhatja , hogy aznap is b.....szott egy nagyot!
szerzel egy fúvókát hozzá aztán nekilátsz a dörzsárral, jó pöcsölös meló mert nagyon óvatosan kell csinálni, kicsit jobban nekinyomod és már el is basztad
Akkor azt....
A tiedet!
Józan paraszti ésszel a tű jó helyen van középen (amikor gázadásra "ugrik" - viszont vagy egy számmal nagyobb főfúvóka kellene, vagy az úszó szinted túl alacsony. Utóbbit ellenőrizd először...
-Sziasztok, ötleteljetek!
Adott egy 125-ös 4T kínai pitbike. Olyan, amilyen, a gyereknek jó elszórakozni a földúton, de!:
Karburátorbeállításilag vagyok elakadva. Érzésem szerint nem pörög ki rendesen, egalábbis a régi kisebb kerekű pit ugyancsak 125/4T pörgősebb volt, a fordulatszáma is nagyobb volt hallásra.
A Súbertű most legfelül van(tehát a legtöbb benyát engedi át), így legalább megy valamennyire,de mint előbb írtam, szerintem van még feljebb fordulatból, meg "lassabban is reagál" gázadásra.
Ha lejjebb teszem a tűt, hozzáállítom a levegőt, akkor gázadáskor jobban ugrik, de elkezd szaggatni és durrogni. Üresben is, de terhelésen nagyon.
Gyertya, Trafó jó, másik gépen kifogástalan.
Mit kéne máshogy ?
Köszi, ha van ötletetek.
Sziasztok. Kérdezném én is, dugattyú - nikasil henger párosítását, mert látom mindig téma
Szóval olvastam az oldalon itt egyszer 2t vs 4t krossz motorok összehasonlításában, hogy 4 dugattyú után újra nikasilozni kell. Teszem azt adott egy A, B, C, D-s dugattyú sorozat ami ugye századonként emelkedik. 53.94,..95..96...97. Ha valaki vesz egy motort, otthon neki áll dugót cserélni mert nincs kompresszio, nem indul de a lényeg, hogy dugót kell cserélni és meglatja hogy mondjuk már B jelöléses. Akkor automatikusan C-t rak bele? Vagy hogyan méri ki ha 2 százados az intó pontossága?
Ki mondja?