Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most ahova befért azt raktam, és az ésszerű gyárilag is az lenne! Helyette van a szarul felmelegített vas, a forrasztóónnal. Ezeket kellett újraforrasztanom és m3-as meneteket fűrni..
A szintén nem mai tervezésű GS500 csak az öníndítónál használja a vázat+blokkot a test átvitelére, másutt mindenütt végig viszik a fekete mazzagot, minden egyes fogyasztóhoz.
Érdekes, azt hittem csavar + kábelsaruval oldották meg.
Nincsen csavarkötés az ilyen helyeken, jön a vezetéken a 12V , átmegy az ízzón, és azt testeli a kapcsolón keresztül. hülye megoldás! Vigye a kapcsolóra a feszt. és onnan menjen az égőre, stb. Ezt most így csináltam. Rá is ment a napom. Érdekes , hogy az irányjelzőnél ez így van. Még a féklámpa esetén van ez. Nem is volt baj egyikkel sem. Vagy belepiszkáltak??
Használj fogazott alátétet.
Ma rendbe tettem az öreg Honda-mat. Az volt a baj, olyan volt a világítás mint a mesében, hol volt hol nem volt, hol világított, néha meg nem! Neki álltam! A motorban rengeteg helyen az alvázat használja testvezetéknek. Ezzel nem is lenne semmi baj , a baj azzal van mikor látod : le van testelve, ott van a forrasztópacni a helyén, csak éppen kapcsolata nincs a testtel! Fel kellett csiszolnom az ilyen helyeket, és kellően meleg pákával újra befuttatni cic-cin-el mondta a madár, mert nem cin az hanem forrasztóón, és most remek lett, csak vagy 6 helyen kellett újra befuttatni a felcsiszolt felületet friss ón-al és egy normális forrasztópákával, ami feltudja melegíteni a vasat, hogy az ón kapcsolatba kerüljön vele !
Dehogy kardoskodok.
Igen úgy veszed észre....de szerintem ez nem a jó út. Osszeraksz egy motort, besul mert mondjuk rosszul illesztették, aztán a tulaj nem a gépműhelybe megy hanem hozzád. Te mész a gépműhelybe, aztán persze senki sem akarja majd azt a nem picurka költséget fedezni.
A bizalom megszűnik minden vonalon.
Minden munkát le kell ellenőrizni amit az ember beepit valahova. Ha nem is 100%ban de mintavételesen minimum.
Aztán mindenki azt csinál amit akar. Elvégre különbözőek vagyunk, másképp végezzük a dolgunkat
Úgy hogy besül vagy kolompol?
Hiába kardoskodsz a furatmikró nélkülözhetetlenségén, nincs rá szükségem. Akinek az a szakmája az használja, én veszek egy terméket és használom. A számítógépem processzorát sem kezdem nézegetni elektronmikroszkóp alatt, hogy biztos megvan e mind a 15milliárd tranzisztor.
pl ha passzentos megragad ha tág lefúj nincs kompresszió ha átnyomom a gyűrűt a dugesszal és figyelem a nyitást látszik egyből hogy ha nem párhuzamos vagy hordós mondjuk ha esztergával fúrták, utána seprűnyélen smirlivel hónolták akármi előfordulhat
Honnan tudod meg hogy szar?
Tehát akkor te méregted.
1 ember.
Asszem ez még mindig nem cáfolta meg Ini leírását hogy "nem sok ember tudja megmérni"

Őszintén még bennem sem merült fel ez az igény.
Leadom a hengert, dugót a gépműhelybe, aztán úgy fúrják hogy jó legyen, engem csak eddig érdekel, nincs szükségem méregetésre.
Ha szar, akkor visszaviszem, de akivel én csináltattam eddig mindig jól dolgozott.
csak egy kérdés piaggio zip 50 fekvőhenger levegősnek kb mekkora az illesztése és egy piaggio ciao pedálos rettenetnek ? mindkettő vashenger
Nem mellesleg a szerelő hogyan mondja meg egy nicasilos hengernel hogy milyen méretű dugattyú kell mondjuk egy versenymotornal ha nem meri meg?
Mindig küldi gépműhelybe meregetni? Hatékony...
Elküldöm gépműhelybe ( a lehető legjobb MOi viszonylatban) a henger. Dugattyúra adják hozzá, felfulrva érkezik vissza.
Szépnek tűnik a honolas.
Ramerek.
0.02-0.03mm az illesztés..........
Érdemes volt ramerni szted?
Ügyes vagy, de szerintem nem ellentétes, ez Ini megállapításával.
Ilyen furat mikroja sem sok embernek van mert drága, és annyira nincs rá szükség, mint egy tolómérőre, de ha lenne sem tudnák használni alapból, mert nem árt egy kis gyakorlat hozzá.
Igen jellemzően a gépműhelynek nem árt ez a képesség, ezért bízzuk rájuk az ilyesmit.
Na neeee. A mitutoyo intom 0.001mm mérési tartományu. Tapasztalatom szerint 0.005 mérési pontosság tartható vele. Ez alkalmas nicasilos henger meresre is.
Bármelyik gépműhely képes sztem 0.01mmes pontossággal mérni, persze kérdés hogy akar e (akarat, hőmérséklet, stb)
és jellemzően nem sok ember tud furatban 3 századot pontosan mérni
A henger legkisebb mérete (ahol a dugattyú jár) az 3szazaddal nagyobb? Vagy az új dugattyú nagyobb 3 századdal.
Egyébként jellemzően 4-6szazad illesztés megfelelő ezen az atmeron
+3 század az eredetihez képest. 76,79 mm prox dugót vettem. Köszi a segítséget.
Vertex első körben szerintem. De a prox se rossz.
A lény hogy időben legyen cserelve, mielőtt elkezdi szétverni a hengert.
A hengernek mi a legkisebb mérete? Eredetileg milyen méretű dugattyú volt benne? Nicasil milyen állapotban van?
Akkor tényleg mix.
Sziasztok!

Honda crf 250r krossz motoromat szétkaptam, a henger mérete 76,83 mm. A kérdés az lenne, hogy Prox dugó is megfelelne? MIlyen illesztéssel? Sajnos ahol akartam rendelni, ott Vertex,Wossner( ami kovácsolt) azokat nem tudnak szerezni. Valakinek más ötlet? Köszi előre is
Inkább védjegynek, gyűjtőnévnek nevezném.
Tartalmaz olyan vegyületeket is, ami ásványi. De mivel maga az olaj és annak a képlete/vegyülete nem fordul elő természetes állapotban, tehát elő lett állítva. Ezért szintetikus, de mivel nem tisztán az, így nem full szintetikus.
Rész szintetikus. gondolom részben, azt valami mix. Persze biztos nem, de nem értek hozzá.