Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Találtam egy gyári Mz alkatrészlista leírást, de a gyári bontatlan Ts 250/1 blokkom szétszedés után is ezek kellenek bele, ha valakinek ezzel segítek:
Főtengelycsapágy:6306 C4
Főtengely szimering:25*72*7
kislánckerék szimering:25*37*7
O gyűrű méretek: 17*2,5 14*2 1-1db
főtengely végén kuplung oldali csapágy 6302 C3
Köszönöm Laci, sajnos nem. A peregy már majdnem olyan mint az Etz, de csak majdnem. Az első 4 gangos Ts 250 blokkja egyezett meg a Trophyval, ez már a nagy szimeringes, mint az etz. Mindegy mert már úgyis széthúztam, viszonylag jól összeszerelt blokk volt, remélem megfelelő dolgok voltak benne, az alapján megvásárolom. Köszönöm a segítséged.
ES250/2-esnek van meg az alkatrész jegyzéke, de ha jól emlékszem csak a burkolatban és az első villában különbözik
Remélem jó lesz.
https://1drv.ms/u/s!ArYQ5r5KRF2jj9tSKTWRuzWjjxW19g
igen, régen ott is fenn volt...
szocimotoroson láttad?
Akkor nekem megvan, de csak holnap leszek otthon.
Sziasztok. Régebben össze volt szedve az összes tipus blokk csapàgy és szimering méretei valahol a neten. Most nem igazàn találok csak etz-t, nekem a peregyére lenne szükség.
4,5Ah-tól felfelé bármi jó.
Nem tudom a hivatalos méretet, én ilyet használok, ráadásul úgy hogy nincs generátor a motoron, tehát erről megy a gyújtás. Fél napot a pályán bírni szokott.
Nagyobbat felesleges ha nincs önindítód :)
Lámpákat meghajtja álló helyzetben is kellő ideig, menet közben meg a generátorról megy minden nem az akkuról.
Sziasztok, Etz 250-nek mekkora az akksi mérete, ami bele való, hosszra szélre és magasságra? Amperek tekintetében 5-6-ot ír gyárilag, érdemes nagyobbat venni? Köszönöm!
Halihó bátyó!
Az a nem összehasonlítható mit jelent? Melyik a jobb?
Hali Pályára nem próbáltam de utcán szerpentinen is a michellinnek van és nem összehasonlítható a heidenauval. pilot street-nek hívják.
Köszönöm szépen!
Mérőszalaggal mértem, így csak hozzávetőleges adatok:
Henger: 22cm, blokk közép: 18cm, blokk a dekliken mérve: 30cm- ehhez még a generátor dudorja 4cm-re áll ki, a kuplung állítás fedele fordulatkihajtás nélkül pedig 1cm-re. A jobbos dekli dudorral 8cm széles.
Az érdekelne, hogy a 250-es ETZ blokkja milyen széles? Sajnos most nem áll rendelkezésemre egy sem, viszont fontos lenne egy pár tervrajz elkészítéséhez. Előre is köszönöm!
Üdv.

Hajdú Biharban vagy Szabolcsban keresnék MZ-t vagy ETZ-t.

Nem kell papíros, ha törődést igényel az sem baj, a lényeg hogy olcsó legyen.
D.János Nyírbogdányból! Adj egy tel.számot,mert a GLS nem tud értesíteni,mikor megy a csomag.Köszi
Sziasztok etz 250 re keresek kipfugot . Elektronikus gyujtást . Bambi vagy Gyári kipu érdekel lakk nem számit milyen álapot.
Két szezont futott Continental Conti Twist 110/70/16 M/C 52S hátsó gumi kis ETZ-re eladó.DOT 4313 , futófelületen a kopása 4,6mm. 5e Ft. Érd:30/894 0072
Lemaradt...Érdeklödni a 06-20-490-8891 telefonszàmon lehet.
Sziasztok!Eladó vagy cserélhetö egy 1985-ös évjàratu mz 250-es..Forgalombol idéglesen kivonva.Amenyibben az eladó helyezi forgalomba ugy 100.000 ft az irànyàr.Amenyiben a vevő hekyezi forgalomba az àr fix 80.000 ft.Csere lehetséges 80-as robogora értékegyeztettés követöen.
Sziasztok!
Ha valakinek kimaradt véletlenül villa merevítője, arra vevő lennék, akár sárvédővel együtt.
Abba nem váltóolaj, hanem hajtómű olaj kell (0,9L), amíg meg volt nekem ez volt benne: REPSOL MOTO TRANSMISIONES 10W-40, de bármilyen 4T motorkerékpárokba való motorolajat belerakhatsz, a lényeg a JASO MA minősítés a kuplung miatt, hogy ne csússzon meg!
Sziasztok ki milyen váltó olajat használ ? 250 es etz be ?
250, de ezt most ugye csak viccből kérdezted?
Szia! etz 250,vagy 125?
Eladó: