Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt nem tudom. De egy sima szúnyogháló is jelentősen visszafogja a huzatot.

Érdemes lenne kiszámoni, hogy hány %-ot vesz el a légáramlásból. Szerintem (csak ránézésre 30-at biztosan)
az ilyen városban szuttyogva meg pirosnál ventilátorozva nem fogja nagyon vissza a légáramlást?
A hűtő (ha csak nem terepezel) előbb tömődik el bogarakkal, de főként a kerék által felszórt sáros lével. Ez ellen a rács nem véd, max a kövek ellen.
Hát ami elöl van, az fokozottan ki van téve a fogyásnak. Reflektor, hűtő plexi, stb.
A rácson gondolkodom.
Nekem városban kapott akkora követ (kb 60-al mentem) hogy a hűtő széle be is horpadt. Ha az idomot kapja szerintem a festéket is legyalulja...
Nekem kőtől alig van sérülés, Viszont bogarak olyan nagyon be voltak szorulva, hogy ezzel a réz piszkával is mértem némelyik darabot kipiszkálni.
Amiért nekiálltam kipucolni, tavaly nyáron párszor kigyulladt a piros figyelmeztető jel, amikor megálltam a haladás után. Bekapcsolt a venti, ment egy pár pillanatig és kigyulladt a jelző, A venti a teljes felület kb. felén tudja átpréselni a levegőt, de a sok szutyoktól már az sem ment tökéletesen.
Ha a huto elvetemedett, elkoszolodott lamellakkal is ellatja a valahogy a funkciojat akkor nemi jol megvalasztott finomsagu halo sem fog gondot okozni.
Nekem az 1400-es vetel ota rajta van, es voltunk mar vele mediteran orszagokban.
A egy spec rozsdamentes haloval dolgoztam, a keretet meg ugy terveztem meg, gyartattam le, hogy minimalis feluleten takarjon ki...
Az autok hutofelulete is ki van takarva, ott sincs a kirakatban a hutofelulet.
A halo a lenyeg amugy nem a "racs". A legtobb neten arult lezervagott darab, csak a bucsuba jo... egy jo halo megfogja a kovet, felverodeseket, sart, csak a finom port kell neha lemosni...
MÁJUSBAN NYITOM A SAJÁT SZERVIZEM!!!

Kezdjük el az időpont foglalásokat!!

Várom 3- 4 motorkerékpár szezon előtti szervizelését mint pl.: szelephézag ellenőrzés, állítás; karburátor tisztítás,állítás, szinkron- injektoros esetén szinkron, motorkerékpár átvizsgálása, folyadékok cseréje, stb.

Szolgáltatásaim:

Egyedi általam írt mobilalkalmazás, ahol az ügyfél realtime nyomon követheti a motor állapotát-többek között- készül!!

Emellé készül egy saját website is, ahol hasznos cikkek lesznek, ill maga a nyilvántartás, munkalap.

Olcsó alkatrészek ( ha azt szeretnéd, hogy én intézzem) !!!
Ügyfeles motorok szállítása - ÚJ
Fékpadi mérés - ÚJ
Benzinátfolyás mérés - ÚJ ( Ac pumpa teszt)
Ultrahangos tisztítás- ÚJ
Injektor fúvóka tisztítás-ÚJ
Műszaki vizsgára felkészítés, műszaki vizsgáztatás!- ÚJ
Gumizás, centrírozás! - ÚJ

Vázmérés - szezonban AJÁNDÉK 15 munkaóra mellé!
Töltésrendszer diagnosztika, oszcilloszkópos vizsgálatok - ez eddig is volt de szeretnék vele többet foglalkozni, mivel van hozzá egy nagyon jó diagnosztikai eszközöm
Motorkerékpár kábelköteg javítások, elektromos hibák feltárása, javítása
Motorkerékpár diagnosztika - ÚJ: email-ben kimegy a számla mellett az elemzés!!!
Blokkfelújítás: hengerfej, henger, váltó stb.

