Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2.55 mm hézag?
1.65 mm -nél nincs hézag? Akkor hol méred?

Ekkora hézagok nem is lehetnek.... valamit elírtál, elnéztél.
Kb 5 mm- t benyomod...
A közepét kell kihúzni
Ha nem megy akkor teljesen átnyomni
Ha egyik sem megy akkor venni másikat, mert kidobós lesz
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy az ilyen "fej nélküli" patentszemet hogyan kell kiszedni? Köszönöm a segítséget
Kiszereltem tegnap.Igen, ha ferde lenne a tengely attól se üthetne. A kerék csapágy nincs a felni középpontjába.. Van benne 6-7 tized mm. Nem tudom mitől lehet, baleset, kátyú ki tudja. Egy felni csere lesz a megoldás
Kerék tengely nem forog ezért nem is üthet . Ha mozog a helyén akkor kotyog. Nem elképzelhető. Az viszont igen hogy vagy csapágyas vagy maga a felni üt.
az eltérést okozhatja a szelep hossz vagy tányér be illesztési méret vagy fészek mélység
http://www.fay-bp.sulinet.hu/d...
Sziasztok! Nem rég vásároltam egy k5 ös 1000es gsxr - t, és feltűnt, hogy 180-200körül elkezd picit vibrálni az eleje gondoltam elviszem egy kiegyensúlyozásra az elsőkereket, de feltűnt, hogy megforgatva a kereket mind az első tárcsákon mind a felnin megfigyelhető, hogy üt az egész. Mint ha már a már a kerék tengelytől kiindulva ütne a kerék. Ez mitől lehet? Szerelési hiba vagy kaphatott a keréktengely esetleg? Köszi előre is a tippeket
Üdv. Valaki megtudná nekem mondani hogy miért lehet egy 4 Ütemű motornál hogy az egyik szivószelepnel 2.55 mm a hézag és teljesen jó. A bal oldali szivó szelepnel pedig 1.65 mmnél sincs hézag ez által a szelep ki támaszt és nincs kompreszio és azt furcsállom az egészben hogy a kettő között majdnem 1mm a különbség és eddig motor generál óta 10-15 üzem óra. (Szelepek is cserélve lettek) Válaszokat előre is köszönöm.
Ahogy írták, de ne vedd le, húzd le csak a csöveket. Amúgy ha fennakadna a tűszelep, de jó LENNE a csapod, akkor sem folyna. Ha tócsa van alatta vagy valahol, akkor a csapod biztosan rossz.
Amúgy a folyásra fordíts nagyobb figyelmet, ha a hengerbe folyik, akkor nagy baj lehet, ha hidrosztatikai ütést kap ott valami, ha folyadékkal teli indítod el. Szívató nélkül nekem is elindult ilyenkor, ahogy párolog a benzin a karbiban. Ez az egyik jel.
Húzd csak le a csövet és tegyél alá valamit.
Leveszed a tankot, a benzincső alá tegyél egy flakont, és pár óra múlva látni fogod az eredményt ! Javaslom még ellenőrizd a csapon levő benzinszűrőt is.
Köszi a tippeket! Ezen az úton indulok tovább.
ps.: mai indításnál szivató nélkül pöccre indult, igaz alacsony alapjáraton, de egy csepp benzin nem folyt ki. Lehetséges, hogy az tűszelep akadt fent és egy komolyabb járatás során helyre jött?
Hogyan lehet amúgy lokalizálni, hogy a csap a hibás és/vagy a tűszelep?
Így van, nálam is egyszerre jelentkezett a két probléma. Illetve lehet, hogy a benzincsap előbb átengedett, csak egy ideig a tűszelep még megtartotta a nyálat, de amikor az is megadta magát, akkor jöttek a látható jelek.
ha visszaolvasol, láthatod, hogy többen, köztük én is megpróbáltam a benzincsapot felújítani, természetesen szerintem senkinek nem sikerült, pedig vettem felújító készletet (membrán), cseréltem a kis gumigyűrűt a membrán elején, játszottam a rugóval, de a vége nekem (és szerintem mindenkinek), hogy elballagtam a boltba, és akkor még 17-18 ezerért vettem egy komplett gyári csapot.
Aztán jött a tűszelep, azt fészkestől kell cserélni, lehet olyant is kapni.
Nem beszéllek le a próbálkozásról, de azért hajrá, hátha neked sikerül, de szerintem jobban jársz egy gyári, új csappal. A benzincsöveket is nézd meg, ha cserélni kell esetleg, nézd meg, hogy mit veszel, mert a vastagfalú cső olyan közel esik egymáshoz a tank alatti benzincsapon, hogy elsírod magad, mire egymás mellé erőszakolod magad, inkább keress olyant, aminek vékonyabb a fala, van, mert én is olyant tettem fel rá.
(Amikor még nekem is Suzukim volt.)
ha benzin van a hengerben nem zár el a benzincsap és a karbi tűszelep sem, van felújítószett mind a 2 problémára , különben ha a tűszelepnél ha van egy kis kosz akkor már nem zár tökéletesen
Sziasztok!

