Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, hogy meg is van a hiba? Hátha....
következőnél megpróbálom azt is...
En inkabb teljesen kiiktatnam a tamaszkapcsolot.
Na megnéztem.

Kozépsztenderre fel, 1-es sebesség. Hátsó kerék forog, oldal támasz felcsukva.
I.vizsgálata:

A sztendert felcsukott állaptban a tengelyirányra merőlegesen mozgatom. Közben folyamatosan nyitom lefelé úgy, hogy a tengeilyrányú mozgatást nem hagyom abba. A motor akkor áll le amikor az oldalsztender már "átbillen a holtponton", vagyis ha elengedném akkor lenyílna.

II.vizsgálat.
Csak forgás irányban mozgatom kicsit fel és le és közben folyamatosan nyitom lefelé. Ugyanakkor és ugyanott áll le a motor. Ez kb 45 foknál nagyobb lenyitási szöget tételez fel.
Siman lehet, hogy annal a fordulatnal a rezgesek ezt csinaljak, jah, ez is szamitasba veheto
Kösd fel az oldaltámaszt ideiglenesen, de jó szorosan kábelkötegelővel. Aztán próba. Ha megállsz, akkor elvágod a kötegelőr.
?

Van középsztender. A láncot meg nem fogdosom. Vagy mire gondolsz?
Nem, teljesen zárt állapotban motorozás közben ugyanaz mint amit írsz bár CBF-nél ilyet még nem láttam, de ha oldaltámaszon sokszor ráülnek vagy a fene tudja akkor kinyílhat annyira a konzol, hogy ilyet produkáljon.
Az a gond, hogy az oldaltámasz rögzítő egy kicsit ki szokott nyílni és felhajtott állapotban a sima rezgéstől ha eléri pont azt a rezonanciát aminél ez bekövetkezik akkor pillanatokra leveszi a gyújtást mert azt érzékeli, hogy nyitva van, de ezt rángatva teszi mert hol elveszi hol visszaadja pillanatonként, azt kéne megnézni ha fel van hajtva akkor tudod-e úgy mozgatni járó motornál sebességbe téve, hogy leálljon? Tudom ez nem egyemberes művelet meg nem is veszélytelen, de így megnézhető, hogy az-e a gond?
Kérdés, hogy nálad hogy jelentkezett a hiba a rángatáson kívül? Ha lenyitottad neked is legalább annyira kellett lenyitni mint nekem, hogy leálljon?
pontosabban az oldalsztendert lenyitnom.
Szia igen irtam. Legalább 2/3-ad és 3/4 közé kell elnyitnom, hogy középsztenderen sebességben leálljon.
Anno írtam, hogy volt hasonló problémám GSR-el aminél a végén kiderült, hogy az oldaltámasz kapcsoló szívatott, ugyanannál a fordulatnál szinte bármely sebességben rángatott, ha túllendült akkor ment, alatta is felette is. Persze bármi lehet, gondolom ezt kizártad akkor.
Május utolsó hetében szabin vagyok. Egyeztethetünk időpontot...
Mondjuk megyek 4-ban, 3000-es fordulat. Csutka gáz 8000-ig szedi a lábát rendesen, majd 8500-ad fordulat környéként a fordulatszámmérőn látod, hogy +/- 500-as tartományban ugrál és rángat, madj 4-8 másodperc után tovább forog 11.500-ig.

Itt ha hagyod lassulni kicsit és visszaváltasz (vagy eredeti sebesség fokozatban ) visszacsavarod a gázt 1/4-re és ott is tartod akkor el kezd lassulni (de jóval gyengébben mint teljesen visszacsavart gázná). Ahogy visszalassul a 8500-as fordulatszámhoz - gáz továbbra is konstandsan 1/4-re nyitva) látod, hogy ugrál a fordulatszám mutató.

Ahogy a sebesség és fordulat összhangban kerül - még mindig 1/4-en a gáz - kb 5-6000-es fordulatnál stabilan megy az adott sebességen.
Azt azert nem mondanam, hogy kifog mindenkin, hiszen nincs lehetoseg vegigmeregetni mindent a motoron, tavgyogyaszattal meg semmire nem megy az ember, csak tippeket tud adni, ami vagy helyes, vagy nem.

Nem pontosan ertem a hiba leirast. Tehat jelenleg nagy fordulatrol elcsukott gazrol, motorfeknel kis gaz adasnal nem veszi fel a fonalat, es horog? Azt jelenti a fordulatszammero ugralasa? Vagy azt, hogy nem jo jelet ad a pickup a fotengelynel?
Lehet bele kell törődnöm, hogy 8500-nál a "beépített" fordulatszám határoló jelez és fel kell kapcsolni. És kb 180 km körül van a vége.

MIndkét eset ritka (mármint hogy addig forgatom vagy annyival megyek) de már szeretnék a végére járni.
Azt hittem a két éve húzódó konstans rángatási problémám 8500-as fordulat környékén a fokozatkijelző kikótésével végleg megoldódik. Utolsó tipp gyanánt lekötöttük, mivel a jelet a főtengely jeladó és ecu között menő vezetékről direktben vette le. Persze akkor a 2*5 km-es próba úton hibamentes lett, igy végleg ki lett kötve

Sajnos a mai 300 km-es túrán elvérzett. Ahogy eléri a 8500-as fordulatot (fokozattól függetlenül) elkezd rángatni, majd 4-8 sec után túllendül rajta és elforog tiltásig.

DE most jön az érdekesség!

Ha tiltás körül hagyom kicsit visszalassulni (és akár ugyanabban a fokozatban, akkár visszakapcsolav) adok egy 1/4-ed gázt ahogy belassul a 8500-as fordulatszám tartományban látom a fordulatszámmérőn, hogy rángat.

Pedig mivel lassul már csak részterhelésen megy, igaz a vákum miatt nyitott tolattyúkkal. Na ebből gondolom, hogy itt nem üzemanyag probléma lehet, de akkor micsoda?

lassan már mindenkin (komplett sm fórumozók és hozzáértőkön valamint ebből élőkön is) ki fog.
Hát eddig tartott a boldogság.. :(
Ezt mondtam én is, már az elején....
Nézd meg a szervizcsatlakozót, nem matattál.azon a részen?
https://www.vfrdiscussion.com/...

Ez vfr ugyan de ugyanaz minden hondán.
Nem kulcs lesz az.
Hondánál ezekre a FI lámoa nem jelez. Immonak is különkis piros lámpája van. Üzrmanyagrendszer környéke inkább, valamelyik csati kontakthibája vagy hasonló lehet inkább. Egyszer az enyémen tanklevétel után valamelyiket nem dugtam.össze akkor jött be.
Vészleállító gomb kontaktja esetleg, vagy oldalszkander csatija nem lehet hibás? Enyémhez van ilyen gyári piros kulcs ( duksi ugye ) láttam már vidit amin tanítják a többi kulcsot vele, igaz egyszer sem dugtam be még a gyújtáskapcsolóba a másik kettőt.