Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Laci ! Úgy illik hogy én is megtegyem és löttem én is fotót a moci hátuljáról csak így random módon nem takarítgatás után ! Ebben a rohadt hidegben ki ballagtam egy szál gatyában , aláfeküdtem a vasnak ! Legalább ezt értékeljétek ha már az olajzótokat ellenzem is ! A pót felnim meg pont itt van a szobában egy kis tisztogatásra vár , legumiztam , idebent melegebb van , aztán ha elég tiszta lesz vissza gumizom !
Egyébként a képeken tisztán látszik hogy a kenőcs csak a láncon van sehol máshol , és semmi ragacs ! Tsztítás nélkül készültek a fotók 2 perce !
Na annak orulok de ertsenek hozza mint a cooltúraban az asszisztens nő
Es igen rejtegetek de ha azt megtalaljak szukseguk lesz a mydetonra
Na ennek utanajarok koszonom
Bár az uj wd 40 lancspray elsore jonak tunik.
Es csak hogy tovabb hergeljek volt egy hayabusas tarsunk aki csak es kizarolag wd40nel pucolta es fujta a lancot!nem lancsprayvel hanem sima wd40nel es 15 ezer kmig amig el nem adta nyulasmentes es problemamentes volt a lanc es a kornyeke
Nem esnek ki sőt még testüreg motozást is csinálnak ha úgy látják rajtad valamit rejtegetsz.
nekem ez 6 óra volt több részletben. Igaz elektromos és idom alatt, igényesen elrejtve a kapcsoló és a tartály valamint a vezeték is....
Termeszetesen megfelel de ne essenek ki a szerepukbol nagyon vagyis alarendelem magam a 3 bombazo"navos"csajnak
Jaa es hozzanak fajdalomcsillapitot maguknak mert nyakizom es huvelyizomlazuk lesz
Ne marjátok már egymást!!

Ha ezzel végeztetek akkor jön, hogy kardános vagy láncos esetleg szíjjas?

Utána meg jön az egy henger s2 s4, v2 és v4 közötti vita?
Ok holnap küldök,kocsival mennének nav-os ruhában,megfelel?
Semmi titok ! Csak a lánc spray rohadtul kikeményedik , pedig amikor én kezdtem fújni az O gyürüs láncokat még a labancoktól hozattam a Castrol sprayt mert itt még nem hallottak róla ! De mivel szarnak ítéltem azt is mert egy nagy ragacs szar kupac az összes , már réges rég színtelen zsír sprayt használok ami nem keményedik ki , könnyű lemosni stb. DE SENKIT NEM SZERETNÉK MEGTÉRÍTENI ! Senki ne használjon ilyet , nehogy aztán hiánycikk legyen !
Ez az igen
Ha tudnad mennyire atkuldenel par csinos lanyt betudnam bizonyitani
felénk van egy hummeros ember az tett bele gázt.....
igazi fillérbaszó látszatember
Most mar aruld el vaze mi az a titkos recept... nyitott vagyok sok mindenre de zsiguli olajtartalyt nem szerelek a motoromra akkor se ha sose kell lancot cserelnem
Akkor Magyarul tele vagy
én még láncot nem takarítottam......
de a homokbánya szépen kifényezi pár óra alatt
Elhiszik hidd el. En is elhiszem hogy egy túrabubusra jo es hosszutavon megeri nektek. De ha 5ezrenkent cserelek gumit 60ezerert szerinted 40ezrenkent erdekel az 50 e ft lanccsere sporolas?? Nem erdekel
S nem azert mert tele vagyok hanem mert nem erdekel es kesz
Hitetlenek ?! Mi a faszom inkvizitor lettél ? Ne akarjál meggyőzni ! A Menekültek pont így erőltetnék az igaz vallásukat ! Engem nem érdekel és bánt hogy más fröcsköli az olajat , de ne akarjál meggyőzni róla , mert nekem tökéletes a receptem immár 34 évew nagymotoron !
Csak fogadjatok el hogy LESZARJA sok motoros amit sulykoltok persze bantas nelkul
Ferrarit sem gazositanek be mert akkor jobban fogyaszt.
Na ez már kultúráltabb kiadás Laci ! Inkább vádoljanak kirakati motorért mint így nézzen ki a vas alattam bármikor is , bárhova motorozzak is ! Hogy mennyire steril a motoros tapasztalatom ? 88 ba már a saját gs 500-asommal mentem olasz körútra ! Azóta igaz kényelmesebb lettem , de az igényességem nem múlik el , akár milyen szarba kell gázolni ! Ahogy anyám gyerekkoromban én is letisztítom bármikor , akár 100km-enként ha úgy gondolom !
Az enyém meg ilyen.
Aki ellenes, az ilyet még nem látott élőben. Csak feltételez dolgokat az elméleti síkján. Hiába mondják a gyakorlati tényeket azok, akik 100% működés közben lecsapódott tapasztalatokat írnak le, a hitetlenek egyszerűen nem hiszik el.
Nem veszem bántásnak. Aki ismer személyesen az tudja úgy is hogy mi a helyzet, nem vagyok én olyan motortulaj aki le kellene hogy fossa a bokáját és most megállok egy pillanatra és lövök egy mostani fotót is.
Szóval, mint írtam ez egy (túl) korai Erdélyi túra eredménye, ahol nem csak aszfalt és száraz körülmények között motoroztunk 3 napon keresztül, csak én ezt is közzé mertem tenni, vagy ha úgy tetszik még büszke is vagyok rá, mert inkább az a vád szokott érni hogy kiállítási darabként használom a motort.
Nézd olyan szemmel, hogy esőben, porban, sárban hidegben is ott az olaj ahol kell, vagyis teszi a dolgát... az összegyűlt sarat, koszt, le lehet takarítani, az elhasználódást viszont nem lehet visszaállítani. Fura hogy elsőként pont Te kötöttél bele, pedig én azt is leírtam hogy "sportmotoros" üzemmódban nincsenek tapasztalataim, mint ahogy valószínűleg te meg csak steril oldalát ismered a motorozásnak, mert egyébként nem írtad volna ezt.
Mert 3x3x annyit elmegy! És ez tény.
Én fél óra alatt rakok egyet össze és fel egy motorra. Utána gondtalan motorozás van kényelmesen és kurva olcsón. 130 Ft deci olajjal ~3-4e km.
Nem gázszelep. Üzemanyag szelep, full réz.