Adott egy 2004-es Suzuki GS500E. Az utóbbi időben kezdett el produkálni egy kellemetlen tünetet. Pár napos állás után indítózáskor nagy mennyiségű benzin jut a jobb oldali hengerbe (és pöccre indul). Emiatt az első fél percben a tűzkarikánál is kinyomja a benzint, illetve a kipufugó füstje is elég erős, fehéres színű. Aztán fél perc után beáll minden a tökéletesre, 4 litert fogyaszt és tökéletesen jár a motor. Megállás után pöccre indul és olyankor nincs is füst, meg benzin folyás.

Pár napja szétszedtem a karbit kitakarítani, fúvókákat beáztattam, ránézésre jónak tűnt az úszó szelep is. Összeraktam és most még erősebben folyik indításkor, az alapjárat elkezdett ingadozni egy picit.

A kérdésem, merre induljak el a hiba feltárásban? Mi okozhat ilyen hibát?
Sziasztok,

nemrég vásároltam egy suzuki burgman 250-et. 2000 évj.
Indul jön megy, hidegen, melegen semmi baj nincs vele. Kopp kopp.
Nemrég kapott egy feszszabályzót újat, mert forralta az aksit.
Már ez előtt is, illetve azóta is azt produkálta, hogy ha bemelegszik (lekerül róla ugye az autómata szivató) hirtelenebb gázhúzásra, egy adott gázállásnál (második negyed kb) megtorpan, majd megy tovább. Nem füstöl, nem dadog, nem hörög.
Kipörög rendesen, jól gyorsul, végsebesség is jó 120ig mertem húzni, de kicsi volt még benne....
Gyertyát kiszedtem közebe őzbarna, széle kissé kormos.
Gyertyaszikra ami fura nekem, nem szép kék, hanem inkább ilyen naracssárgás kékes....

Kérlek aki tud hasznos infót adnia jelenségről, ne tartsa magába.

Köszönöm.
Dual fékrendszer munkahengere.Ahogy a féknyereg billen előre,működteti ezt a munkahengert,ami a hátsó fékre hat.
Feltételezem hogy ugyanaz,mint a CBF-en:kombinàlt ABS.Vagyis ha nyomod a fèkpedàlt akkor az elsö fèk egyik dugattyúja is dolgozik.
Hali. VFR 800 első fék tuskón mi az a plusz munkahenger?
https://www.sportmotor.hu/foru...
2016.08.12.-ei bejegyzesnel.
Ebben Projekten volt egy ilyen sorom, vegul egy masik lett bepitve...
Mi a baja a mostaninak?
Kikoptak a tolattyu csuszkai?
Eltorott az öntveny?
Beletort, szetbarmolt fùvókak?
Falsol a fojtoszelep sor?
Sziasztok!
Egy 98-as 1200-es bandithoz keresek karburátorsort.
Van valakinek használható tippje?
Köszönet
Csaba
ezt okoskodtam ki Én is kb...megbontottam a kábelköteget és végigkövettem a vezetékeket, hogy nincs -e valami elkötve benne...
meg is mértem s közel ilyen értékeket kaptam...a cdi betáp 5,8V a jel 1 V...

a trafóm már nem kap áramot....
a cdi lesz a hunyó szerintem...
holnap kiderül ...

Köszönöm ... sokat segítettél...