Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Utána már nem.
Mondjuk nem tudom biztosan,de úgy rémlik a légtelnítő menet másmilyen mint az általános.
pár tizedet kell csak ráolvasztani ha sokkal tobb már nagyon nehéz úgy vágni a menetet hogy jó is legyen

de akkor legyen menetjavító, a többség megszavazta
A légtelenítő belső furatát is telifolyatod akkor menet se kell.
Megint a fillérbaszás
Elviszed egy random autószerelőhöz és 2 perc alatt megcsinálja, max egy ezresért.
Egy darab menetért én sem szoktam készletet venni.
Jaaa..az nekem is van de sokkal macerásabb rendesen megcsinálni.
csak a készlet 7 ezer, a hts meg kb 400 egy szál, menetfúró meg 3 ezer de az tény hogy nem való mindenkinek
én a kopott féknyerget is ilyennel töltöttem fel, mondjuk az csak azért mert sehol nem kaptam bontottan azt a fajtát, mert űber szopó volt kivitelezni
a menetfúró meg utána is jó mert ki lehet pucolni az oxidált meneteket
Ettöl.a helicoil sokkal rizikomentesebben gyorsabban egyszerübben és üzembiztosan kivitelezhetöbb
most már alu-forr az új neve de nekem akkor is hts marad
http://youtu.be/RCrixbXz4rc
Mi az a hts?
De hacsak nem felhegeszted az alut, akkor a HeliCoil jobb. Még soha nem volt vele probléma, erősebb lesz mint az eredeti menet az aluban.
én kitisztítanám a menetes részt, kicsit reszelni turbómaróval, körbefolyatnám hts-el aztán lehet belevágni a gyári menetet
M6-os menetre nekem is van, mert annál gyakran kell, de szerintem nem venni akart Helicoilt, hanem kérdezte ki tudja megcsinálni.
Légtelenítő csavarnál úgy rémlik kisebb menet van nekem.
https://www.wemoto.com/parts/p...
Van mar ilyen is.

Felfurni nem nagyon kene, mért nem sok his van körülötte általában, meg nagyon konnyu elbaszni a furat aljan kùpot. És ha az nem passzol a legtelenitö csavar kupjaval, akkor nem nagyon fog tomiteni.

De lehet a legegyszerubb bontobol venni egy feknyerget...
előre a legkisebbet általában 12-14 köztiek típustól függően hátra meg akkorát kell vágatni ami befér
nem az a hond hogy nem megy fel, hanem az hogykell egy bizonyos fordulat ahol " megjön" az erő és ekkor már túl gyorsan megy
ezért kell a bizarr méretű hátsó lánckerék
mivel az 50-es se nem erős se nem jó futómű így csak evvel tudsz trükközni
de arra számíts hogy ilyen 30 körüli lesz a maxi tempó üveg hangon
Javaslom Neked , szállj le néha és használd a lábadat, több előnye is lesz! Én még most 70-évesen is napi legalább 1,5 km-t gyalogolok !
A motor ereje nem lesz nagyobb egy fogaskerék áttételtől.
Üdv! Tisztelt fórumozók. Adott egy 50ccm enduró. Erdőre szeretnék kijárni vele,vegyes terepviszonyok (Gödöllői-dombság). Kérdésem milyen fogaskereket ajánlotok előre,hátra úgy,hogy (kicsit nagyképűen) a falon is fej menjen. A sebesség nem mérvadó inkább az erőn a fő szempont. Köszönöm megtisztelő válaszaitokat!
Sziasztok!
Féknyeregből kihúztam sajnos a menetet a légtelenítő csavarral.
Esetleg lenne lehetőség a furat bővítésére, majd új, nagyobb átmérőjű légtelenítő csavar cseréjére?
Ha igen, Budapesten kihez/hová tudnék fordulni?
Köszönöm előre is!
Altalam
Most kezdek szembesulni vele, hogy az alta kinezett vtec vezerlesu motor szelephezag ellenorzese (mar ha valaki foglalkozik vele) 80-120 eft kozott szor. Tovabbi adalEk, hogy az egyik sor lapkas, a masik valtozo vezerlesu sor eseten a szelepemelo toket kell cserelni kopas eseten, aminek db-ja kb 13 eft es 8 van belole. Tiszta bmw.
Ha ultetett egy motor eleje (villaszar fentebb van tolva) es hatulja (a haromszog cserelve van) kozepsztender nincs, otthon vissza lehet alakitani?
A Ditechemben egyszer benzinpumpa felújításkor eltörtem a azt kicsi hajtókart. Faragtam egyet műanyagból, de nem voltam biztos az anyagában, ezért én is beledobtam benzinbe, és milyen jól tettem, mert kiszősödött.
Aztán kis vakarózás után csináltam hajtókart bronzból, gondoltam azt csak nem oldja fel a nyál. És nem is oldotta fel, utána még jó sokáig használtam úgy. Szerintem a világban nincs még olyan Ditech benzinpumpa, amiben fém hajtókar van.
nekem volt olyan tourmax csésze tömítés ami leugrott a csészéről amikor szét lett szedve
szerencsére valami sornégyhez volt a szett és 4 db volt a zacsiba nekem meg csak egy kellett, ha kiszellőzött pár nap alatt ismét eredeti méretű lett
amúgy a sokszorosan szétbatmolt xt600 karbihoz pont fasza volt mert egy se folyt az ilyen tömítéstől