Egyéb kérdések, igények esetén keress bátran: Ecsegi Szandra, szandra@prop-tech.hu

Várlak szeretettel májustól az új, saját szervizemben: Esztergom, Dorogi út 5-7.
Gondolkodtam a védőrácson, de nem tudom eldönteni, mennyire fogja le a levegőáramlást. A motor nem nálam kezdte az életét, ezt szerintem soha nem takarították ki, de ezek után érdemesnek tartom a minden őszi takarítást, akkor talán könnyen és gyorsan meglennék vele.
Sziasztok,

Szakmai kérdésem lenne 10w40-es gyári előírású motorolaj helyett alkalmazható 15w60-as Kawasaki KFX450-ben?
Kicsit unatkoztam...
Ezt találtam. Úgy néz ki beválhat.

http://v4musclebike.com/forums...
az nem is volt drága ha új volt, mondjuk egy 600 as 97es bandithoz utángyártott krómszár 1 db 122 euro , bontott 2 villaszárat vettem 98 as R1 ha jól emlékszem 80-100000 közt talán amit ugye szét kell szedni kipucolni új szimering olaj.... de pl FZ1 yamahához 1 villaszár 700 euró újonnan, GSR750 1200 euró 1 db
Vannak, csak nem igazán vállalnak ilyen kis munkát, vagy csak méregdrágán tudnák elvállalni. Anno muszáj voltam egy robogóba komplett elsővillát venni 70ezerért,mert egy céget sem találtam aki ettől sokkal olcsóbban elvállalta volna. Plusz ez egy 7 éves robogó volt, azt mondták ha ilyen fiatalon lepattogzott a bevonat, akkor a javítás teljesen gazdaságtalan mert valami gond lehet már a krómbevonat alatt is és bármikor lepattogzódhat más helyeken is a krómbevonat, mármint ha csak a hibás részeket javítják. De ha tudtok valami céget ahol jóminőségben és gazdaságosan javítanak az engem is érdekelne.
Köszönöm az ötleteket, tanácsokat!
vannak cégek akik keménykrómozással foglalkoznak pl hidraulikus hengerekhez de ha jól emlékszem olyan is van aki komplett legyártja a krómszárat de van utángyártott krómszár is még mielőtt bedobná valaki hogy sztaniolt tekerek lapátnyélre azzal is elmegy 50000 et
Fémtiszára kicsiszolni majd fém ragasztó
Esetleg műgyanta
Nem örök élet de egy próbát megérhet
Persze ha full ragya akkor eldobós
A mélyen korrodálódott villaszárakra tud valaki megoldást, vagy ahogy én is tudom nem javíthatók és cserélni kell őket.
Elnézést uram hogy így lánctalpas harcjárművel tiportam cseresznyevirágporral enyhén beterített lelkébe de itten ni ahol rontom a levegőt és a csííííí áramlását nem vagyunk hozzászokva a kacifántos, szóvirágos, túlgondolt, felpolírozott megszólításokhoz, ahhoz műveletlenek olvasatlanok na meg legfőképp lusták vagyunk különben a második neved nem véletlenül Sándor ? (Sándor ön mindenhez ért ? Mindenhez is ! ) majd betonozok... még 2-3 napja fagyott reggel de először a tetőt kellene befejezzem már majdnem fele kész
Ebben az esetben (is), én csak a régebbi dolgokról OKOSKODOK, mert akkor praktizáltam ilyen ügyben. :) Amúgy elirtam, Gilera volt az áldott jószág amiben turkáltam...

(((Szeretnélek kérni, hogy legközelebbi megszólításom esetén "Kedves isteni Okostojás!" -sal kezd a mondandód, de elötte betonozd le a garázsod! Okay?! :-D)))
régen ? ehh hogy fillérbaszó vagy nem az megint más kérdés most is gyárt a prox krosszmotorokhoz acél hüvelyeket meg asszem a wiseco is vannak dugeszek is túlméretesek lehet fúrkálni tiszta haszon 2t 4t de maszek műhelyekben is csinálnak ablakos hüvelyt