{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5541381] 2019. 05. 01. 8:37
elektro-motor
Legalább is addig amíg el nem végzel egy motorszerelő középiskolát! Mert tudás nélkül nagyon el lehet valamit asszni! Utána pedig nem győzöl fizetni a szerelőnek!
[#5541379] 2019. 05. 01. 8:33
Yamaha fan
Csövi ne piszkáld, ha pöcc röff, gyorsul rendese és nem is fogyaszt sokat akkor én nem bántanám a helyedben.
[#5541374] 2019. 05. 01. 6:41
ini
Kettesbe kell betenni először akkor nem áll le..
Egyenlőre így marad, aztán ha bejön a nyàri nem motorózós 1000 fok akkor lesz egy szett csere
Köszi a segítséget!

A többieknek is!
[#5541371] 2019. 05. 01. 6:22
csövi
Szerintetek hogy tudnám a pilot csavarokat a legpontosabban beállítani itthon? FZR 1000 a motor jó, szelep hézag beállítva, kompresszió rendben, karbiban tömítések cserélve, pöcc indul, jól megy semmi baja lényegében.
[#5541369] 2019. 05. 01. 3:44
RC51
Pontosan!
[#5541338] 2019. 04. 30. 21:09
Fl4tl4nd3r
Hát ez nálam nagyon nem működő képlet :)
[#5541321] 2019. 04. 30. 20:02
ekecselek
Van erre egy varázs szám a 4,55 ! A benzin-levegő tökéletes égéséhez szükséges elegy viszonyszáma ! / vagy valami hasonló / Magyarul ha nincs fix adat a fuvókához akkor torokátmérő x 4,55 = fuvóka mérete ! És ez jó kiinduló alap ! Ettől kell lefele vagy felfele ballagni , míg tökéletes nem lesz a verda ! Fontos hogy az ismeretlen fuvókák mindig kalibrálás után legyenek csak beépítve !
[#5541299] 2019. 04. 30. 19:10
Fl4tl4nd3r
Hát legyen igazad,megnézetem mert már én is kiváncsi vagyok.
[#5541283] 2019. 04. 30. 17:41
Chaparral_2j
Nem. Kerlek olvasd el, amit irtam korabban. a 28 as karbi 11 kw os fojtott verzional 110-115 os a fofuvoka. 34 es karburatornal eleve nagyobb kell a nagyobb torokatmero es kisebb nyomaskulonbseg miatt. Biztos nem 90 es van benne.
[#5541276] 2019. 04. 30. 17:00
Fl4tl4nd3r
Sajnos igen, bár fura,hogy pont egy rx-et adtak ki ilyen hengerrel.De ahogy nézegettem több ilyen akad eladó használtan mint az erősebbek.Na de mindegy is, ehhez infó ugysem igen lesz.Lehet akkor a 90es fúvóka tényleg valós?! Na de ha így sokal létezhet,hogy 85 körüli lenne gyárilag? Érzésre amúgy erősebbnek tűnik mint 11kw,140 a vége gyári lánckerékkel.
[#5541272] 2019. 04. 30. 16:47
elektro-motor
Én tudásom ehhez kevés sajnos!
[#5541129] 2019. 04. 30. 12:17
Chaparral_2j
Ez a legelso rotax 123 as henger booster, azaz segedkipufogores nelkul. Ez nem a legerosebb.
[#5541095] 2019. 04. 30. 10:30
ini
Ettől tartok én is hogy kompletten fog kelleni a csere
Igazandiból nem használhatatlan mert 1-2x leáll reggel aztán egész nap hibátlan

