Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Èrdeklödhetnék az felől, hogy te szoktál "kísérletezgetni"?
-Mondjuk egy gyújtógyertyát kétszer háromszor tovább használni mint az megadott időintervallum?
-Egy teljesen noname, olcsó, most piacra dobott kenőanyagot kipróbálni?
-Szerviz vagy gyártói ajánlástól eltérő dolgokat kipróbálni?
ezt csak akkor tudnád meg ha egy szezont végigmotoroznál az olajozóval, és novemberben újra lenne tárgyalva a téma
a ragacshoz visszatérni nem sokból tart
Szerinted. Volt már pár a környezetében, mindenki mondta neki hogy milyen jó. Próbából feltettem neki. Soha nem fogja leszerelni ebben biztos vagyok.
Ezt hivjak agymosasnak
Milyen érdekes, amikor egy zsigerből láncolajozó ellenes kíváncsiságból felrakatja és egy hónap alatt ekkorát fordul a véleménye. Vajon mi lehet az oka? ;)
Mindenki kancsó akinek nincs még lánc olajzója!
Én túrázni járok legtöbbet, és csapatban, volt olyan hogy 300km után fényes volt a lánc, de volt olyan is hogy 600km kibírt, és általában valakinek mindig kellett kölcsön adnom mert elfelejtett hozni. És tényleg 5-6 fújás volt 1 doboz spray!
Nem kell de lehet ő bővebben fújta stb.
Kezditek megint túl miszticizalni az egész lánc témát..
Évi 5-6 ezret megyek ami valóban nem sok, de akkor sem kell 25e km-re 10 doboz spray...
Keveset motorozol :D Nekem kb 10ezer km 1doboz, nagyjából.
10 doboz spray?!?! Komolyan, egy doboz 5 fújásra volt elég neked? (500km-el számolva)
Valamit nagyon rosszul csináltál akkor. Én évek óta ugyan azt a molos láncsprayt használom, amit már nem is emlékszem, hogy mikor vettem.
Pont ilyenen agyaltam, de az első kerékhez. A héten meg is csinálom.
Leírom már én is a véleményem olajozó kontra spray-vel kapcsolatban. Spray-vel max 25ezer km-t mentem 1lánccal utána csörögtek a görgők és nyúlt a lánc, ehez kellett kb 10 doboz spray ami 25-30ezer forint volt, rendszeres tisztítás, eleinte brigéciolal, utána petróval, ez nem eget verő összeg de pár ezer az is volt. A lánc olajozó kb 6 éve van fent, a lánc élettartalma nem lett sokkal több kb 40ezer km, de nem kell olyan sűrűn takarítani, 6 évvel ezelőtt vettem 1 liter olajat 1200 ft-ért még van benne vagy 2 deci, a szerkezet kb 5000ft volt akkor még olcsóbb volt a mágnes szelep. A beállítással kapcsolatban annó elég sokat kinlódtam mert akkoriban nem sok valakinek volt házi olajozó, és magamnak kellet rájönni hogy is a legjobb. Összeségében nem hiszem hogy bármivel is rosszabb az olajzó, de az tuti hogy pénztálca kimélőbb mint a spray. Én nem istenítem csak leírtam a véleményem, mindenki maga dönti el hogy mit szeretne használni. (bocsi a helyesírási hibákért)
akkor fent maradok. Nem bírom már a meleget... :)
A baj hogy ha lent vagy a völgyben szikrázó nap és 25 fok,ha felérsz a hágóra sanszos hogy 12 lesz belőle és még mindig szikrázó nap.
akkor én nyuszi vagyok. :) Mondjuk én nem is megyek messzire ha 14 fok felé melegszik. A kihívás ez alatt van... :)
Szotyival is?
Azt nem hinném.
Mi is szikrázó napfényben mentünk aztán a hegy túlfelén esett. Olyan esőt sose láttam még úgy jött olyan hanggal mint egy repülő, és láttad ahogy jön a vízoszlop
Nagyon vad élmény volt
Jah és spray-vel,pedig meggyőződésem hogy az olajzó jobb.Lényegesen.
És 42-43e-ret birt a gxw lánc.7 év alatt.
Volt halom terepszakasz,pálya,eső,hó amit akarsz.
Nem volt gond a szálláson a spryzés sem..............talán mert nem sörözök.
Rendszeresen megvolt,nem autópályán.
Ott az 1000 a max.
Nem túramotorral,hanem ezzel.
Nem tudom. Sport motorom még nem volt. De túra motoron se kevés a 600-700 km, kivéve ha nem kizárólag autópályán mész.
Ilyenem van nekem is, anno szlovákiában vettünk ki elsőkereket is ezzel.
Simán elfér az ülés alatt.De ha 6-700Km-nél többet mész egy nap alatt akkor lesz nálad minimum egy tanktáska.
azért elképzelem ezt egy sport motoron a bőrruha alatt.. :)
Reklám.Nem én csináltam

http://youtu.be/l4NIXHf6mZs