Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem!
Az 4 full egyforma görgő, más nem is lehet, a tömege és a pálya miatt sem. Amiért külön jelölte meglehetősen prózai..hogy ha az egyik kopott, ki tudd cserélni szerintem.
Szerintem az 4 egyforma görgő
Lehet az az egy jobban vagy kevésbé kopott nem szimmetrikus terhelésnél így lecserélték. Ki tudja. Egy fejlesztő mérnököt kellene megkérdezni. De lenne hozzá pár millió kérdésem nekem is.
Sziasztok,

van valakinek ötlete hogy miért kell az FCR karbi shuberén egy különálló görgőt használni?
https://jetsrus.com/carburetor...

20as jelzésű az ábrán. Szerelésnél elvileg mindegy. Nem értem miért nem lehet ott is 623as csapágyon lévő görgő, mint a többi 3helyen. Tutti valami banális oka van, csak nem jövök rá.
Szia,
Természetesen ki tudom cserélni egy újra a csatit.
Szelepnél engedi szerintem szimering gond, de bemelegedve ez annyira lecsökken hogy nem jelenik meg már a füstben. De egyszerűen leteszteled beindítod, megy egy percet leállítod, karbi le és a toroknál keresed az olaj jelét. Azért a kartergáz csövét is megnézném nincs-e eldugulva, de legelőször nincs-e túltöltve olajjal. Ha mind ok, akkor kompresszió mérés.
ha kék a füst akkor az olajat eszi...több dologtól lehet...kopott /sérült henger vagy gyűrűk...szelepszár szimering...
Nem kifejezetten motor, de a lényeg ugyan ez. A K11-es Micrák légtömegmérőjének a csatlakozójának ugyan ez a hibája, öreg korukra a forrasztások elengedik a lábakat, de csak annyira hogy még nagyítóval se nagyon látszik. Aztán dadog meg leáll. A javítás annyiból áll, hogy egyesével meg kell melegíteni a forrasztásokat, amelyik gyenge, azt szépen újra megfogja, Így a kép alapján viszont nem nagyon látszik, hogy ennél is hozzáfér-e az ember a lábakhoz.
Sziasztok. Suzuki Ltz 400 Hidegen beindítva. Kékes füstöt ad. Kb 2 Percig. Utánna ez a jellenség teljesen megszűnik. Mi lehet ilyenkor a probléma? Illetve mi az esélyes hogy cserélnem kell? Köszönöm a válaszokat.
Köszönöm, a nagyítós sztorit még megejtem (de nem tartom valószínűnek) és a címet is az ilyen "kisöregek" hiányoznak egyre jobban a világból,
persze értem hogy meggazdagodni könnyebb az eladásból, mint a javításból... Ha házilagos tuti tippet nem kapok, akkor ilyen helyet kerestem...
én láttam olyat hogy a forrasztás körbe volt törve a lábnál, aztán alig lehetett látni csak nagyítóval
ha oxidált az látszik is szóval az nem lehet valószínű vagy igen vagy nem
Nyákot javít a kisöreg, erre kevesen vállalkoznak.
Köszi, ha a "kitört a forrasztás" nem szakkifejezés (a pontforrasztások sincsenek elfolyva sehova), akkor épnek mondanék mindent, a motor kábelkötegével és csatlakozójával sincs semmi gond, mert a 2x annyit futott utcai (de itt is ért el eső) gépem műszerfala van benne kifogástalanul működik... Nagyon valószínű, hogy a lábak oxidálódhattak vagy nemtom
Az autórádiós cím.
Ha jó emlékszem ő volt: http://www.google.hu/search?sa...:!2m1!1e2!3sIAE,lf:1,lf_ui:2&rldoc=1#rlfi=hd:;si:,47.349787762203064,19.09891595253532;mv:!1m2!1d47.35241153918831!2d19.102048520291874!2m2!1d47.34956942097613!2d19.094785098279544!4m2!1d47.35099049921386!2d19.09841680928571!5i17
Miért kell mindent szó szerint venni ha forintosat írok a kérdés akkor is felmerült volna :) 35-50 közé legalább saccolnám 1 komplett bontott árát ( jóhiszeműen tegyük föl azzal nincs ilyen gond), ehhez képest 10 péz és annak kockázata hogy télen elhozom belerakom, működik, majd menés és főleg rázkódás közben meg (majd újra) mégse (ennek is fokozatosan kezdődött de a végén 1 körben már csak 1 pillanatra villant fel, de nem is érdekelne az egész, de a hőfok és tankolj fény nagyon hiányzik), szóval itt csak 1 gond van, hiába viszem oda a motort és dugjuk össze miután végzett, ez csak menés közben fog majd kiderülni, de ennek ellenére ez a vállalható kategória, ergó előre is köszönöm ha a Harasztis elérhetőséget megkapom ha persze ha még aktív...
most a másik felén a forrasztás kitört? mert ugye a pöcs része nem szokott elromlani max kicsit oxidos lesz ha beázott
többnyire a rádugós résszel van a hiba vagy a nyákból kitörik
pár beázott lámpát csináltam már aminek elrohadt ez a pöcsös része, fillérekből senki sem fogja megcsinálni, bár az alapanyag szinte filléres(bár inkább 10 forintos) nagyságrendű de egy csomó időt el lehet tökölni vele
Nem szeretnék kötekedni, de mit jelent a fillérekből? Nekem hasonló gondot autórádióban 8000-ért oldottak meg 3 éve Dharasztiban, de ha beírod a fillérek szót akkor legfeljebb egy haver fog rá jelentkezni.
Keresd bigoneoszit a gsxr oldalakon.
Hai, esetleg vki abban, hogy elfáradt csatlakozó lábakat milyen módszerrel lehet felújítani??! Vagy Pest és környékén vagy milyen még aktív ezermester csinálná ezt meg fillérekből ?!
NYÁK-on a mellékelt ábrán az a fekete 16 lábú csatlakozót körülölelő fekete műanyag az ellentétes oldalon látható 2 csavar kitekerésére sem jön le, azt meg nem szeretném, hogy a nyákból leszakított darabbal együtt jöjjön le... De héba - hóba érintkezik csak, orvosi alkohol, kontakt spré' édeskevés volt neki, másik "több km-t" futott tachométerrel abszolút gondmentesen fut...
Köszi szépen srácok!Tudom én is,hogy jobb lenne az új,de keresem az olcsó és jó megoldást mert van még bőven dolog ezen felül is.Köszi
Jankó89 kecskeméten a Gyöngyösi Róbert megtudja csinalni olcsón!
Hori Laci csömörön.

Nem fog szivárogni.De sose lesz 100-as a javított.A Km előrehaladtával a hajlásnál a szimering kikoptatja a crom felöletet,kilátszik a réz,na utána már fog szivárogni előbb-utóbb.
Persze mindent kidobok és újat rakok bele