Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olcsok! De mièrt? Ugy tervezik a szerszamgepet, mint a gyerek jatszok a fakockakkal. Egymasra teszi a modelleket es osszecsavarozza. Egy megveszekedett illesztocsap, vagy referencia- bazisfelulet nincs a modelleken. Igy jo hogy olcsobb mint a német vagy amarikai beszallito. Hiszen a technologiai lepesek koltseges resze le van sporolva. De gondot okoz egy linearis vezetek betervezese is a rendszerbe. Ha parban van akkor meg...mutatom nekik, hogy a gyarto oldalan kepekkel a leiras, hogy mik a referencia- feluletek, szerelesi modok...Meg 2 honap után is ugyan olyan szarul tervezik be. Mind egy idozitett bomba, hiszen mar beszereleskor feszulni fog, tul lesz terhelve, es megragad...de nem ertik, leszarjak...nem tudom.
Es igen a német ( nem csak magyar) gyarto sor beszallito is tojashejas mernokokkel tervezteti a gepeket. Ott is vannak az emlitett hianyossagok, de ha ramutaszt, homlokara csap, es ja tenyleg felkialtassal nyugtazza, hogy elbaszta...eszebe jut hogy tanult ilyet, csak elfelejtette, de a kinai lehet nem is tanulta...
Kertuk hogy az uj projektet tudnak e egy másik 3D- s szoftverrel tervezni. Monta a kinai, hogy persze. Azt persze nem monta, hogy nekunk kell " szeminariumot" tartani hogy hogyan kell hasznalni. Nem tudjak mi a muszaki rajz. Igy persze tolerancia fogalma is ujdonsag nekik...de nem folytatom mert meg tobb lesz csak az ösz hajszalam...
Előfordul sajnos, egyre több a hibás is. Nem nagy vész, csak ügyesen kell kiszedni. :)
Annak örülök, hogy nem jártam még így.
Fasza. 10-11Nm a gyertya meghúzása.
Sokan nálunk sincsenek tisztában a merev-uszo csapagyazassal,pedig viszonylag jó egyetemen végeztek....
Ez persze nem azt jelenti,hogy a kínaiak értenek hozzá. Bár vannak köztük azert használható mérnökök ( mondjuk a populáció mérete ezt segíti azért )
Azt gondoltam hogy csak nálunk vannak illetve tőlünk keletre ilyen kontarok....
Januar vege ota adok supportof ket nagy gyartosod tervezesi, gyartasi projekthez...a kinai ceg " konstruktorei" mar mechanikai elsö orás tananyagaval sincsenek tisztaban...volt hogy fel oran keresztül probaltam elmagyarazni hogyan kell egy tengely ket vegen a csapagyakat rogziteni...( fix es uszo...) Aztan feladtam es montam hogy majd megcsinalom a modelleket es elkuldom...a legnagyobb baj, hogy meg masolni sem tudnak. Eloszor vicces volt, most mar inkabb felelmetes, foleg mikor a robot kb 2-300 kg- os megfogojat tervezik...ami ha kiesik a robot " kezebol" barkit agyoncsaphat...
De europanak addig van eselye az eletbe maradasra gazdasagilag, meg ilyen fokon vannak csak. Hiaba tudnak megvenni barmilyen draga programot, vagy gepet meg nem tudjak hasznalni...
Ja és kinai 10 dolláros benzinpumpa ami kerreg ugyan őrült módon de benyát azt nem nyom.
Motorszerelő dolgozott a motoron. Nézd meg. A benzincső összenyomva a dekli által, a motor kartergázcső meg egyenesen a karburátor szellőző csövére rávezetve. Na most szólj hozzá.
én vettem egy 16os csőkulcsot, méretre vágtam, egy 11es krovafejet ráhegesztettem, a hajtó szárat ívbe hajtottam és bárhová odaférek
Crosszmotornal meg nem is nagyon ferni a csokulccsal hozza, ilyenkor jon a villaskulcs, ami persze millimeteres es lefordul a gyertyarol faszaul lenyalva a sarkait.

ezt eddig nem is tudtam, mondjuk a 15,85 már majdnem 16
Mondjuk 16mm gyertya nincs. Ezek meg mindig ezt az idiota collos mertekegyseget hasznaljak. Az NGK "C" gyertya 5/8 ( 15.85mm) mig a "D" gyertya 11/16 ( 17.8 mm ) a kulcs pontos merete. Sufni tuning ahogy az a gyertya szet lett ganyolva.
gondolom 16mm a gyertya és 17mm csőkulcs volt
Nem lehet attól, hogy kétütemű? MZ-nél ezt teljesen szép gyertyának számít :D
Mondjuk rendes olajjal nem jellemző ilyen vastag lerakódás, de legalább is megpucolom.
Ezeket még kora tavasszal vettem ki egy rövid járatás után, látszik, hogy a hátsó hengeré még kicsit sötétebb volt így mentek is vissza a helyükre. Aztán eladtam a monstert.
Nem tudom mikor kerültek bele, én 3 szezon alatt 20ezret tettem bele.
Gyertykulcs=gyertyakulcs.
Normàlis gyertykulccsal ha akarnà sem tudnà igy összebarmolni
Jesszus! hogy nez mar ki az a gyertya! Es miert van ugy lesarkalva a hatlap resz? Nem megfelelo szerszam? Kukaba vele!
Nem gondolnám, hogy ez a gyertya sokat tudna. Így rendeltem másikat.
Eléggé el van kopva és ráadásul íves is..
Mit gondolsz?
Gyertyakép?
Közepét benyomod aztán ki tudd húzni.
Hali mindenki.
Yamaha aerox 50ccm vizes fekvő minarelli-vel az a gondom, hogy míg hidegen hibátlan addig melegen elgyengül. Alig akár 60km/óra fölé menni, ilyenkor ha jön egy kis lejtő akkor eltérő a 80at is nyomatékból. De egyébként nem.
Csak melegen csinálja.
Hajtás teljesen felújítva.
Minap útfelújitás kapcsán úgy 6-7 percet ketyegett alapjáraton, ezt követően saját erőből ment 80at is, aután újra bebutult.
Korabban írtatok ezzel kapcsolatban de választ nem találtam.
Köszi.