Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neszójjábéé csirkepircli
A MOL-on kívül (amit anno a Totalbike fórum Varadero-s topoikjában ajánlottak) csak az általad említett Repsolt használtam (Givi cuccok vásárlásakor ajándékba kaptam őket) és nagyon nem vált be: 2-300 km-enként tényleg fújkálni kell, valamint tiszta retek a motor tőle.. . ...az utolsó flaskát nejem bringájára fújkáltam el.
A baj, hogy kúton nem kapok, Unixból meg kedvezménnyel bármelyik sprayt kb ennyiért megkapom azt kipróbálhatom.
Így van, most mentem egy kisebb osztrák kört pont 1000 km körül és egyszer sem kellett fújni. Viszont tényleg szedi a koszt egy kicsit. Kicsit gyakrabban kell takarítani.
De csak úgy vonza a szutykot, én is használtam Mol-os láncsprét, nekem akkor már inkabb a repsolos jobban bejött. Izlések és pofonok. :)
2-300 km? Ha nem kapok esőt / nem mosok motort, akkor a MOL teflonos spray ezret is kibír a láncon egy fújással. Ja, és nem (vagy minimálisan) koszol. http://www.hungarolube.hu/webs...
A HHS 2000 egy nagyon jó anyag, de gyorsan forgó dolgokhoz nem való, mert nem bírja a centrifugális erőket.
A Drylube egy vékony viaszréteget képez ahogy megszárad, és mivel nem folyékony, így nem tud a láncról lecsapódni. Láncspréhez szokott embernek először kicsit, sőt nagyon furcsa, mert olyan mintha nem is lenne a láncon semmi. Egy motorozás után megszereted ha kipróbálod. Ha nem használsz olajzót, akkor ettől jobb nincs, ugyanúgy 2-300 km-enkét fújni kell azt kész.
Sajna nem jött be, marad a gyertya kupak, az a biztos. Fischit meg már ismrejük ;)
jókat irnak rola,hol lehet kapni?
Látod, nem jött be. Fisi meg itt húz téged, hogy az életére törtél.
Kimondottan szilikonragasztot használtam, ráadásul nem is olcsó fajtát.
Én se gyertyaerintkezot használtam, de legalább arra való összekötőidomot
Gyertya érintkező helyett összeragasztotta valami csirizzel, oszt szétcsúszott neki.
Még jó hogy nem történt semmi baj
:D :D :D így volt nem is tagadom!!! :D
Na pontosítunk csak. Ki nyárászkodott hogy cseréljünk motort, és nem cserélünk motort? A Na jó gondoltam hadd legyen egy jó napod azt a sok csirkepircli után végre egy normális motoron is ülhess végre, hogy azt így bele mentem.
Persze a hitvány, a Hondas módra össztákolt is olajzód meg a hátsó kereket olajozta
Így tisztán látszik hogy a kreha véjefer nem tetszik neked, hogy megpróbáltál eltelnni lab alól hogy legyen egy jó Kawasakid!
Persze a Kawasakisok még ebben a helyzetben is tudnak motorozni bármivel így meghiúsult gaz terved
Úgy hogy Fischi kollega folyton szídja ami nem Kawakaki, és régóta arról álmodozott hogy kipóbálhassa a Hondámat!! :D Szerencsétlenségére az olajzomat nem a leírtaknak megfelelően csináltam meg, és szétcsúszott a csöve!! Nem raktam bele azt a gyertya kupakot! Amig én alattam volt, közel 300km mentem vele nem volt gond, ahogy Fischi feltette a valagát 20km alatt szétjött, ez nem lehet véletlen!! :D
Ez hogyan történt?
Meg majdnem kinyírtál vele rohadnál meg ....
nekem ilyen spray van https://aruhaz.kauffer.hu/inde...
a bicikliláncot szoktam vele kenni
HHS 2000-em az van. Ilyet használok mostanság: http://www.parilla.hu/termekei...
Sok-sok éve Würth Drylube-ot használok. Ajánlom mindenkinek aki aki nem akar olajozni, és azt sem akarja hogy a láncsprétől retkes legyen a gépe. Ez egy teflonos kenőviasz kifejezetten gyorsan forgó láncokhoz, a legjobb "száraz" láncspré ami létezik ezidáig. Egy gombostű fejnyi csepp sincs soha a motoron, pedig pályán is használom. A lényeg, hogy az erre való áttérés előtt alaposan ki kell mosni a láncot gázolajban, vagy petróleumban, és utána fék vagy lánctisztító sprével lefújni, hogy tökéleten száraz és tiszta legyen a lánc. Az így előkészített láncot kell befújni a Würth-tel, egyébként azt fogod hinni hogy ezt is leveri. Volt aki ezt tapasztalta, ilyenkor az történik hogy az oldószer feloldja a régi cuccot és azt dobja le. Mióta ezt használom 3x többet mennek el a láncok, mert nem tud a sok pici por és kavicsdarab beleragadni, ami csiszolóport alkotna. A ragacsos láncspré, és az abszolút kenés mentesség az a két legrosszabb dolog ami egy lánccal történhet. A két legjobb pedig a lehet vékony állandó olajzás , vagy az elérhető legjobb száraz spré.