Az ilyen kérdéseknek mi az értelme? Neked legalább van összehasonlítási alapod! De nekünk mi legyen? Azt hogy te azt mondod, hogy szebb mint...ki hiszei el? Egy felújításnak is vannak igen szélsöséges minöségi szintjei. Sok esetben van az, hogy jobb lett volna ha nem nyúlnak hozzá, és inkább eredeti- fellelt állapotban hagyták volna. Fényezés. Le lett homokszorva, fel lett fújva minden réteg, meg visszacsiszolva-polirozva? Erdetevel azonos a szin-fényzés? Motorfelújítás. Mennyi gépmunka, menyi új jo vagy rossz minöségü, utánagyártott, vagy eredeti alkatrész került bele. Szakszerüen lett összeszerelve, célszerszámokkal vagy ...
Az veterám oldalakon elöbb kapsz rá értékbecslést, persze képekkel dokumentált esetben. Esetleg megemlítve, ha nevesebb mühely dolgozott egy két motor egy-két részletén.
Ha meg csak szorakozni akarsz, felteszed 1,6milláért, aztán hetetente engedsz rajta többet kevesebbet. Amúgy szerintme a pl a jofogáson jobban mennek az ilyen bontószökevények, mint egy hahu-n...
Akkor ott van az is, hogy a legtöbben olyat keresnek amit maguk akarnak felújítani, mert az benne a kihívás, meg a saját anyagi lehetöségük szerint akarnak belemélyedni...nem akarják kitenni magukat olcsó kölségvetesü restaurációk silány kivitelezésének. Ha meg ilyennel van dolguk inkább nyomott áron akarnak hozzájutni, mert akkor kisebb a csalódás, föleg az ilyen keleti jármüveknél, ahol eleve egy alacsony technikai szinvonallal, és alacsony anyagminöséggel állunk szemben. Személy szerint ezért is léptem tovább, és a pár felújított keleti jármü után inkább fordítom az energiám értékesebb, magasbb technikai szinvonalu és jobb anyagminöségü modellek restaurálásába.
De a lényeg, ha el akarod adni, akkor tied legyen a legolcsóbb a piacon! :)
Üdv
István