Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a Honda 1000-es CBR?
Hogy ne legyunk off topic. Sc59. Tobb mint liter per 1000km
Akkor hogy legyen ellenpélda is. Z-s motorkód, 1,6 Ecotec, 10 ezrenként volt újkorától cserélve az olaj, durván annyit futott évente, érdekes módon 10W-40es olajat kapot a német szervízben, ezt mondjuk nem értem miért. 4. éve van meg, most 180 ezernél jár, én 5W-40es olajat használok, azt se eszi. Talán szerencsém volt vele, nagyon szeretem.
sajna a g astra benzines motorjának dugattyúi konstrukció hibásak, igen volt 1-2 széria ami már javult olaj fogyasztásban motorkód szerint ismerhető fel. 100 000km után a flottás mol autókba a szerelő 4L + rakott be hogy kibírják az első heteket. de G astrából annyi van itt mint ha ide termelne az opel. az autó pályán már csak 1-2 láttam , ők a bátrabbak, meg az m30 tól pöst felé a cigó transzportokat , 1,4 tele bronzosokkal.
Az egy nagyon jó motor, vannak dolgai amik nem tetszenek ezért olyanom nem lesz, ha veszek akkor boxert, hogy mindig vihessek magammal olajat
Azé egy XR- lehet nem lenne rossz választás. Bár még nem próbáltam, de nem tűnik rossznak.
az opel soha nem tudott a 2 szelepes motoron túl motort gyártani, a 4 es szám már gáz volt a számukra, sem olyan motort ami nem folyatja el a kenő anyagot, a vw érdekes nem akarja össze olajozni a kasztnit, az opel keni rendesen. tehetsz oda bármit kifolyik mellette, azt hiszem az itteni autós boltban 30 e ft-ot mondtak egy új astra szelep dekni tömítésre, mindig utángyártott került bele és 2 év megválasztotta, így sűrűn láttam a hengerfejet. a turbó diesel meg a szívó részt olajozza, pedig már az egr-t ledugóztam, de még mindig jön az olaj, most át lesz az összes menet alakítva fémbetétesre mert eddig minden menet a csavarokon landolt. új tömítések, fekete loctite és kiváncsi leszek hol fog megint szökni az olaj. egy beteg márka, de ahogy csúszik lefelé a keleti rész úgy nő az astrák száma, nem baj, a kasztnis cimbora eddig törökbe járt nyaralni, most már dubai a következő cél.
Ha megöregszem és már túl sportos lesz a ktm akkor veszek is egyet
De még lehet
Az "eszegeti" az elég enyhe kifejezés: anno egyik munkatársam vett egy 1,6-os G Astrát szalonból a legelsők közül - fél éves korában (a brutál olajzabálás miatt) garanciában motort cseréltek benne. Az új motor csak fele annyit evett (nem emléxem mennyit, de valami horror) így 2 évesen meg is szabadult tőle.
Szerencsére az tök normális aki ilyeneket írkál istenem

Ja és nincs bmw-m.
na, fáj az igazság bmw-s csávó ? azért nem mert bmw ? egy f ...... csicska társaság az összes fellengzős bmw-s , mind mentalitásban mind önteltségben !
nem mind
állítólag az 1.6 16v eszegeti, nekem az 1.4 16v semmit se eszik
ellenben elfolyat itt-ott nem is keveset, de erre a kis időre már nem akarok evvel foglalkozni
A nepi szajhagyomany igen bénzsa nem mindegyik motorkodu eszi az olajat. Van egy 3db minta, ebbol egy egy dekat se, egy kicsit, es egy kozepesen. Az enyem allatorvosi lo, betartotta az oreg a 30ezres csereperiodust, igy 15e alatt ker 3 litert, a hastra egy dekat se a regi ecotech meg talan 2 litert ugyanigy, de abba mar 240e van.
Az Astrák igen....
És?! Legalább leírja, volt 3japán motorom, mind a 3-ból fogyott az olaj akkor most mi van ?
Rengeteg benzines honda(auto) is zabálja az olajat, 1,6astrákrólcne is beszéljünk... akkor ezek mind szarok?!
Idén április közepén, Olaszországból vásárolt, 2004-es motorom eladó. Hozzám 43000 kilométerrel került, az elmúlt fél évben 17-18 ezer kilométert futott, most 60 000 kilométer van benne. Folyamatosan szervizelt, szervizkönyves, sérülés mentes, friss műszakival, kifogástalan műszaki állapotú. Az elmúlt fél évben hiba mentesen futott, olajfogyasztása 10 000 kilométeren egy liter. Nagyon megbízható, kényelmes, olcsón fenntartható. Felszereltsége :markolat fűtés, gyári dobozok , kicsi plexi, komfort ülés, ABS nincs

csak nyugi ! 1l olaj fogyasztás az helyes a motornál ! hja bmw ! akkor gyári érték !
A higanyt betiltották, az alkoholt meg megittuk.....
A higanyos az alkoholos meg a golyós kimaradt.
Evolúció ...
Nemely anti-hopping kuplung tud ilyet csinalni, amelyek olyanok, hogy nem csupan nyitnak motorfeken egy ekpalyaval, hanem ossze is zarnak egy bizonyos nyomateknal. Peldaul ezert nem lehet kuplungot csusztatni TL1000s es R el egy bizonyos fordulattol.
Ezt erezheted a kuplungkaron. Motorfeken is, es csusztatasnal is.
Találkoztam ilyennel. ETZ szokott ilyet csinálni, de hogy neked milyen motorod van az nem derült ki, így meg nehéz segíteni.
Sziasztok. Valaki tudna abba segíteni hogy pontosan mi lehet a baja a motoromnak. Elkopott a kuplung és de úgy gondoltam hogy egy 50km és utat meg kibir. A vége felé, egyik előzésnél azt éreztem mintha elszakadt volna a kuplung bowdenje, de megállat ammegneztem, és nem. Nem tud viszont levalasztani a motorról, folyton van kapcsolat. Ilyen esetre konkrétan nem latalaktam sehol. Valaki esetleg találkozott már ilyennel?
sziasztok van egy suzuki vz 800 motorom 2005 injektoros ami nagyon sok üzemagyagot kap, feketén füstöl, alacsony fordulaton dadog ,kipufogóba durrog találkozott valaki ilyen hibával , hibát nem tudunk ki olvasni
Tekercsekről még nincs. Nem az enyém a gép. :) Ezt a komplett gyújtást most vette a pali, Mert az előző sem adott szikrát. Mindkét álórész ad feszt. Régi CDI-t kidobták. Persze mindent úgy kell levágni, hogy véletlenül se lehessen látni hogy volt összekötve. Netről szedtem a generátorról képet.. Ugyanaz. Még a trafó hiba sincs kizárva. Nem értek a villamossághoz sajnos. Trafót milyet lehet rátenni? Mondjuk ha lekapom az EXC-ről, az jó lehet próbálni? Persze ha jó, ahogy összekötöttem. Trafót le tudom tesztelni valahogy?