Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert kiolvastak vmiko es nem vettek ki a rovidzarat. Ket mozdulat
Rovidre van zarva a dealer mode csokija
Köszönöm! Csak azt nem értem miért maradt így
Azt hogy nincsen hiba.
Vszeg dealer modban maradt
Sziasztok, valaki tudna ebben segíteni, mit jelent?
Sziasztok! Megcsináltam az adaptert a V stromra és igen! Hirtelen teli gáz adásra beesett a nyomás 2 bar alá picit. Lassan növelve a fordulatszámot nem esik a nyomás rev limit közelében sem. De ugye az csak részterheles. Limiteren is csak 0.2 tized barral volt a névleges gyári minimum alatt. De akkor amikor felugrik a fordulatszám alapjáratrol limiterig, borzalmasan esik a nyomás. Az AC szűrő teljesen tiszta volt, úgyhogy pumpa és o gyűrűk cseréje lesz. Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Igy van, igen. Ez a következő lépés. Inkább csinálok elosztót, mert nincs kedvem most várni rá egy hétig
Sdtv-n 2 darab tps van, egy a mechanikusan működtetett folyószelepet figyeli,egy pedig a szervomotorost, onnan ad visszacsatolást, hogy végre hajtva lett e a parancs, ha minden igaz.
Sziasztok.Érdeklődnék féktárcsa szegecseléssel foglalkotik-e valaki vagy tudtok-e ajánlani valakit.A rotor részt kellene megfordítani nekem egy 310-es tárcsán.
Köszönettel
Üdv.Robi
Most olvastam hogy írtad hogy az jó. Még hogy szegény ami a szelep zárásával dúsúlna.
Én is üzemanyagra gondolok. Mindenképp nézz nyomást terhelésen. Egy olyan adaptert nem nehéz csinálni és venni is lehet.
Secondary throttle valve?
Nem ismerem a típust mert itt nincs. De Suzuki érzékeny erre, ha zárt pozícióba marad akkor folytja a motort 4-5000 felett.
TPS-ek? Egyre gondolunk?
Tank szuszogót már kizártam. Egyébként a probléma mindenkor fennáll. Nem időszakos jellegű. A meleg/hideg üzem sincs befolyással. Az injektorok tiszták. Az SDTV hibátlan, a TPS ek is működnek néztem diagnosztikaval. Tipikusan olyan mintha szar lenne a nyomásszabalyzo szelep, azzal a különbséggel, hogy alsó fordulatszámon és hideginditaskor nincs gond. Kizártnak tartom, hogy a szonda ennyit tudjon beleszólni a keverékképzésbe. Ha jól néztem nincs is benne gyárilag, de annyira nem vizslattam. A nyomást és szállítást a benzinpumpa tankbol kivezető ágán közvetlenül mértem. Még nem szereltem ki a tankból. Hétfőn folyt. köv. , Chaparral_2j ötlete nagyon jónak tűnik, első körben terheléses vizsgálat lesz, aztán kiszerelem a benzinpumpát átvizsgálásra. Köszönöm mindenkinek az eddigi ötleteket! Szeretem az ilyen jellegű motorhibákat, mert sokat lehet belőle tanulni.
TPS szenzorra tippelnék, a nem megfelelő pozíció jel miatt szegényen jár és 6000 környékén meg teljesen "elfogy" miatta az anyag.
A nyomast, szallitott mennyiseget hol merted pontosan?
Magas fordulaton is figyelembe veszi a lambda jelet amennyiben az uzemi hofokot elerte
En ugy tippelem, hogy ha lambda, akkor ennyit nem tud korrigalni, es magas fordulaton mar figyelembe sem veszi, bar ezt sosem mertem ki, csak erosen talalgatok.
Ja. Es lenne hibakod is.
De majd meglatjuk.
Van egy kissebb osszegem, hogy tele lesz rozsdaval a szivattyu szuroje...
Tank szuszogója nem lehet eldugulva esetleg? Mondjuk a szürke gyertyakép szegény keverékre utal.
Üzem közben nem mértem nyomást, mert a T csatlakozót még nem sikerült beszereznem. Nem tudom, hogy hol állt, kliens motorja. De a benzint már lecseréltem.
Lehet lassan csere êrett a kuplungod. Nem csúszik meg ha kened neki?
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. 2005-ös Yamaha FZ6-S, valós 52.000 km-rel: a kuplung nagyon fent fog. Hiába állítom, csak fent fog. Annyira zavaró, minden piros lámpánál egy kirakós játék elindulni. Előző motoromnál (diversion) amint engedtem a kuplungot, rögtön mozdult a motort, ezt meg nem tudom megszokni így, hogy majdnem teljesen ki kell engednem mire fog! Mi lehet a baj? Mit kell rajta cserélni, hogy normálisan működjön?
Lambda szonda nem adhat téves infót? Vagy ebben az évjáratban még nincs?
A kerdeses fordulaton is 3,2bar?
A motor allt sokaig? Esetleg nem fedett helyen?
Sziasztok! DL 650 a beteg. 5-6 Ezer fordulat felett hirtelen gázadásra fullad. A gázt visszaengedve kb. 3/4 vagy akár 1/2 állásba újra erőre kap. Alapjáraton és kb 5000 fordulatig rendesen működik. Fi hibajel nincs. Dealer módban hiba nincs. Diagnosztikai szoftverrel nézve sincsen hiba. A keverék magas fordulaton szegény. A gyertyák hamuszürkék égettek, mind a 4. (NGK cr8E) Nem falsol sehol. Szelephézag megfelelő. Vezérlés a helyén. Benzinpumpa nyomás tesz 3,2 bar, mennyiség teszt is tökéletes. Üzemanyagcső nincs megtörve. Injektorok tiszák. Mi lehet még?