Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor el kell vinni márkaszervízbe, mert nekem erős a gyanúm hogy egy átlagos motorszervíz elhajtaná az embert egy ilyen munkával
esetleg valami kismotorszervíz, felüdülés 2 fos robogó szerelés között ráfújni egy doboz féktisztítót a láncra
Takarítani azért nem kell olyan sűrűn, elég évente 1-2-szer ha gondos a gazda, nekem elég ha tiszta mikor megveszem a motort és majd letakarítja az új gazdája ha igénye van rá.
na de most 500km távonként felkeses egy szervízt?
Én megértem a problémát, itt nagy eséllyel nem a helyről van szó ahol elvégezhető a művelet hanem arról, hogy van aki inkább fizet mint, hogy maga csinálja meg, én is szívem szerint ezt tenném, de inkább hagyom a fenébe retkesen. ....a parkolóban a bilken tilos volt mindenféle szerelést végezni, de volt aki motort szedett ott szét, de olajcserét még én is többször tehát a hely nem akadály ilyen műveletnél legfeljebb az akarat hiányzik amit továbbra sem kárhoztatok, már én is rég eljutottam oda, hogy lehetőleg mindent meg szeretnék mással csináltatni legfeljebb nem tudom.
veszel egy spray aztán kint a határban megoldod az olajzást, és annyi
de
ha tisztogatni is akarod akkor megkeresed az az inged amit múlt évben karácsonykor rútul leetél töltöttkáposztával aztán az pont alkalmas arra hogy áttörölgesd a láncot

de2
ha fontos hogy ne retkeld össze a kutyaszaros járdát elkocogsz a praktikerbe és veszel egy tekercs hullámkartont és alá teszed a motorodnak
Sziasztok!

Budapesten van olyan szerviz, aki vállal lánctisztitást illetve olajozást?
Van emelőm, de a belvárosban lakok, és max a járdán tudnám megoldani a procedúrát.

Előre is köszönöm!
mindig is a surubb stihl asvanyi volt a cel.minimum kornyeken a teszt szerint 5 perc volt egy csepp.
remelem eleg lesz.
meg kiteszem napra is
Gondolom nagyobb, mint az itteni userek által használt injekcióstűs rendszeré. Neked jó sűrű olaj kellene szerintem, az eleve lassabban folyik és nehezebben szakad le. Nézd meg ujvi adatlapját, vannak képek és videó az általa használt kis kütyüről, az se lehet rossz. Még télen megjött nekem is, de idáig nem sikerült berakni (lustaság miatt). Kemény 900 Ft volt.
Egen, de a csepp nagysag is fontos. Az mas ennel a cuccnal.
Itt már elhangzott annyi infó olajról, időről, hogy biztos sikerül belőnöd. Ne sajnáld a ráfordítandó időt, megfogja érni.
Remélem, mert qurvaszar takaritani.
Egy x-sytem jobb lenne, de ez megvan, igy nem 250 euro ha nem jon be.
Akkor adsz még egy esélyt a dolognak. Szerintem ha sikerül jól beállítanod, elégedett leszel vele.
Én nem állítom. A cseppszám 1p és 3p között jó. Vagyis 1p alatt kezd pöttyözni és 3p felett kezd a lánc száraz lenni. Az őszi-tavaszi hűvös és a nyári kánikula között az olaj cseppszáma kb fél-egy percet változik. Nekem hűvösben 2:53 kánikulában 1:47. Ez nekem hozzányúlás nélkül lefedi a teljes évet.
Igen, megpróbálkozom ujra vele, csak meg kene jonnie egy masik vakumcsonek.
Mar a motor vakumcsovenek, nem akarok eredetit vagni mig nincs a kezemben egy pot darab.
Az új motorra rakod fel?
Hát ja, de valamennyire igazodni kéne az időjáráshoz, ilyen melegben jobban jön mint tavasszal. Én viszont nem szoktam állítgatni.
Ez kék scottoiler olaj volt, de stihl ásványi volt a vegén mielőtt leszedtem.
Jelenleg teszt alatt áll cseppszám intervallum-olajtipus-homerseklet-állitotárcsa kombináciokban.
Ujrafelszereles kb 1-2 het mulva.
Ha csak olajfilm van (szinte száraznak tűnik a lánc), akkor nagyobb tempónál sem szórja. Csak annyit kell adagolni, hogy a görgő matt, a két O-gyűrű fényes legyen.
Attól is függ, milyen olajat használsz.
Én úgy vettem észre, hogy az enyém olyan130-as tempó körül kezdi leverni magáról az olajat, az alatt egyáltalán nem szórja, tiszta minden.
Tudom.
Ez is sok.
Kicsit túltoltad. Nem tudom pontosan mennyi fér a Niva kuplung olajtartályba, de nekem kb 4000km-re elég egy feltöltés.
Dehogynem keni.
Köszönöm mindenkinek, igen visszább vettem felére az adagolást, tulajdonképpen finom hangolásnak indult a dolog,
de most a soktól indultam visszafelé. (meg így szemléltetésnek is jó mert látszik ha sok akkor sem kenni össze a gumit).
Az adagolás rengeteg. Deci olajjal kb 5ezer km a jó adagolás. Ez brutálisan sok.