{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5647318] 2020. 10. 17. 14:05
Chaparral_2j
Miert kellene?
[#5647300] 2020. 10. 17. 12:05
ini
titán szelepeknél kb a 2. hézag állitás után érdemes cserét eszközölni
[#5647268] 2020. 10. 17. 9:01
ferivagyok
hát a manuálban a speciál szerszámoknál van szelepfészekmaró több méretben és a csiszolást is írja szigoruan kézzel gumifejű szerszámmal .... a múltkorában már piszkáltam egy ilyet dugesz hajtókar szelepek stb ott mintha normális szelepfészkek lettek volna mondjuk ez kicsit átépített cucc nagyobb dugó tuning vezérműtengely stb
[#5647244] 2020. 10. 16. 22:25
Chaparral_2j
CuBe szelepulek. Berilium-rez. Akarcsak a titan hajtorudak felso szeme.
Elmeletileg titan szelepeket nem szabad becsiszolni, ezt esetleg emlitik a manualban?
[#5647229] 2020. 10. 16. 21:57
elektro-motor
[#5647227] 2020. 10. 16. 21:55
KériLaci
Hát pont ez volt.
Fúrok, de nem viszi, ránézek, látom bal menetes, semmi gond, forgásirányt váltok, de továbbra sem viszi, akkor meg látom hogy jobb menetes, aztán fogtam és kézzel meghajlítottam és kidobtam a kukába.
[#5647224] 2020. 10. 16. 21:36
elektro-motor
Most van egy balra-forgó géphez jó fúród is! Ne legyetek ennyire negatívak!
[#5647192] 2020. 10. 16. 19:01
ferivagyok
Nem hiszem hogy bevonat lenne mert ahol a szeleptányér felfekszik kikopna , viszont valami ötvözet simán lehet , a mágnes nem fogja
[#5647191] 2020. 10. 16. 18:59
KériLaci
Elsőrangú a minőség, mint a kínai fúrószár, ami áttekerte magát balmenetesre
[#5647139] 2020. 10. 16. 16:38
Gino
Nem csak réz bevonat? Puha lenne az csak rézből....szerintem.
[#5647138] 2020. 10. 16. 16:35
elektro-motor
Lehet a réz jobban tágul, mint az Al, ezért jobb a szelepfészeknek, azt viszont nem tudom a hővezető képessége melyiknek mennyi, de rémlik, mintha a réznek lenne a jobb!
[#5647110] 2020. 10. 16. 15:06
ferivagyok
Egy kis érdekesség réz szelepfészek, a szelepek titánból vannak ez egy CRF250
[#5646967] 2020. 10. 15. 20:57
ini
csuklóbam lévő nyomatékkulcs....
evvel kiszedtem legalább 50 beletört csavart
az utolsó kicsit nehezebben jött ki
de akkor sem törtem el
t10 méret
[#5645978] 2020. 10. 11. 14:38
elektro-motor
Keresd meg a típust a NET-en, és a központi olvadóbiztosítékot ellenőrizd először! De legelőször azt, hogy merre is találod! Majd az olvadóbetétek helyét.
[#5645902] 2020. 10. 11. 11:29
K.István.
Biztositek.
[#5645901] 2020. 10. 11. 11:24
Gino
Ellenőrizd az akku sarukat, test kábelt a motoron, akku állapota,...
Ha minden rendben, akkor gyújtáskapcsolót is ellenőrizd.

Hogy miért nem indul, az majd a 2. kör lesz.
[#5645880] 2020. 10. 11. 10:31
Kristof0129
Sziasztok!
Egyik nap próbáltam beindítani a Keeway Focus 125-ös robogómat de csak tekert és nem indult be. 3. próbálkozásra hirtelen mintha elment volna az áram és azóta semmi se történik ha elfordítom a kulcsot.
Valaki tudna segíteni?
[#5644363] 2020. 10. 05. 9:11
Chaparral_2j
Szerintem ertelmetlen kipufogo nelkul jaratni valamit, es a kek langnyelvek azok teljesen termeszetesek, ugyanis elobb nyit a kipufogoszelep, alsoholtpontnal minden motornal, igy a fustgaz meg egni szokott.
De a szelephezagot legkozelebb ne igy nezd meg.
[#5644241] 2020. 10. 04. 16:41
RC51
Dus az a henger
[#5644216] 2020. 10. 04. 13:41
Gino
Ellenőrizd a szelephézagot. Ha az nincs vagy kicsi, akkor nyilván azt kell korrigálni. Ha "süllyed" a szelep és fogy a hézag, az anyag probléma is lehet.
Ha jó a szelephézag, akkor a szelep nem zár jól, ez már macerásabb probléma.
Ha minden rendben, akkor lehet az a henger sokat kap én még tart az égés mikor nyit a szelep.
[#5644210] 2020. 10. 04. 12:56
szegecs666
Sziasztok
Egy kérdésem lenne ujra
Sor 4 japó veterán

Levettem a 4 leömlőt hogy felrakjam a gyáriakat,gondoltam beinditom igy leömlők nélkül
Nos a 2es hengernél kék lángnyelvek jönnek ki.de folyamatosan.mintha nem zárna a kipuffszelep.pedig tavasszal volt hézagolva.azota talán 5ezer mehetett bele.
Létezik hogy elfogyott hézag?
Vagy karbibeállitás szar?
Ugyanis az az egy gyertya kormos.
Indul pöccre hidegen melegen.huz már alsohangrol mint egy mozdony..
Szerintetek?
[#5643990] 2020. 10. 02. 22:20
ini
itt biztos van mert a yamahától szerzi be
nekem a ktm-hez itt 7 ezer volt egy cucc a ktm-nél meg 5
szóval inkább a közvetlen forgalmazó mint még egy közvetítő
[#5643968] 2020. 10. 02. 20:12
csövi
Esetleg itt is van:

https://oem-parts.hu/hu/parts/...
[#5643964] 2020. 10. 02. 19:55
Vidom
[#5643963] 2020. 10. 02. 19:52
Vidom
Hivd fel valamelyik Fabory boltot. Ha ott nincs akkor csak markaszerviz. Nekem hollandiabol hoztak ket csavart normal aron.