Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, nem probléma megoldás csak egy szimpla érdekesség. Fordult már elő valamelyikőtökkel, hogy egy új kúpgörgős csapágyba rosszul volt 1 2 görgő?
Kormánycsapágyat cseréltem és az egyik nem feküdt föl billegett a helyén. Sík idegbe már úgy voltam, hogy szar a csapágy vehetek megint újat. Aztán véletlen megláttam, hogy az egyik görgőn nincs jelölés és kicsit kijjebb lóg, jobban meglesve vettem észre, hogy az az egy görgő fordítva van benne. Csavarhúzóval kosárból ki fordítva visszapattint és tökéletes. Majdnem kukáztam egy hibátlan csapágyat.
Szóval fordult már elő hasonló veletek?
bekapcsol, működik és utána dobja ki a vizet a kiegyenlítőn. Az jó kérdés, hogy kapcsol-e időben, de elméletileg tök okés.
At kérdeztem hogy bekapcsol e. És utána forr fel a víz? Vagy gondolod hogy működik de nem kapcsol és úgy forr a viz
Semmi nem jelzi, max hallom.
Igen, elvileg minden ok vele.
Azt jelzi valami, hogy a ventilátor be van kapcsolva?
Hűtőventillátor bekapcsol? Működik ?
Igen de elötte nem csinálta soha még a pesti dugóban se 40 fokban. A vízfőfok lámpa tuti jó mert egyszer mégis kigyulladt a ringen mikor 40 fokban ügyességiztünk egész nap. :)
"a vízhőfok lámpa soha nem kapcsolt be eddig" egyáltalán az a lámpa működik??
" Ez csak a pesti városi használatnál merült fel. " Vagyis akkor amikor rossz a motor hűtése! Gondolkozz el ezen!
Megnézem, köszönöm.
Csak egyszerűen kidobta a vizet a kiegyenlítő tartályból, de még a vízhőfok lámpa soha nem kapcsolt be eddig kb. Próbáltam már nyitott hűtősapkával is de nem dobta ki a vizet, vagyis nem bugyogott a víz. Ez csak a pesti városi használatnál merült fel.
Felforrt a hűtővíz??!
Sziasztok!

Kawa er6f 2006-om van és a következő a jelenség: Pesten városi használatkor egyszer csak kidobta a kiegyenlítő tartályból a hűtővizet, előtte sohasem csinálta, majd ezután elvittem a szerelőhöz, ő szétszedte megnézte tövirül hegyire azt mondta minden rendben, se nem hengerfejes, a hűtősapkával sincs gond, elméletileg minden jó és mégis csinálta legutóbb, lehet, hogy csak egy alapos hűtő tisztítás kellene vagy vmi más lehet a háttérbe?

Valaki nem tapasztalt már ilyet?

Ossza meg velem.

Köszi.
Pl.: Az én papír légszűrőmben van egy szivacsbetét. Annak hiánya okozta a problémát. Hiába volt bele való a szűrő, a szivacs kimaradt. Nézd meg az user manuált.
Igen, jó ötlet, köszönöm.
27.000 Km-nél lett az is cserélve a gyertyákkal együtt ( jó sok évvel ezelőtt), azt hiszem az is a gyári, de ötletnek nem rossz, köszönöm. Megnézem
Nem lett mérve, nincs hozzá eszköz.
vedd ki a szűrőt tegyél egy kört azt ki lehet zárni vagy nem
Igaz nekem másféle motorom van, viszont a nem megfelelő légszűrővel pont ezt produkálta. Az előző gazdája cserélte a szűrőt, szinte új volt mikor a motort vettem, nem is gyanakodtam a szűrőre. Mikor elkezdtem kideríteni a jelenség okát akkor tűnt fel a szűrő. Cserével megoldódott a problema.
7000-nél nem egy nyomaték király az fz6 a mellékelt ábra szerint..
Üzemanyag nyomás mennyi?
A gyertyákba 10.000 Km van ( NGK), a kipufogó gyári, semmilyen hibakód nincs. Ha nem húzok neki nyélgázt, teljesen jól működik. Laikusként ( részleges) dugulásra gondoltam, mert nyélgáznál "csuklik" és torpan. A torpanás elég gáz, mert nem tudok dinamikus tempóban előzni. Lehet akár elektromos ( valamilyen szabályzó), vagy bármi hiba. Azért tettem fel a kérdést, hátha volt már valakinek hasonló, és akkor XY volt a megoldás, vagy esetleg egy ismert típushiba, és XZ-t kell cserélni. Úgy nézem egyedi a gondom. Tippként adták még, hogy tegyek bele Spuri adalékot és hajtsam meg kicsit.
7000 az nem negyed gáz még nem is harmad .... Sport kipufogó miatt is csinálhat ilyet ha gyári akkor ez kilőve, lehet még gyertya is meg persze sok minden más is hibakód nincs ?
Én mint elektromos szakember a motor villamos hálózatának alapos átnézését , kontaktsprével lekezelését javaslom, a feszültségszabályzó-gyújtáskapcsoló.-gyorscsatlakozók pl.