Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mivel minden reggel egy alkalom van próbára most azt találtam ki hogy kettesbe tettem először
akkor ugrott egy picit de nem állt le, utána simán vette az egyest fulladás nélkül
holnap megnézem az egyest ismét......
Köszi a választ.Ezt így hírtelen mi okozhatta, hol keressem a hibát?
Köszönöm a gyors választ.Ez így hírtelen mitől történhetett? Mi lehet a hiba?
Elnézést a duplázásért.
Mi lehet a baja? Miért tapad össze reggelre?
Kuplung lamella szett csere.
Holnap korán fölkelsz és bele kukkantasz
Olaj helyett enyvet öntöttek bele??
pöccre idul megy szerintem túl nagy baj nincs
valamiért össez van tapadva a kuplunglamella
kuplung, egyes, ugrik egyet aztán leáll
mondom mintha be se húztam volna
ha egyszer elindul utána szépen veszi a sebességet, ekkor már nem áll meg
Szerintem mérj egy sűrítést! Pl. a gyűrűkkel van valami gond!?
Meghirdetni a HaHu-n....
minarelli am6 b50b0 blokk
első beindítás után, teszem egyesbe és lefullad olyan mintha kuplung nélkül tenném egyesbe(vagy kettesbe mindegy)
eljátsza kb 3-4x aztán "megjavul"
ha kitekerem addig a kuplungot hogy már el sem tud indulni mert annyira csúszik akkor nem fullad le, de utána ugye tekerhetem vissza mert nem lehet velem menni
állítólag olajcsere volt mert abban bíztak hogy szar olaj van benne és összetapad a lamella, de ugyanolyan lett mint előtte
mi a fenét lehetne evvel tenni ?
Valószínű vastag sugárban dől a benzin bele !
No kérem nedves motorostársak! Lecseréltem az olajat, olajszűrőt, beolajoztam a láncot , és a mai tevékenység ennyi! lett! A legtöbb időt az töltötte ki, hogy megtaláljam azt a szerszámos dobozt, amibe azt a szerszámot tettem amivel az olajszűrőt kell kicsavarni! De szerencsésen túl vagyok rajta. A fáradt olaj jó lesz gazégetéskor katalizálni a tüzet !
Hali.
Segítség kellene! Van egy Rieju MRT 50-em üresbe gázadásnál egyszer csak lehörgött. Ezután rugásra nem indult csak ha meggurultam a lejtőn elég hosszan egyben teljes gáznál nagy nehezen, ha elindul a motor csak magas fordulaton megy ha a gázkart félig visszaengedem lefullad.
Mi lehet a gond?
Hali.
Segítség kellene! Van egy Rieju MRT 50-em üresbe gázadásnál egyszer csak lehörgött. Ezután rugásra nem indult csak ha meggurultam a lejtőn elég hosszan egyben teljes gáznál nagy nehezen, ha elindul a motor csak magas fordulaton megy ha a gázkart félig visszaengedem lefullad.
Mi lehet a gond
Ne hidd azert azt hogy ez annyira egyedi.. szinte minden motoron igy megy ( nem beszelunk az egy hengeresekrol).
Kipufogo utemet nem eszrevenni azert na..........
Hali, megvagyok. Tanulság: egyedül nem ildomos hézagot állítani. Segítséggel rögtön van válasz a kérdésemre. Szóval: semmiképp sem szabad FT (első henger) vagy RT (hátsó henger) jelölésnél kipufogó ütemben hézagot állítani a hengereken! Nagyon elviszi a helyes eredménytől. Lesz majd még egy FT és RT a tárcsa másik oldalán is, a sűrítő ütemben, csak a lendkerék miatt gyorsan tova tűnik! Igen, köszi Yamaha fan, kiderült h a vezérmű tengely fogaskerekén is jelölik, amikor helyes az állás. Szerintem azért olyan hatalmas a külömbség a két felső holtpont között a szelephézagban, mert van az az összenyitás a kipu ütemben.

Köszi srácok, indul végre az összerakás.

Amúgy most már értem, miért húzták a szerelők a szájukat erre az "apró" kérésre, hogy Transalpon hézagot állítani... Teljesen szét kellett bombázni az egész motort, a karbit, a hűtőt le kellett bontani h hozzáférjek a szelepfedeleken lévő kis nyílásokhoz...
Hondat kerdezd meg. Probaltam mar sok ilyen szerszamot de ez valt be evek ota. Ez egyebkent D tipusu a honda csavarhoz de egy pici adapterrel tokeletesen mukodik.
Köszönöm!
Már csak egy beszerzési forrást kell találnom az EU-n belül.
(Nem akarok vámot/áfát fizetni feleslegesen)
Honda.
Cikkszám a fotón.
No igen, egy értelmes motoros nem koptatja szrrá a fékbetétet !
Szerszámos kérdés :
Karbi beállításához ki milyen "derékszögű" csavarhúzót használ, ajánl?
Kicsit elvesztem a kínálatban.
Precíz beállításhoz profi szerszámot keresek.
Az ATE-nak van kimondottan fékhez való kenőcse.
Ja és most olvasom hogy csak a jobb oldal és a hátsó mozog. na azok lesznek a jók, és a baloldali ami nem mozog, szorul vélhetőleg javításra.