Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
A tiéden milyen sportlégszűrő van? Direkt vagy valami másmilyen? Én is szeretném lecserélni az én gyárimat, mert fölösleges pluszsúly... Hogyan változtataja a motor viselkedését?(nyomatékosabb lesz?)
Kell valamit hozzáálítani a karbin?
Aha, valószínűleg én visszarakom a gyári kipuffot, mert nekem nagy nyomatékra volna szükségem kis fordulaton(Streetfighterkedés...). Van még esetleg valami tanácsod, amivel tudnám növelni a nyomatékot?
Amúgy gyári 125-ös a gépem.
Előre is kösz!
Bocs, az enyém fel van fúrva, meg van rajt sportlégszűrő, tirisztoros gyújtás, ami semmiben sem változtatja meg a motor viselkedését, csakaz alapjárat lett alacsonyabb.
A 4 pólusú gyertya nem fog számítani, mivel azt nem ilyen motorokhoz találták ki, ide bőven elég egy Ngk is. Nekem nagyon jól mükszik. a rezó meg nekem is ilyesmi van, ezzel sokkal kiseb lesz a nyomatékod, de többet pörög, ha minden más jó. én 5ösben 16os első lánckerékkel múltzkor 7500as fordulaton mentem. Nem kamu.
Sziasztok!
Hallottam egyik haveromtól, hogy 125-ös ETZ-hez lehet venni 4pólusú gyertyát(ha szakszerűen fogalmaztam.) Használ(t) valaki ilyet? Érdemes bele venni? Ha igen akkor meg tudnátok mondani a potos típusát?
Előre is kösz
szűkítések, kamrák, hangszigetelőanyag...
Dobok fel akkor róla képeket!
Az a boltban kapható rezó elég szar , az csak dísz, de rakj fel egy képet róla azon látszik hogy milyen...
Használtan vettem, de úgy tudom, hogy rendes bolti. Tettem tegnap este a dobba izolitot meg perforált csövet, most sokkal halkabb, de szerintem ugyan úgy nem megy... Hozzá kell valamit állítani a karbin?
Vagy inkább a gyárit vágjam le rövidebbre és azt rakjam föl. Télleg azt el lehet vágni? Mi van a belsejében?
Előre is kösz!
Boltban kapható "gagyirezó"? Ilyen párezer Forintos?
Sziasztok!
Volna egy kis problémám. Vettem a 125-ös ETZ-mhez egy rezonátoros kipuffogót, ma kipróbáltam és még rosszabbúl megy mint előtte. Kipucoltam a karbit is, és megnéztem 110-es a fuvóka. Véletelen szétesett a súber, fölülről a 3. vágásba tettem vissza, úgy emlékszem ebben volt.
Kell valamit állítani a kipuffhoz a karbiban, vagy mi lehet a problémája, mert alig van benn erő(a múlt hét végén még akadt jócskán)!Egykerekezésre használnám a mocit és így nem akarja fölvenni az elejét. Lehet az, hogy gyári kipuffogóval jobban megy?Ebben a rezonátorosban nincs semmi folytás(nincs perf.cső, se izolit) rohadt nagy a hangja, de menni azt nem akar!
Kérlek benneteket segítsetek!
Előre is kösz!
hali! akit érdekel egy gyári állapotú 150-es etz, az nézze meg ezt a linket:
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=61670
Sziasztok!
Volna egy szép állapotú(nem kell fúrni mostanában!)hengerem ETZ-re. Életében max 2szer volt fúrva, jelenlegi furata:52.3mm Adok hozzá dugattyút gyűrükkel, csapszeggel, vmint tűgörgöt!
Esetleg 150-es hengerre csere érdekelne( hasonlóan dugóval, gyűrükkel, stb...)!
Sziasztok!
Vettem a 125-ös ETZ-mre egy 150-es hengert. Pár kérdésem volna. Kell-e hengerfejet cserélni, vagy jó hozzá a 125-é? A szívócsonkot kell cserélni, vagy itt is megfelel a 125-é?
