Motorszerelés

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meglett a hiba oka. A kerék gumicserére ki volt véve, és út közben valahol kiesett a jobb oldali távtartó gyűrű ami 2.15mm széles, és enélkül a jobb oldali villa ugye neki tud szorulni a fékemnek.. 🤐
Ohh, gratulálok, gyönyörű motor! Kb 2 éve keregéltem, de nem találtam értelmes állapotot. Most is ránéztem a kinálatra, de lehet ha akarnék ezt is nemetből kéne hozni.
Ha eltér pár fokot akkor szétütötték az elejét.

Meg lehet próbálni a fellazítós trükköt, de szerintem ez utoljára az ETZ-nél működött. Valószínűbb, hogy valami görbült.
Kormány vagy teló.
Szóval megmér, szétszed, újra mér, ha szerencséd van visszagörbíted, hidraulikus préssel, ügyes kezű, Bangladesben tanult szaki által, ha nincs szerencséd, akkor cserélni kell a hibás alkatrész.
Sziasztok. Ha egy motornak a kormánya pár fokot eltér a szöge az első kerékhez képest akkor azt úgy lehet a legegyszerűbben megoldani (feltéve ha csak ez a baj), hoigy a villa befogókat meglazítjuk, majd alul a kerék tengelyeket is meglazítjuk, és ráülve a motorra megterheljük a teleszkópokat? Ettől a görbeségtől elő fordulhat az is, hogy a jobb oldali féktárcsa bele ért a féktartó konzolba is? MErt előtte nem tapasztaltuk ezt a hibát. Szóval menet közben is a kormány pár fokot mintha el lenne fordítva, és ha álló helybe nézzük az első kereket, a kormányt pedig egyenesbe rakjuk, olyan, mintha balra kanyarodna picit. Találtam is egy videót, erre gondoltam
http://youtu.be/vSunBRB6-r8
Itt van, Pani.
Hát igen, a szívlámpások....annó én is láttam őket a kereskedésben, megfogdostam, ráültem, de akkor az nagyon sok pénzbe került. Egy idősebb barátom 2001-ben a szalonból hozta ki a kék-fehér 1000-resét, amikor azt láttam, megfogadtam, h egyszer veszek én is egyet. Aztán egyszer elértem oda, h tudtam venni egyet használtan...azóta is családtag, már 14 éve. 💙
Szakik! Akik már nyúltak bele blokkba. Ez alapján az mt07 milyen motornak számít?
https://motorrevu.hu/cikkek/yamaha-mt-07-szatszedase-50-000-km-utan/
Kicsit életuntak voltak, talán egy cb650r eladása nem nagy ügy már, egy cbr1000 rr r talán lázba hozta volna őket :D pedig tényleg semmi kretén kérdést nem tettem fel, egyszerüen, hogy van-e megnézhetem -e? Na mindegy, ezt elengedem, marad a használt piac. Annyira nem gerjedtem rá azért erre a 650re. Ha még esetleg lehetne kapni 600RR-t vagy valami békebeli nem tejfölös dobozból készült motort. Ez a 650r tényleg érdekelt volna, de pont jöttem ki a m1-m7 bevezetőn és egy szívlámpás kek-fehér jelent meg a visszapillantómban. Arra gondoltam, basszus milyen kánaán volt annak abban az időben aki azt kitolta. Ok persze ha volt pénzed. De amikor bementél és a szívlámpás és kortásai álltak.... arra lehet megérte várni. Bocs ez csak egy ömlengés volt.
Hát ezt csak te és csak úgy tudod eldönteni, hogy közben figyelmesen nézed a kereskedő arcát.
Arról sok minden leolvasható.
Hát ha már alapjáraton világítással 11,8 akkor ott már erősen nem oké valami
Lehet annyi is - ha ég elől a fényszóró. De nagyon picike gázra 13V fölé kellene mennie.
Ebben a sorrendben+ csatlakozók,kábelek.
Sajnos nagy rá az esély hogy nincs töltés.
Generátor, fesszabályzó vagy mindkettő?
Hány voltnak kell lennie a feszültségnek az akkuban alapjáraton?
Nekem 11.8V.
Szerintem sem önszántukból mondják ezt. De nem is nagyon akartak eladni nekem semmit. Szerintem már a sokadik lehettem aki emiatt tulajdonkeppen nem hagyott ott pénzt.
Szerintem akaratukon kivul, de igy vagjak maguk alatt a fat a kereskedok.
Kb. Merkur, 40 eve :)
Lehet, csak ket ev mulva es lehet csak szepseghibas Zsiguli lesz.
Nem lehet tudni mit és mennyiért, de előre be kéne fizetni.

Nem rossz üzletpolitika.
Azt hiszem megoldodott az új motor probléma. A 23 as modellévre vesznek fel rendelést, nem tudják milyen színek lesznek, és mennyibe fog kerülni. Az ideiből sincs mutatóba sem. 8 -12 hónap várakozás, de be kéne fizetni... :D még a Suzukira rápróbálok, bár nem hiszem, hogy más lenne a helyzet, meg a gsxs 1000 lehet nagy lenne nekem a 150 Lóerejével.
Na.
Az OEM-en eredeti 3.409,- forint darab, az Athena (ugyanúgy réz roppanó) 870,- forint darabonként.
Igaz, itt a 8-as anyát 1.013,- forintért adják egyenként.
Ez is savas akksi, csak AGM. A sav nem lotyog, fel van itatva ivegszalas szovetbe, azzal vannak az olomlemezek bebugyolalva.
~12.4V alatt tarolt akksi lassan szulfatosodni kezd, ha nem ul nagyon regota, a tolto vissza fogja hozni. Hagyd rajta.
Most visszatettem a régi akkut azzal beindult.
Rátettem a töltőre az újat és az nem veszi a töltést.
Az Optimate 3-as motoros csepptöltőmön a akksi megmentése lámpa világít (deszulfátlanítás) ami akkor szokott ha nem jó az akku. Bár ez a savas akkuknál van nem a zseléseknél.
Ezt ne tőlünk kérdezd.
Korábban kérdeztem, hogy akku... töltés rendben?
Mindennek IS lehet az oka. 😎
Ma délelőtt már nem indult a motor. Az 1 hetes Yuasa akku éppen csak meg bírta forgatni.
Az akku szar vagy töltés nincs nem tudom. Vagy álló helyben lemerült ?
Megkérdeztem a kollégát, aki rendelte. Autósbolton keresztül jött az Intercars-tól, IC-B871B3 a cikkszáma.
Én csak bepakoltam, szemre korrekt volt, vörösréz roppanó gyűrű, nem azbeszt.