Inkább a szívató ami jobban zavaró de láttam olyat amit fel lehet hozni a kormányra 5-6 ezerből megvan az átakakítás
[#5541094] 2019. 04. 30. 10:29
dvid91
Igen már azt is néztem :)
[#5541089] 2019. 04. 30. 10:22
elektro-motor
Én csak motoros vagyok, annak is öreg. De azért javaslom Neked, hogy nézd meg, a tankból ki jön -e, a tanksapka szuszogója tiszta??
[#5541083] 2019. 04. 30. 9:51
dvid91
Karbi : molkt 26
[#5541082] 2019. 04. 30. 9:41
dvid91
Sziasztok kérdésem lenne pitbike 140ccm (yx) mitől lehet az ,hogy a karbiból nem kerül benzin a gyertyához? Nyilván a fúvókákat már csekkoltam és patyolt tiszta minden.
[#5541038] 2019. 04. 30. 7:57
K.István.
A felületek feltükrösödése miatt tapadnak össze vajon? Egyes típusoknál a fém lammelán vannak raszterben pici "pontozások-benyomások", gonodolom ezek segítenek a szétválásban amit gyakorlatilag a légnyomás tart össze, mint két sík üveglapot ami között folyadék is van...
[#5541026] 2019. 04. 30. 5:44
Fl4tl4nd3r
Vagy úgy,azt hittem 28al is voltak ezek...A henger 223362.
[#5541024] 2019. 04. 30. 0:43
RC51
Mondtam en!
[#5541014] 2019. 04. 29. 23:16
Chaparral_2j
Regen 34 es karbival szereltek a rotaxokat, kesobb csak az rs sp kapta meg. A 34 es karbiban a gazsebesseg kisebb, mint a 28 asban, tehat emiatt meg nagyobb fofuvoka kellene bele ertelemszeruen ugyanolyan benzin-levegohoz. 2006 os rotax 122 nel kinyitott allapotra ir 130 alatti fofuvokat a manual, de 28 as karbinal.
Milyen szam van a hengeren ezek kozul:

220 223 362
220A
220B 223 369
220C 223 611
220D 223 616
220F 223 990
[#5540990] 2019. 04. 29. 21:30
Fl4tl4nd3r
Köszönöm! Valóban a henger lehet akkor,de ahhoz képest jó sokat kajál viszont... De miért szerelték gyárilag a 28as helyett 34el vajon ha ez csak ennyi? Találtam egy videót amint teljesen eredeti pont ilyen kiadasú motor van,a henger szám is ugyan az.Lehet akkor ez egy ilyen kiadás, csak nem értem minek akkor ez a nagy karbi.
[#5540964] 2019. 04. 29. 20:39
Chaparral_2j
Biztosan nem. Nekem a rotax 122 legkisebb fuvokamerete 28 as karbihoz 140 koruli, ha ez ala megyek kevessel, az mar tul keves bizonyos korulmenyek kozott. A 90 es fuvoka az kb 12,5 es vagy 17,5 es dellorto 50 ccm robogo fuvoka meret lehet.

A tu az resztelheresbe szol bele, nem sok koze van a fofuvokahoz, vagy a teljesgazhoz, ezzel nem tudunk semmilyen kovetkeztetest levonni.

Ha 11Kw os a motor, abban az esetben szokott 110- 115 os lenni a fofuvoka. Tehat se segedkipufogores nincs a hengerben vagy akar a C port is hianyozhat.
Ha neked ez a fajta gyengebb hengered van, akkor ez lehet a megoldas.

Szoval arra tippelek, hogy valaki fogott egy robogo fuvokat, es felreszelte.
[#5540953] 2019. 04. 29. 20:07
Békési
Sziasztok.
Olyan gondom van egy suzuki gs 250fw motorral hogy hidegen nehezen indul.
Indítom és hallatszik, hogy gyújtanak a hengerek de nem kapja el csak nagyon soká(10-12indításra).
Máskor szintén ez van csak olyankor 5-6 indítás és egyszer csak egy pöccre indul mintha mi se történt volna. Melegen jobb a helyzet. Indul könnyen
[#5540941] 2019. 04. 29. 19:38
Fl4tl4nd3r
Erre már gondoltam én is,hogy nem annyi az annyi.Viszont van vadonat új 139,152,155 fúvókám,és a legkissebbel is fullad,pedig ezek a méretek is alatta vannak a gyárinak elvileg.Próbáltam vastag K57es tűvel és vékony K25-tel is,meg közte lévő pár mérettel.Lehetséges,hogy a 139-től is kissebb kellene 110-120körüli? Egyébként szemmel láthatóan jóval kisseb a "90"-es mint a 139,tehát ennyit nincs dörzsárazva.Az rendben,hogy hozzáfúvókázom és hangolom a motorhoz amit kér,viszont ezek az értékek miért térnek el a gyáritól?