Előre is köszönöm!
Minden jót!
hali engem ezek a fehér búrák- színes izzók érdekelnének.
simson bontott berugokar van?mert az utángyártott nem tul megbizhato
Nem akarok beleokoskodni, de a 125-ös etz nek 22mm-es a szívócsőátmérője, a 150-esé pedig 24mm-es. én biztos h az egész karbit kicserélném, vagy inkább kapásból 150-es etz-t vettem volna.
Hello! Én úgy hallottam hogy karbulátorban elég egy főfúvóka csere és azt pedig csak is próbával lehet meghatározni hogy mekkora legyen. Motorfüggő teljesen hisz két azonos paraméterű motornál is eltérhet.
Sziasztok!
Kis segítségre volna szükségem. Van egy 125ös ETZ-m és szeretnék rá 150-es hengert rakni. Mit kell cserélni, hogy menjen a moci? Kell cserélni szívótorkot, vagy az maradhat a 125-ösé? A karbit kell e cserélni, vagy csak a főfuvókát? Ha csak főfuvókát, akkor azt így meg lehet határozni, hogy mekkora kell bele, vagy azt csak "hallásra" ill próbára lehet megmondani?
Előre is köszönöm a segítséget!
Széles utat!
sziasztok!

a helyzet az h van 1 125ös MZ-m aminek lejárt a forgalmija 18éve és az a kérdés h h lehet újra üzembe helyezni?!mármint a papírjaira gondolok...(forgalmi..stb)
tudom h nem teljesen ide passzol a téma de nem tudtam máshova írni!
előre is köszi
üdv
greg
Sziasztok!

Egy Mz 125Ts-hez keresnék ÚJ hátsó lánckereket. Ha valakinek lenne ilyen elfekvőben, dobjon rám egy mailt. Mindenképp új kellene, mert az első is új, meg a lánc is, csak ahonnan rendeltem ezeket, ott nincs a hátsóból, és nem tudják mikor lesz. Előre is köszi. voli@freemail.hu
Sziasztok!
Rendeltem valakitől egy 125-ös ETZ-re rezonátoros kipuffot, 150-es hengert és kuplungot. Véletlenül kitöröltem a címét és most nem tudok neki írni! Ha valaki magára ismer az legyen szíves írjon, mert sajna még nem jött meg a csomag és remélem hogy nem veszett el.
Szal most talán vasárnap lett lezsírozva!
Ha feladtad a cuccot légyszi írd meg hogy mennyi a végösszege és h várhatóan mikor jön a dadis@freemail.hu-ra
Előre is kösz!
Sziasztok!
Kellene nekem 25-ös ETZ-hez vmi jófajta első gumi. Vmi sportfajta, ami nem csúszik el ha stoppiezni akarok. Volna valakinek ilyen használtba, vagy vki tudna ajálani vmi olcsó fajtát?
Előre is kösz!
Sziasztok!
Kellene nekem 125-ös ETZ-hez használt (lehetőleg bolti) rezonátoros kipupogó. Lényeg, hogy rövidebb legyen a gyárinál, kis teljesítménynövelés sem hátrány, ja és olcsó legyen!
Előre is kösz!
Széles utat!
hello !igen!debrecenbe vettem de már vissza is vittem.Nekem is gyanús volt.1 hétig volt nállam.Amúgy jó kis moci volt csak nem ment át az eredetvizsgán csak egy helyen,ahol egy éve vizsgáztatta a srác.Én meg ebbe nem mentem bele.Ha tudtok egy nagyon zsír állapotban lévő mz 251 est, akkor szoljatok!Köszi
Hali! Van egy 125-ös TS -em eladó. Felújított blokk és új fény + még pár apróság. Leadott rendszám de a forgalmija megvan bár végleg kivonatott. Akit érdekel emailt írjon. ftwstreetfighter@freemail.hu 30000-ről indulok. Irányár. Csere is érdekel simsonra.