Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jönnek a buzik és szétszedik azoknak a seggét akiknek nincs láncolajozó felszerelése
atyavilág!!

olaj - lánc - láncfűrész - fűrészfog - mi fog még következni.. :)
Én minden benzin tankolásnál öntöm tele az olajat is, kb minden masodik tanknál fogyna el az olaj.
*torkát..
Kinek kell elharapni a trokát?
Dehogy harapom, máskülönben kivel mennék a pubba sörözni?
Mostaniak akkor ezekszerint többet nyomnak. Sok éve járok az erdőre, egy tank-egy olaj egyszerre.
Hát nekem tuti nem, amikor egész nap vágtuk az akácot max reggel meg ebédkor töltöttem
3-4 lovaskocsi fa az éhig pakolva
Pedig látszik a fán az olaj csík mert minden tankolás után nézem
Mondjuk ez egy közel 30 éves műszer lehet nem nyom annyit mint az újak
A fél óra kb jó a tanknak ha kuglizás van döntögetéskor többet bír
Nekem az évi 8 ezerre megy másfél tartály. Most félig van azzal, amit tavaly nyáron töltöttem bele.
A deknit kurva régen szereltem le. Amikor a láncszett csere volt. Akkor döbbenetes mennyiség volt ott. Nagy csavarhúzóval úgy kellett kikanalazni. Ez 39.500-nál volt. 44 óta olajozok, akkor bevilágítva nem volt szinte semmi, így nem pucoltam. Most 60e van a motorban, leszedés nélkül tudom, hogy ott bent tiszta minden.
Akkor valamire rosszul emlekszel. Én minden évben 300q letermelésében segédkezem saját erdőből. Tavaly vettem egy Oleo-Mac 947-est. Ott fél liter a tank, 3 deci az olaj. Fél óra alatt kifogy. Minden láncfűrész úgy van méretezve hogy egyszerre fogyjon ki a kettő. Ez így van a Stihlnél és a Husinál is. Volt (van) azokból is. A Stihl kintfelejtettük, ellopták. A Husi mellé vettem az olaszt. Nem volt olcsó....
Nem mindegy milyen olaj, nekem szinte olyan híg mint a műszerolaj aztán még a seggem lyuka is olajos tőle
Csabu987 a kislánckeréknél is lőhetnél pár fotót a takarítás előtt, hogy lássuk mennyire olajos.
A fotósorozat előtt hány kilométer tettél meg takarítás nélkül?
Számomra rejtély, hogy neked 1/3 annyi idő alatt leürül a tartály mint nekem, még sincs olaj szennyeződés a motoron, akkor hova lesz az 1 deci olaj?
Nono
Én régen vágtam fát
2 decis volt az olaj tartály a benzin 4 és legalább 5tank benzin után kellett tölteni az olajat
Köbméterben nem tudom de kb 100mázsa fa megvolt 2 töltés olajjal kuglizva
Nekem a legkisebb 021 stihl van
az 5 literes kanna olaj hihetetlen sokáig elég volt idejét se tudom mikor lett véve és még mindig van belőle
szivagyujtó töltő is csak manapság került fel a motorokra,pedig autókon a 70 es években volt.
Igen, belőle pecsenyét csináltak, csak előtte még kicsit megpróbálták az inkvizíció kínzókamráiban jobb belátásra bírni.
Volt egy Honda típus amit felszereltek vele. A saját motorolaját csepegtette és a nívó utántöltésével kellett pótolni. Ezt a gyártók környezetvédelmi okok miatt nem tervezik hozzá. Növelné a környezetterhelést. Erre zárójelben az a megjegyzésem, hogy egy liter láncfűrész olaj vonalforrásból szétterül kb 40-50e km közúton, amit egy erdei munkás egyetlen nagyméretű fa kivágásával és feldarabolasával 20m² -en egy óra alatt pontforrasként.
A másik kérdésed: igen, hangosabb picit olajjal, de ez szerintem a motor, kipufogó zaja mellett lényegtelen.
...nem lehet....
De ebben a topikban nem "másként gondolkodni", mert akkor a Fisi elharapja a torkomat!
Egy csomó motorra egy szaros szivargyújtó-usb aljzatot nem képesek tenni, pedig a hoki 50 ezres crosstraineren már alap tartozék
Ennyit a gyárakról
Amúgy a szerviz nagy pénz és nyugatabbra sok ember márkaszervízbe szereltet
És itt megkapod a 3 ezres lánckereket 12ért stbstb
Sziasztok.
Én nem vagyok a láncolajzó ellen, sőt valszeg egyszer csinálok egyet a mocira.
Ami bennem felmerűl kérdés ha ez ennyire remek és egyszerű dolog, hogyhogy egyik gyártó sem szerelte fel a típusait egy ilyen olajzóval?
Olyan mintha nem lenne a kocsikon ablakmosó spricni, és mindenki csinálna rá hogy ne keljen vizet önteni rá.
A másik hogy amikor befújom a láncot utánna semmi hangja nincs a láncnak olyan 300-400km ig. Aztán kicsit zajosabb.
Kérdésem ha csak vékony olajréteg van rajta nem hangosabb nektek?
Nekem a fújkálással sikerűlt a gyári Did lánccal 36-km elmennem, és akkor sem azért cseréltem le mert teljesen elnyúlt, csak úgy gondóltam itt az idelye.
De emellett tényleg kellett takarítani, és vólt ragacs is rendesen. Motult használtam általában, nekem ez vált be a legjobban.
Az a Bruno csávó jól rábaszott,asszem máglyán elégették,nem csak szimpla kövezés volt.
De még mindig nem próbálod ki hogy tudd bizonyítani az ellenvetéseid
A világot mindig is az újítók, a felfedezők, a masképp gondolkodók vitték előre. Meg is kövezték őket, ez ma sincs másképp, mindig is így lesz. Pl Giordano Bruno, Galileo Galilei, Kopernikusz, Semmelweis Ignác-csak néhány példa közülük. Nem úgy gondolkodtak és kitartottak amellett, amiről meg voltak győződve.
Becsulom a kitartast es azt az elkotelezettseget amivel faradhatatlanul nyomjatok a meggyozo propaganda szoveget kepekkel mellekelve.
A ti oldalatokrol nezve egy hasznos es fontos kuldetes amivel a turazok elonyhoz jutnak.
Viszont akit nem erdekel az ugy erzi ez egy eroltetese az elmeleteteknek.
Es mivel sosem adjatok fel ezert hivom agymosasnak.
De mint ahogyan az elodeim is, en is feladom az olajtopicba valo hozzaszolast es olvasast.
Istvan, a sokat emlegetett mernoki diplomad es motorarmadadhoz gratulalok
Én már az első garanciális 0 - 1000 km.-nél eltértem a gyári előírástól. Ugyanis a japónak az a hajmeresztő gyári előírása, hogy csak minden 3. olajcserekor kell cserélni olajszűrőt. na, ettől gondolkodás nélkül eltértem.