Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello.Segítsèget szeretnèk kèrni.Vettem egy 2007 rmz 450 et,ès elinduláskor kuplung kar ki engedèsekor,nagyon kint fog ès nem lehet csúsztatni hanem ránt egyet ès ugy indul.Nincs az a finom csusztatás,sőtt nem is lehet csusztatni,csak egy pont ahol ránt egyet ès elindul.Mi lehet a problèma?Válaszokat ès a segítsèget előre is köszönöm!
Szelephézeg talán kicsit nagyob a kipufogó oldalon, kompresszió 10 körül, membránok jók..
Minden lehetséges. Ha jól akarod megcsinálni akkor az úgy indul hogy szelep hézag ellenőrzés/állítás kompresszió mérés. Ha ezek jók akkor jöhet a karbi. Membránokat is meg kellene nézni nem-e lukasak. Úszószint stb.
Sziasztok!
Van egy Yamaha xj600-am, de már kezdem meggyújtani. Eddig sokat fogyasztott és nem ment, próbáltam kisebb - nagyobb fúvókával, kisebb nagyobb úszószint, új tűszelep de nem az igazi továbbra sem.(kormos a gyertya)
Nagyobb fúvókával terhelésen (5. és 6. ban) 7.5 ezernél mos kisebb fúvókával 6 ezernél nem akar többet forogni. A karbinál lehet probléma vagy a szelephézag vagy mi a ....?
a fékcsőhöz kell szigszalagozni a jeladó vezetékét úgy nem fog elszakadni
én ezt annó úgy oldottam meg hogy vettem ilyen 50forintos reed csöveket ráforrasztottam egy vastagabb dupla szigetelésű fali vezetékre
rámelegítettem néhány réteg zsugorcsövet és a reed részt fbs-el felragasztottam a fékmunkahenger belső felére
a tárcsára meg egy mágnest és meg is volt a tuti mérőke
Azok, bár pontosak, de késleltetve mutatják a dinamikus sebesség változást. Elég zavaró tud lenni.
A jeladósok gyakorlatilag azonnal.
Bár ha csapatok akkor mindent nézek csak az órát nem. Pálya motoromon nincs is műszer.
Egy krosszmotorról van szó.Ebben gyárilag nincs aksi.
Megpróbálom a sigmát.Ha véletlen nem válik be akkor majd kitalálok valamit.
Ez nem megoldható.Nincs okostelefonom.
És ha letöltesz a telefonodra egy sebesség mérő alkalmazást?

https://play.google.com/store/...
Szia,
Sima bringa km óra mehet rá. Sigma vagy Cateye teljesen jó rá.
Mivel ezt direkt motorokhoz ajánlják és eleve a Sigma régen is jó volt, meg talán a technika is fejlődött, feltételezzük, hogy ez működik 80 felett is

12V-os elemet hamar leszívná egy ilyen GPS-es óra.
Gyárilag nincs akku a motorodba? Mert ha lehet beletenni, akkor kell egy olcsó riasztó akku. Azzal nincs sok gond, és meg is van a táplálás.
Igen akksiról megy nem tudtam hogy az sem áll rendelkezésre, mivel világít a kijelző meg gondolom a gps kapcsolat is emészt fel némi áramit a 12V-os elem gondolatát mindjárt el is vetném
Nézegettem ezt is,tehát ez az ötlet sincs elvetve csak hát itt annyi a probléma hogy valahonnan varázsolnom kéne 12voltot.
Lehet hogy hülye kérdés de 12 voltos elemmel működhet?Neked gondolom aksiról megy.Ha nem muszáj akkor nem tennék be egy aksit.Nem is tudnám hova.
Én a tuning simsonom-ra GPS-es órát tettem semmi nem kell neki csak 12v meg GPS jel és mér méghozzá pontosan Ebay-os
Ha 130-140-ig mér az már nekem bőven elég.Többet úgysem megy a szekér Nekem csak arra kell hogy lássam mekkora sebességgel tudom venni a kanyarokat.Ez elméletileg 399-ig mér.Csak nem fog begolyózni nekem 80 felett
Ezt konkrétan nem ismerem, de régen jó volt a Sigma.
Kb. az egyetlen ami motoron is jól működött és tudott 200 felett mérni....bár gyanítom ez neked nem szempont de a többi kerékpár computer 80 felett meghülyült többnyire. (10+ éve)
Sziasztok!Szeretnék valami sebességmérő eszközt a motoromra(kx250).Mivel korlátozottak a lehetőségeim ,ezért csak valami jeladós cucc jöhet szóba.
Én erre gondoltam.Esetleg használt már valaki ilyet?Ha valakinek van más ötlete az ne tartsa magába.
https://www.mall.hu/vezetekes-...
Szerintem csak a hűtősapka szar. Cseréld le.
sziasztok van egy zxr 400 asom a vizet belenyomja a kiegyelito tartalyba szerintetek hengerfej tomites . elore is koszi./
szét szedni még nem is nehéz, jó helyre vissza rakni ahhoz már kell finesz !
nézd ez kb sok opelesre igaz, van egy típus hibás vagy elkopott motorja, nem felújítja vesz egy másik ugyan olyan szart bele. leköti a kiput elektromos dolgokat motortartóbakot féltengelyt és CS ! az fel sem rémlik benne hogy szar helyére szart rak. elértük ezt is hogy nem javítunk, bontatlan gyári -szart- keres mindenki, + kevés km legyen egy ugyan olyan idős vagy motorkódos motorban ami ugyan azokkal a bajokkal küszködik.
Remelem az összes nyugger nyanyát lepofozzák a szarjaikról
Geci kemények ezek a mi rendőreink
szerinted hány fakezű merné-tudná szétszedni?
ha van fotód akkor tanítsd az opeleseket.
amúgy pont ezért jók az üzemórás motorok, ott sosincs gond az olajjal meg az olajsárral