Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Segítsetek, nem tudom, melyik gumi lenne a jobb döntés? K7-1000, 30-70% utca/pálya, 3. idény lesz, pl. Hring 2.10 köidő. Melegítő nélkül, egyenlőre. Amiket néztem:
Pirelli Supercorsa Sp V2 200/55
metzeler rr k2 (nem slick)
Vagy, ha van jobb tipp, meghallgatnám.
Köszönöm!
az egy stopper, nem köridőmérő...
Szuper. Köszi az infót!
Jobbnak láttam első kézből informálódni. Felhívtam őket Kakucsring-en general mechateonics jeladó van telepítve. Saját érzékelővel kell rendelkezni es használható.
Kecskeméten másfajta van kiépítve. Ott ha van kapacitás(nincs kiadva másnak) akkor 1000 ft-ért bérelhető vagy saját adó egységet kihelyezve saját használatát nem tiltják.
Kizártnak tartom. Eleve a 13 éves motoromba be van építve gyárilag.
Az említett kommentben jogszabályra tesznek homályos utalást. De évekkel ezelőtti komment. Úgyhogy majd akik benne vannak jobban a témában megmondják a biztosat.
Mi lehet az ok amiért ne lehetne?
Korábbi kommentek között találtam olyan információt miszerint a MAMS miatt Kakucs-ring és a kecskemeti versenypályán nem lehet használni köridőmerőt? Ha téves az információ akkor van-e telepített adó ezeken a pályákon? Elég vevő egységet vennem vagy kell adó egység is? Illetve utóbbi kihelyezését tiltják - e a pályák? (general mechatronics - ra gondoltam mint tipus)
Igényeik ettől még lehetnek magasak.
Kettőbe fér ki valahogy
Sajnalom, hogy elvesztetted az ismerost.
Nekem annyira furcsa, hogy hogyan engedhetik meg maguknak a gyartok, hogy nemelyik széria ennyire megbízhatatlan legyen. Főleg egy ilyen exkluzív szegmens képviselői. Nem is igazán kihegyezett motorok bár a karbantartási
Olasz motor nem japán ezt el kell fogadni. Amikor mész vele más az élmény. A zx10 tényleg működik örökké, de az olasz retekre öröm ránézni, gyárilag normális féket, jó futóművet kapsz. Volt néhány olasz motorom, a Ducati munkába járásra is volt használva, egyik se romlott el a négyből, csak egyszer a tankból a kipufogóra kezdett e folyni a benzin túra közben. A guzzi blokkját álmomból felkelve is össze tudtam már rakni. Akinek nem volt nem tudja miért jó.
Csak azt tudom, hogy gyakran jött belőlük az olaj, meg csapágyasak lettek. Az egyik ismerősöm (meghalt szegény) mindig két motort hozott ki. Egy Mv F4750 meg egy GSX-R-750.
Azért mert az Mv olyan gyakran szart be.
Mi volt velük a baj? Rossz konstrukció, vagy anyagválasztás?
Ha fizetnének se. Amit az akkori Mv-kel szívtak a haverjaim.... Blokkcserék orrba-szájba. Katasztrófa az a motor.
Olcsó pályamotor, ideális téli project:
https://www.kepesmotor.hu/mv-s...
Van egy olyan oidala is a dolognak, hogy tartósság. Én azért is kerestem olcsó megoldást, mert csak hobbista vagyok, de ha minden héten pályáznék, vagy utcára is hordanám, és napi 2x kéne le-/fölrángatnom magamra, akkor valószínű valami komolyabb után nézek. Mert gondolom egy nevesebb márkánál jobb minőségűek a cipzárak, tépőzárak stb. GONDOLOM, de valós összehasonlítási alapom nincs.

