Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, én is találkoztam "benzinálló gumival" ami nem bírta a benzint, a kiskerben sok gagyival lehet találkozni.
Ezért ha bizonytalan vagyok, akkor beledobom 1-2 napra egy kis tégely benzinbe, beépítés előtt és elválik a szar a víztől.

Ennek ellenére az NBR hivatalosan Olaj, Benzin és Etanol, sőt Metanol álló tömítés.
Persze van ebből is több féle, de jellemzően a Pilot csavarnál kb. örök élet bármelyik.
aztán nem minden nbr amit annak adnak el.......
van ami szinte elolvad a benzinbe van ami rútul megdagad és van ami szinte mérhetetlen módon dagad csak meg
A gyakorlat nem ezt mutatja.
Pár karbit osszeraktam mindegyikkel.
Motor tipusa?
lehet leoldott valamit a karbiban.

Ha 2-3 tank után is csinálja akkor nyúlnék hozzá....
Sziasztok! KÉRDÉS!
Eddig 95-öst tankoltam a motorba, de nyilván jobb neki a 100-as. Így egyik nap raktam bele Shell VPowert és innentől úgy gondoltam csak azt kap. Hazamentem vele, majd pár napra rá, indítás után nagyon össze-vissza ment az alapjárat, le is fulladt, pedig már meleg volt a motor, kicsit hagytam még járni, hogy jobban felmelegedjen, akkor már nem volt vele gond, bár mintha mélyebb lenne a hangja, de lehet ezt már csak én beszélem be magamnak. Felszedhetett valamit a karbi és eldugult vagy esetleg túl dús neki az üzemanyag és nem kap levegőt??? Köszönöm előre is a válaszokat!
NBR bírja.
http://www.gumex.hu/termek/ben...

Viton valóban ellenállóbb, de nem kell hasra esni tőle. Elég sok helyen NBR van gyárilag.
Az kell. Csak az bírja tovább ezt az alkoholos benyat
Vitont
Nagyon nem mindegy.......
a vitonos elméletileg tovább bírja pláne a mostani pálinkás benyát
Karburátorban nem tök mindegy? Mindkettő alkalmas arra a helyre.
És Vitont vettel vagy NBR70?
Köszönöm!
Közben már levadásztam a neten a méreteket és az O gyűrűt meg is vettem, súlyos 40 huf volt a két darab. Alátétet még nem találtam ebben a méretben, de majd megoldom valahogy.
No prablem brada
THX.
Info a dobozon
Hol kapható ez a csini készlet?:
Természetesen 1x3x5 az alátét. Csak azt mértem.
Alátét: 3.12x5.06x0.54
O gyűrű: 3x1
Sziasztok!
Kawasaki ER-5 Pilot csavarnál lévő O gyűrű + pici alátét méretét meg tudná mondani nekem valaki?
Altalaban a szivocsonk csak kivulrol repedezett, de nincs atrepedve. ezt vizsgald meg azert mindenkepp, a te esetedben tomietett-e a rendszer.
Rotax 123. Mostani gyertyát még nem néztem ha hazaérek csatolok róla egy képet de ami legelejétől benne volt az korom fekete.
Sziasztok.
Van egy 87-es 250-es gsxr-em ,amin hengertalptömítést cseréltem. A művelet kb 6 hónapba került, mert nem igazán értem rá, meg közben vettem egy másik motort is. Most ott tartok, hogy öszeált, de nem akar indulni. A kérdésem az lenne, hogy jelenthet-e problémát, ha a főtengely a vezérműtengelyhez képest egy fordulattal el van rakva. Véleményem szerint nem, mert a párban járó hengereknek egy trafója van, de lehet, hogy tévedek. Köszi a segítséget.
Úszószint tökéletes de állíthatok rajta hogy hamarabb zárjon ha ez segít valamit. Nem nincs kikopva elég jó állapotban van az egész karburátor korához képest Viszont a szívócsonk az eléggé szétvan repedezve az befolyásolhatja?