Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni: szeretném megemelni az ETZ125 motorom hátulját. 2 megoldást találtam a neten való kutakodás során: 1. fenn megtoldani a teleszkópszárat 2. alulra gyártani egy közdarabot. Ti melyiket javasolnátok? Melyikkel milyen a tapasztalat? Köszönöm!
Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni, ha tudnátok naggyából írjátok már le, hogy mennyit érnek az alábbi cuccok:
-TS felni (dobfékkel együtt és anélkül is)
-TS villakifli (bár ez lehet egyezik az ETZ-vel)
-ETZ villakifli
-Trophy váz (elég kókányolt)
-ETZ váz
-ETZ kipufogó (vége berhelve)
-első teleszkóp szárak (felújításra szorulnak)
-ETZ féktárcsa még kb 5mm-es
-ETZ első felni gumival

Előre is köszönöm, ha valamit kihagytam még írok!
Hirtelen ne baszd rá a kuplungot, mert (főleg ha hátul ülsz) emeli az elejét egyből.
Az agresszív kuplung kezelést mire érted a 251 es nél, az egy kicsit zavaros :D
Egyébként az 51 es nekem is jobban tetszik, csak hallottam fél füllel hogy a 16" os hátsókerék nem volt túl jó újjítás.
Nekem volt is pár meg mentem is párral. Már az ETZ250 sem volt legendásan merev vázú, és a 251-esnél ezt sikerült tovább rontani, erőltetett kanyargásnál nyeklik-nyaklik. Ha szeretsz gyakran egykerekezni (meg akkor is, ha nem), akkor a 251-esen kezeld agresszíven a kuplungot
Amúgy a blokk szinte tök ugyanaz, a karbi csatos lett csavaros helyett a 251-esen, meg pár lényegtelen különbség... fogyasztás, debesség kb. ugyanaz.
Inkább ízlés kérdése, nekem külalakra a 251 jobban tetszett.
Sziasztok, Én olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy, 250 és 251es etz közott milyen különbségek vannak, gondolok itt olyanra hogy melyik motor erosebb , fogyasztasa melyiknek jobb megbizhatosag , és minden ami említésre méltó. Motor vásárlás előtt állok és a külalakulon kívül nem látok sok különbséget.Tapasztalatokat , véleményeket vàrok, köszönöm.
Jó ötlet.

Valakinek nincs egy felesleges De Lux TS kormánya, a gyári standard nagyon kaffééérééészer meg minden, csak olyan érzés, mintha a két öklöm összeérne...marha rövid.
Sziasztok srácok,lomtalanítottam a garázs körül és találtam egy doboztartó szettet (festeni kell és ketté van törve a felső tartó trepni ami alu) amúgy megvan az oldalsó doboztartó része is ,és 250 hez való kukac tengely, léptető villák, és kapcsoló tengely is elő került!Ha valaki lát benne fantáziát csörgessetek bátran.Nálam csak a helyet foglalja
igen az belemegy egy az egy be de én már akkor a helyedbe kúp görgős re meg csinálnám a kifli csapágyakat és az el romolhatatlan lenne
MZ-szakik, TS MZ tárcsafékessé alakításáról van valakinek tapasztalata? Bontott ETZ elejét tenném bele, úgy látom, hogy az első telók+tárcsás kerék+fékszett egy az egyben belemegy.
mért ? tán az a ötődés annyit tenne ?
ha meg van ütve a felni akkor ne csodálkozz.
vagy nem az lehet hogy a első felni használt és van benne egy kis ütődés szerintem ahogy láttam
sík úton pattog pedig új gumi van rajta
1. kuka a gumi
2. kuka a teleszkóp

Ha sík úton is pattog akkor inkább gumi, ha szar úton elpattog akkor leginkább teleszkóp.

u.i.: légyszives használj vesszőt, mert 3x olvastam el mire megértettem. Mert tudod: A királynőt megölni nem kell félnetek jó lesz ha mindnyájan beleegyeztek én nem ellenzem :)
mi lehet a gond ha van egy simsonom benne etz elejével kereke 16 os 1.85 ös most raktuk össze és azt a jelenséget vetem ész re hogy pattog az eleje mi lehet ere a meg oldás?
MZ, Etz Tuningolás

--Etz, és Ts 125-150:

-4 felömlős tuning henger: -125ccm(16 lóerő); -150ccm(18 lóerő)
a tuning átalakítás, hengerfej alakítással 8000Ft + fúrás, és a dugattyú ára(8000Ft)


--Etz 125-150 átalakítása 190ccm -esre (65mm furat)
(25.000Ft-tól)


--Etz250: -5,6felömlős sport henger készítés
26-30Le(20.000Ft-tól)

--Etz300: 300-ra alakítás (76mm) lengyel dugattyúval, fúrással, hengerfej alakítással (15.000Ft)

--Etz300 tuning: -5,6,7 felömlős kivitelek, 8500 fordulatig lévő vezérléssel 26-35 lóerő. (20.000-től)

--Mz Ts 250: -4 felömlős kivitel, hengerfej módosítással 23-28 lóerő. (20.000-től)

--Mz Ts 300-ra alakítás: -fúrás, dugattyú, és hengerfej alakítás 15.000Ft.

--Mz Ts 300 tuning: -4,5,6 felömlős kivitelek, 8500 fordulatig lévő vezérléssel 26-33 lóerő. (20.000-től)


--Etz 350ccm-re alakítás: -83mm, 2 krómgyűrűs dugattyú, osztott kipufogó, 4-5-6 felömlős kivitelekben.

Az átalakítás ára tartalmazza: -83mm dugattyú szett; hengerpersely ára; gépmunkák(fúrás,marás), motorblokk marás. 30-40 lóerő nyomatékos vezérlésekkel. (35.000Ft-tól)


Hengerfejek korszerű égésterűvé,vagy igény szerinti átalakítása: 2000Ft

A Lóerő adatok tervezett rezonátorral, és nagyobb karburátotok használatával tovább
növelhetőek!

k.zoltan_1983@freemail.hu

Érd: 06-70-5305174
Sziasztok! 350/ 18 as heidenau rsw gumit hol tudnék venni? Mofakeren mar nem hirdetik.
Kösz szépen a segítséget, sok bosszúságtól megkíméltél :)
végigmenetes csavart használj!
fogsz egy tizes hosszu acélcsavart és beletekered a forgórészben levő tizes menetbe,majd az felütközik a főtengely végén és lenyomja a forgórészt.ehhez természetesen le kell venni a csavart meg a megszakitóbütyköt a forgórészről alatta ott a tizes menet.jó szerelést!
Üdv mindenkinek! Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy van egy TS 125-ösöm. A főtengely végéről a gyújtás forgórészt ki tudja esetleg, hogyan lehetnek levenni szakszerűen, barbár módszerek mellőzését elkerülve. Azt tudom, hogy kúpos a tengely, van esetleg valamilyen lehúzó szerszám vagy egyszerű technika hozzá?
Segítségeteket előre is köszönöm.
ha közbe gurítod a motort akkor sem veszi?
Üdv van egy TS125-öm de nincs benne egyes sebesség, a többit veszi valakinek van ötlete hogy mi lehet a probléma? (egyik napról a másikra tűnt el)
Előre is köszi :)