Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lusták voltak menetet vágni, és menetet fúrni a rögzítőre, mintha örökké tartana, és soha nem kell majd kivenni! Gyártásnál is sokkal egyszerűbb. Benyomják oszt jóvan! Bassza meg a gazdája ha valami gond lesz majd vele!
Köszönöm mindenkinek. Úgy tűnik, hogy úgynevezett zsugorkötés, azaz nem menetes, hanem préselt. Melegítés remélhetőleg meghozza az eredményt.
Ez is lehet megoldas ha nem menetes.
Merd le a belso kulso atmerojet a "B" alkatresznek illetve a kiallo magassagat. Ezutan kismeretu vizpumpafogoval fogj ra es normal menet szerint probald kitekerni. Amint megmozdul latod mi van vele. Ha nem mozdul akkor melegitsd fel az egeszet kb 200cels fokra es ugy probald.
Ha kijott akkor utana lemered az egeszet es esztergalyos keszit ilyen kupakot 500forintert.
A meghajtast lehet javitani ezutan
Megfurnam alulrol az öntvenyt elöször egy kis atmerövel hogy valamilyen modon ki lehessen nyomni tengelyt. Megmelegitenem közben az öntvenyt hogy a bepreselt persely könnyebben engedjen.
Visszaszereles elött kinyomnam a kis furatot tömitöpasztaval a recezett perselyt meg csapagyragasztoval is rögzitenem.
Ez egy 1987-es gyártású Honda CMX450c Rebel kilométer óra hajtása, benne a ferdén fogazott tengellyel ("A"). A tengely végén levő lapos stifthez kapcsolódik a kilométer óra bowden. Sajnos a tengely végén levő stift elfáradt és letört, aminek következtében megszűnt a bowden hajtása. A tengelyt nem lehet kivenni, mert benn tartja egy ricnis peremű dugó ("B").

Kérdésem, hogy ez a dugó bele lehet préselve, esetleg menetes. Bele préseltre gondolok, mert minek bonyolította volna japán menetes megoldással, illetve az jutott eszembe ha menetes lenne, akkor hatlapú fej lenne a végén, nem ricni.

Javított, vagy szerelt már szét valaki ilyet? Várom az ötleteket, illetve bontott alkatrész is érdekel.
Volt ilyen ismerős autójában, nem vált be.
Lehet, mert csak egy hengernél.....
És ha nem működik, azt kell mondani, hogy szakszerűtlenül lett beépítve, ezért a garancia nem érvényes
ez kegyetlen jó, dobd fel e-bayre , brittektől amcsiktól tuti lesz aki berendel belőle.
Ha pedig a lyukak bizonyos szögben vannak akkor amolyan természetes turbó hatás jön létre. Ez a másik előnye. Plusz hogy a lyukaknál is hűl a szelep így a túlmelegedés is meg van oldva.
Amennyiben GSX-R 600 K5-ről van szó....
Köszönöm.
Bal térdednél...
Halihó, tudom amatőr kérdés, 1 es hengeren kéne gyújtó trafót cserélnem, melyik oldalon lesz az 1es ?
Egy csomó típus az istennek se akar elindulni ha nincs meg a kellő fordulata az önindítónak
Még az se amin nincs autó-röpsúlyos dekompresszor
Hiába teker akar több percig is ha kicsit gyengébb az akku lassabban forog
Ez ilyen, vegyél bele jó akksit a mostani lehet, kezdi megadni magát.
volna egy kérdésem hátha tudvalaki segíteni. van egy kis intruderem (250). az a gond vele hogy ha lemegy az akku töltöttsége 80% alá nem indul be. nincsen szikra, persze tolásra egyből beindul. köszönettel sándor
Sziasztok!

Kb. 1 hete vettem egy Kawa ER 5 (1997) -öt.
Vásárlás után észrevettem, hogy az alapjáratot nehezen akarja tartani, de pár perces járatás után általában magára talált 1000-1100 -on. Út közben semmi gondja minden rendben vele, viszont 2 napja nem akarja az alapjáratot megtartani. Szivatóval üresben jár normálisan, de ahogy leveszem csak akkor nem fullad le ha adok neki egy kis gázt és úgy tartom.

Karburátort meg fogom nézetni, de esetleg lehet ez más probléma is?

Köszi.
Én anno satuba fogott tengellyel és 2 ruhaszárítócsipesszel küllőztem....Profi nem lett a kerék de menni lehetett vele.
HD
Ez milyen motoré?
Professzionális újra küllőzés nyomaték kulccsal és indikátor órával úgy ahogy az a nagy könyvben meg van írva.
Bontottat javaslok inkább! Vagy gyárit!