Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyújtáskapcsoló, vészleállító?
igen...
Ja. Gondolom kábelek pipa mind lecsekkoltad már.
13,6...
indításkor 12,5

vagyis az jó...
tekeri is rendesen...

valami kis bagatell hiba lesz... de nem jövök rá sehogy sem....
Akku sem döglődik?
nem hülyeség...

néztem..
Lehet hülyeség de biztiket nézted?
Üdv...
kis segítséget szeretnék kérni ...
adott egy drz 400 s...

szabadonfutóból kijöttek a csavarok...
a generátor tekercsek sérültek, de volt még szikra!
tettem rá másik generátor , s nincs vele szikra...azt mondták azért mert kínai...
visszatettem a régit...azzal sincs már szikra...

most tettem rá eredeti generátort+ cdi-t + trafót... ezeket mind egy működő motorból szedték ki...
És nincs szikra ...
Mit nézhettem el?
Van valakinek ötlete?
Azért mert nincs leghűteses endúró Közel 20 éve
Sőt a genyók már a hűtő ventllatort is lespórolták már szinte mindegyikről
Nekem 105fokos volt a termosztát a Fastrában. Azt szerette. Persze előbb nyitott már, de ezzel volt stabil a motorhőfok.
Hűvösebb termosztáttal ingadozott.
Akkor minek vízhűtés? Ezt a léghűtéssel is tudták.
Én legutóbb ha jól emlékszem 92 fokos termosztátot tettem bele
Az öreg bájernél 108 fokon nyit a termosztát. Egy a lényeg álljon mint a cövek középen a víz hőfok mutató akkor jó.
Az órán nem szokott 95 felett mutatni normál menetben, Inkább csak 90
Ténylegesen nem tudom mennyi a víz. Sosem mértem
Gondolom egy verseny endúró nem arra van tervezve hogy 3km/h tempóval nyekeregjen a patak mederben
Mondjuk semmi baja nem lett csak örökké a csizmámra pisálta a forró vizet a tartályból
Így van!
Az igen...!
Az opelek alapból is 105-110 fok C között vannak üzemi hőmérsékleten.
Na de miért kéne trükközni? Ha az elő írt hűtőfolyadékot forralja, az nem normális működés, ott valami gond van, nem a forráspontot kell emelgetni hanem megoldani a hibát.
A folyadék tekintetében nem
Amigy a bárdi cucc nem gáz futóval cuccolva nem egyszer volt 100 fok felett az astra és nem forrt
De a motorba egyértelműen a motul cucca jobb volt

De aki extrém melegen jár annak van víz mentes Hűtő folyadék is ami ilyen 150-180 fokot is bír. Csak 3x drágább mint a motul
Ha unix, bárdi saját márkás terméket használsz....hát az a te bajod!
Tudálékos majom?

Mert megjegyeztem egy ilyen "Motulnak van olyan hűtő folyadék ami kb 130 foknál forr csak arra " kijelentésedre valamit?
Mivel ez a kijelentés erősen hiányos, pontatlan.
Már nem garis sajnos, február végén lejárt. Bár olvastam valamit a ktm-nél, hogy a vírus miatt a 02-hóban lejáró motoroknak meghosszabbították a gariját május végéig. Bár már az is elmúlt ,de majd kiderül. A hőfok mérő működik, hisz amikor elindulok szépen felmelegszik óra szerint is. Onnan is tűnt fel, hogy melegszik amikor kevés volt a víz, mert feljebb ment 1 egységgel. Aztán vissza hűtötte a venti. Feltöltöm és kiderül, hogy fogy e.
Ha jól értem még garis a motor. Miért nem viszed vissza és akkor nem Neked kell vacakolni?
mivel megszoktam hogy egy tudálékos majom vagy a vizes témához nem is mondok semmit

de
a motul fagyállóval megszűnt a husky víz forralása, pedig előtte akármilyen arányban kevertem a fos bárdis fagyállót örökké főzte a kávét
és ugyanúgy lett nyekergetve a patakmederben mint előtte
az tény hogy ha a nyomást nem tartja meg a sapka akkor előbb forr, sokan még trükköznek is pl 1.4 bar helyet 1.8 bar sapka van aztán még később forr
az hogy ez a motornak jó-e nem tudom nem értek hozzá
Nyomás alatt a nem Motul hűtőfolyadék sem forr hamarabb.
Minden hűtőfolyadékban van víz, tehát csodák nincsenek. Az forr 100°C-on, ami a nyomás miatt tolódik ki.
A nyitott hűtőrendszernél nincs meg ez a feature, ott bizony hamarabb forr a hűtőfolyadék.