Különben tényleg az a legjobb tanács, hogy vedd azt, amelyik tetszik, amelyiket a pénztárcád engedi. (És nem fáj nagyon, ha véletlen tényleg lenullázod az első pályanapon - bár ennek azért elég kicsi az esélye). Kimész pályanapra, megnézel 30 embert, 30 különböző ruha lesz rajtuk. És mindegyik működik, lehet bennük motorozni, megvédenek; pályán ritkán van súlyos sérülés. Szóval nincs "egyetlen igaz út", nem lehet olyan választ adni. hogy "ezt vedd, mert csak ez a jó".
Szerintem 2 véglet van, vagy veszel 120-135 pézé' MUGEN-tot (gerinc(mell) protektort vidd Magaddal a próbához ha Superzone-ba mész, a másik pedig a Dair :)
Amire van pénzed. Ha van lóvé a Dainese Kyalami 1PC-re akkor azt vedd.
Köszönöm a válaszokat, most még-inkább nem tudom, hogy mit vegyek :D
Estem már pólóban farmerban 90-nél, megúsztam csak a buszos nem akart felengedni, mert öszevérzem az üléseket...
Nekem 2 esésem volt Mugenben.
Az egyik egy kanyarkinemetes első kerék elment típus nem nagy tempóval, de úgy odavágódtam, hogy 6 borda + lapocka +kulcscsont törés+ légmell lett belőle.
A ruhát tekintve rájöttem hogy nem viccnek van a cipzár feletti tépőzátas összekötő, na mert vagy nem nyomtam ösze rendesen, vagy annak ellenére is szétnyílt és így nem védett teljesen. De azon túl hogy a vállnál levő alu protektor olyan lett mint az összegyűrt papír a ruhának semmi baja.
1,5 évre rá esős időben célegyenes végén féktávon első kerés ment el megint. Talán 20-30 m csúszás: a ruhán csak apró dörzsölés nyom.
Én elégedett vagyok vele. (de én nem vagyok versenyző)
Ugyan ez. 60 000Ft-os Dainese kesztyű egy eséstől szétesett. Kuka.
10k-s Shox-os 3 esés után még szolgált.
Na akkor már én is... Kanyarkimenetel, eső utáni felszáradó pályán, szar volt a gumi, eleje elment, lowside (ugyanott másik gumival, nagyobb esőben, nagyobb dőlésszöggel simán kijöttem ). Szinte végig aszfalton csúsztam, nem emlékszem, hogy kiértem-e a kavicsba, de ha igen, ott már annyira lelassultam hogy azonnal megálltam. Tempó 100 körül lehetett, nem tudom pontosan.

Az egyrészes Mugen bőrruhámon kb. semmi nem látszik, most amikor kentem bőrápolóval, úgy kellett keresnem, hol van rajta az esésnyom. Egy kicsit lejött a bőr festése a combnál, de kb. ennyit fedeztem fel a bőrön. Nincs lyuk, nincs nagyobb kopás, varrások nem nyíltak szét. Protektorok helyükön maradtak, jól védtek, bár nem volt nagy becsapódás meg hempergés, sima kicsúszás volt. A leglátványosabb sérülés a ruhán egy fém koptatót érint, a térdnél van a kneeslider felett, az lett karcos, de az sem tört, nem lazult ki, nem görbült el, semmi, pedig próbáltam kirángatni a helyéről, de nem tudtam. Ja meg a kneeslider-en lett némi extra csúszásnyom, de az nem feltűnő. :)
Nekem egyébként semmi bajom nem lett a ruhában, se belső horzsolás, se utólagos fájdalmak, semmi. Szóval én nem tudok a Mugen Race-re semmi rosszat mondani, nálam eddig nagyon bevált, főleg az ár-árták arányát tekintve. A ruhát természetesen azóta is használom tovább minden gond nélkül. Vagy 5 éve vettem talán, azóta pályázok benne.

Amúgy teljesen egyetértek BalyOne-nal, szerintem esés és esés közt óriás különbségek lehetnek. Ha más a tempó, más a pilóta súlya, más részére esik a ruhának, más az aszfalt felszíne stb. stb. akkor másképp alakulnak a dolgok valószínűleg. Meg az is nagyon igaz, hogy nem lehet tudni, más ruha hogy bírta volna ugyanazt. Volt itt egy gyerek, nem csóró, eredeti Alpinestars csúcsmodellben esett, kb. úgy, mint én, sima lowside kicsúszás, aztán vagy itt, vagy a ruha-csizma topikban panaszkodott, hogy az Alpinestars cafatokra szakadt rajta, varrások szétnyíltak, dobhatja ki az egész többszázezres cuccot. Vissza is akarta vinni, hogy cseréljék ki, de aztán a többiek nyugtatták, hogy jóvanazúgy, a ruha olyan, mint a bukó, hogy egyszerhasználatos, egy esés után cserés, megtette a dolgát, a tulaj meg nyelje le a békát, és vegye az újat. Hát, nem tudom mi lett a vége, de úgy látszik a kommentekből, hogy az Alpinestars is, meg a Mugen is szét tud szakadni. Mi ebből a tanulság? Nem tudom, én egyelőre maximálisan elégedett vagyok a Mugen ruhámmal, de lehet csak szerencsém volt.
... ha sz@r anyaggal varrják össze, akkor a csúsznál sem véd.
Ha igazi bőrből van a csúszástól megvéd, becsapódástól meg csak a légzsák...