{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5640245] 2020. 09. 19. 9:46
petyarider
Elküldöm gépműhelybe ( a lehető legjobb MOi viszonylatban) a henger. Dugattyúra adják hozzá, felfulrva érkezik vissza.
Szépnek tűnik a honolas.
Ramerek.
0.02-0.03mm az illesztés..........
Érdemes volt ramerni szted?
[#5640220] 2020. 09. 18. 23:31
KériLaci
Ügyes vagy, de szerintem nem ellentétes, ez Ini megállapításával.
Ilyen furat mikroja sem sok embernek van mert drága, és annyira nincs rá szükség, mint egy tolómérőre, de ha lenne sem tudnák használni alapból, mert nem árt egy kis gyakorlat hozzá.
Igen jellemzően a gépműhelynek nem árt ez a képesség, ezért bízzuk rájuk az ilyesmit.
[#5640212] 2020. 09. 18. 22:22
petyarider
Na neeee. A mitutoyo intom 0.001mm mérési tartományu. Tapasztalatom szerint 0.005 mérési pontosság tartható vele. Ez alkalmas nicasilos henger meresre is.
Bármelyik gépműhely képes sztem 0.01mmes pontossággal mérni, persze kérdés hogy akar e (akarat, hőmérséklet, stb)
[#5640157] 2020. 09. 18. 17:39
ini
és jellemzően nem sok ember tud furatban 3 századot pontosan mérni
[#5640150] 2020. 09. 18. 16:27
petyarider
A henger legkisebb mérete (ahol a dugattyú jár) az 3szazaddal nagyobb? Vagy az új dugattyú nagyobb 3 századdal.
Egyébként jellemzően 4-6szazad illesztés megfelelő ezen az atmeron
[#5640148] 2020. 09. 18. 15:44
hegedus_peter
+3 század az eredetihez képest. 76,79 mm prox dugót vettem. Köszi a segítséget.
[#5639787] 2020. 09. 16. 9:44
versenycica
[#5639784] 2020. 09. 16. 6:10
petyarider
Vertex első körben szerintem. De a prox se rossz.
A lény hogy időben legyen cserelve, mielőtt elkezdi szétverni a hengert.
A hengernek mi a legkisebb mérete? Eredetileg milyen méretű dugattyú volt benne? Nicasil milyen állapotban van?
[#5639755] 2020. 09. 15. 18:53
Pocses
Akkor tényleg mix.
[#5639749] 2020. 09. 15. 18:31
hegedus_peter
Sziasztok!

Honda crf 250r krossz motoromat szétkaptam, a henger mérete 76,83 mm. A kérdés az lenne, hogy Prox dugó is megfelelne? MIlyen illesztéssel? Sajnos ahol akartam rendelni, ott Vertex,Wossner( ami kovácsolt) azokat nem tudnak szerezni. Valakinek más ötlet? Köszi előre is
[#5639748] 2020. 09. 15. 18:23
Gino
Inkább védjegynek, gyűjtőnévnek nevezném.
Tartalmaz olyan vegyületeket is, ami ásványi. De mivel maga az olaj és annak a képlete/vegyülete nem fordul elő természetes állapotban, tehát elő lett állítva. Ezért szintetikus, de mivel nem tisztán az, így nem full szintetikus.
[#5639746] 2020. 09. 15. 18:15
Pocses
Rész szintetikus. gondolom részben, azt valami mix. Persze biztos nem, de nem értek hozzá.
[#5639745] 2020. 09. 15. 18:14
Pocses
Ezt nem írtam ugye .
[#5639738] 2020. 09. 15. 17:17
ferivagyok
technót hallgattak miközben szintetizálták
[#5639737] 2020. 09. 15. 16:37
H&B
Az enyémbe épp a fele km van(óra szerint)de nincs fogyás.Igaz 10ezer környékén sem sokat "gyilkolom",pedig 11500-tól piros.
[#5639736] 2020. 09. 15. 16:36
F.Levi
Aha, és mit takar a technoszintetikus fantázianév ?
[#5639735] 2020. 09. 15. 16:32
H&B
[#5639734] 2020. 09. 15. 16:31
H&B
Ásványit a 125e km-t futott TDM-be sem tettem.Pedig az eszegette.Ugy gondolom egy kopottabb motor olajfogyasztását nem az ásványi "fogja"meg hanem a felújitás.Babszim nekem is van de jól beszélsz,abba sem megy ásványi
[#5639730] 2020. 09. 15. 15:44
Gino
Szintetikus, de nem nem full szintetikus.
[#5639729] 2020. 09. 15. 15:30
Zoli32
A finom fűrészpor is hatásos.
[#5639728] 2020. 09. 15. 15:27
F.Levi
Az 5100 sem szintetikus... gondolom tönkre us ment a motor attól hogy nem szintetikus
[#5639727] 2020. 09. 15. 15:23
Pocses
Ja és egész kicsit csipegeti ( 72ezer van benne ) de hát néha forog 10ezer felett is.
[#5639726] 2020. 09. 15. 15:21
Pocses
Ásványit engedd el, még babsziba sem rakok. Triplának fél/full szintetikust ír a könyve 10W-40 ill. 15W-50. Most Motul 5100 10W-40 van benne, következőre már ilyet csak 7100-et fogok belerakni.
[#5639725] 2020. 09. 15. 15:20
ferivagyok
most hosszútáv ... azmiaz ? mondjuk 10 év vagy amíg meg bírom tartani nehogy rámdőljön ? esetleg 130000 km ? általában hamarabb összecsuknak egy motort minthogy szétkopjon a blokk , akkor se igen van motorfelujítás hanem inkább blokkcsere jóval olcsóbb vagy egy donorból átpakolni a jobb állapotú alkatrészeket aztán megint megy a szekér pár szezont vagy eladják kínlódjon más , ki kell próbálni több fajta olajat van amit eszik kicsit van amit nem van amivel finomabb a váltó stb spécibb drágább olajat olyan gépbe érdemes venni amit 10000 felett használ a tulaj általában, de inkább a rendszeres csere ami fontosabb ha nem is ment a gép 6000 ret évente érdemes cserélni (előző oljcsere és a mostani közt 2000 valamennyit mentem de már eltelt több mint 1 év)
[#5639724] 2020. 09. 15. 14:23
F.Levi
Hosszútávra is megfelelő kell legyen az ásványi ha felsorolja a belevalók közé.