{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5643952] 2020. 10. 02. 18:45
elektro-motor
Szerintem a 230mm-es hosszúcsavart nem fogsz találni, de keress egy csavarboltot , hátha!
[#5643937] 2020. 10. 02. 16:06
TENET
Sziasztok!
TXT280-típusú trial gépemhez keresek használható láncot, lánckerekeket.Ha valakinek van kérem jelezze itt, vagy privát üzenetben. Köszönöm.
[#5643913] 2020. 10. 02. 13:45
ini
végső esetben a yamaha fog hozni, drága lesz de legalább lesz
[#5643910] 2020. 10. 02. 12:36
basi2
Yamaha FZ1,FZ8, R1, hátsó blokk rögzítő csavart keresek 1db -ot M10x1,25 menettel . Ami a blokkot rögzíti a vázba. 230 mm hosszú.
Valamint Yamaha első féknyereg rögzítő csavart szintén 1db-ot. M10x1,25 menettel krómozott hatlapfejű.
[#5643141] 2020. 09. 28. 11:53
CBR Pisti
[#5642895] 2020. 09. 27. 15:22
ini
úgy gondolom az nagy segítség mert az oxid réteg szopat nélküle
ezért is lett 2 részletben kipótolva
[#5642886] 2020. 09. 27. 14:50
KériLaci

Valamelyik nap voltam a Bronz ker-nél, már adnak hozzá külön fecskendőben folyasztószert is.
[#5642830] 2020. 09. 27. 12:07
ini
lusta voltam rendes sablont csinálni a sárba így is megfelel
hts-aluforr pálca
[#5640587] 2020. 09. 20. 12:41
KériLaci
Ok...ajándékozd...aztán meglátjuk mi lesz
[#5640374] 2020. 09. 19. 19:52
Vidom
Az jó. Neked ajándékozzuk, megcsinálod, után vissza ajándékozod.... :)
[#5640370] 2020. 09. 19. 19:23
KériLaci
Én csak saját motort szerelek. Pénzért nem dolgozok
[#5640364] 2020. 09. 19. 18:27
elektro-motor
Szerencsére saru, menetfúró, és forrasztópáka is volt! Megtaláltam.
[#5640363] 2020. 09. 19. 18:24
elektro-motor
Most ahova befért azt raktam, és az ésszerű gyárilag is az lenne! Helyette van a szarul felmelegített vas, a forrasztóónnal. Ezeket kellett újraforrasztanom és m3-as meneteket fűrni..
[#5640362] 2020. 09. 19. 18:16
Bogyó_bá'
A szintén nem mai tervezésű GS500 csak az öníndítónál használja a vázat+blokkot a test átvitelére, másutt mindenütt végig viszik a fekete mazzagot, minden egyes fogyasztóhoz.
[#5640361] 2020. 09. 19. 18:13
Bogyó_bá'
Érdekes, azt hittem csavar + kábelsaruval oldották meg.
[#5640360] 2020. 09. 19. 18:01
elektro-motor
Nincsen csavarkötés az ilyen helyeken, jön a vezetéken a 12V , átmegy az ízzón, és azt testeli a kapcsolón keresztül. hülye megoldás! Vigye a kapcsolóra a feszt. és onnan menjen az égőre, stb. Ezt most így csináltam. Rá is ment a napom. Érdekes , hogy az irányjelzőnél ez így van. Még a féklámpa esetén van ez. Nem is volt baj egyikkel sem. Vagy belepiszkáltak??
[#5640359] 2020. 09. 19. 17:53
Bogyó_bá'
Használj fogazott alátétet.
[#5640358] 2020. 09. 19. 17:52
elektro-motor
Ma rendbe tettem az öreg Honda-mat. Az volt a baj, olyan volt a világítás mint a mesében, hol volt hol nem volt, hol világított, néha meg nem! Neki álltam! A motorban rengeteg helyen az alvázat használja testvezetéknek. Ezzel nem is lenne semmi baj , a baj azzal van mikor látod : le van testelve, ott van a forrasztópacni a helyén, csak éppen kapcsolata nincs a testtel! Fel kellett csiszolnom az ilyen helyeket, és kellően meleg pákával újra befuttatni cic-cin-el mondta a madár, mert nem cin az hanem forrasztóón, és most remek lett, csak vagy 6 helyen kellett újra befuttatni a felcsiszolt felületet friss ón-al és egy normális forrasztópákával, ami feltudja melegíteni a vasat, hogy az ón kapcsolatba kerüljön vele !
[#5640352] 2020. 09. 19. 16:12
petyarider
Dehogy kardoskodok.
Igen úgy veszed észre....de szerintem ez nem a jó út. Osszeraksz egy motort, besul mert mondjuk rosszul illesztették, aztán a tulaj nem a gépműhelybe megy hanem hozzád. Te mész a gépműhelybe, aztán persze senki sem akarja majd azt a nem picurka költséget fedezni.
A bizalom megszűnik minden vonalon.
Minden munkát le kell ellenőrizni amit az ember beepit valahova. Ha nem is 100%ban de mintavételesen minimum.
Aztán mindenki azt csinál amit akar. Elvégre különbözőek vagyunk, másképp végezzük a dolgunkat
[#5640335] 2020. 09. 19. 13:53
KériLaci
Úgy hogy besül vagy kolompol?
Hiába kardoskodsz a furatmikró nélkülözhetetlenségén, nincs rá szükségem. Akinek az a szakmája az használja, én veszek egy terméket és használom. A számítógépem processzorát sem kezdem nézegetni elektronmikroszkóp alatt, hogy biztos megvan e mind a 15milliárd tranzisztor.
[#5640322] 2020. 09. 19. 12:55
ferivagyok
pl ha passzentos megragad ha tág lefúj nincs kompresszió ha átnyomom a gyűrűt a dugesszal és figyelem a nyitást látszik egyből hogy ha nem párhuzamos vagy hordós mondjuk ha esztergával fúrták, utána seprűnyélen smirlivel hónolták akármi előfordulhat
[#5640319] 2020. 09. 19. 12:44
petyarider
Honnan tudod meg hogy szar?
[#5640286] 2020. 09. 19. 12:06
KériLaci
Tehát akkor te méregted.
1 ember.
Asszem ez még mindig nem cáfolta meg Ini leírását hogy "nem sok ember tudja megmérni"

Őszintén még bennem sem merült fel ez az igény.
Leadom a hengert, dugót a gépműhelybe, aztán úgy fúrják hogy jó legyen, engem csak eddig érdekel, nincs szükségem méregetésre.
Ha szar, akkor visszaviszem, de akivel én csináltattam eddig mindig jól dolgozott.
[#5640269] 2020. 09. 19. 11:43
ferivagyok
csak egy kérdés piaggio zip 50 fekvőhenger levegősnek kb mekkora az illesztése és egy piaggio ciao pedálos rettenetnek ? mindkettő vashenger
[#5640247] 2020. 09. 19. 9:48
petyarider
Nem mellesleg a szerelő hogyan mondja meg egy nicasilos hengernel hogy milyen méretű dugattyú kell mondjuk egy versenymotornal ha nem meri meg?
Mindig küldi gépműhelybe meregetni? Hatékony...