Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végre vannak kormánycsillapító cuccok a CBR650F-hez.
Ez a YSS meg a HyperPro ilyen nagy márka hogy pár alubiszbasz 70ezer hozzá?
Azt még megetetik velem hogy a munkahenger ennyi, bár azért dolgoztam én minőségi 170bar-os ipari hidraulikával és ott sem voltak ilyen árak, de a felfogató készletet max egy 20-asból legyártatom áfás számlával egy CNC-snél, nagy szilárdságú Certal alu ötvözetből is.
És akkor az Öhlinst, ami márka, még meg sem néztem. (megnéztem...kár volt csak a munkahenger 240ezer, túl jól élnek ezek az imperialisták)

Na mindegy, ezen még kicsit dühöngök és megveszem, de melyik a jó?
A progresszív vagy a lineáris?
Gondolom a csapkodást mindegyik megfogja, de ha jól sejtem a lineáris finomítja a kormánymozdulatokat, ami pályán hasznos. Jól gondolom?
Ez engem is érdekelne egy ETZ erejéig a nyárra.
Ha vagyunk 4-5-en akkor már jobban megéri mint futót bérelni minden alkalommal.
Üdv!
Valaki bérel közületek depót kakucson? ha igen lenne még egy szabad helye?
Hellò.
06 CBR 1000RR re keresek pályaidomot.

Ha valaki tud infòt ezügyben lègyszi dobjon rám egy emailt.
zsolt.cbr1000rr@gmail.com

Köszönettel.
Hali!
Ha esetleg aktuális még, nekem lenne egy eladó gyári Nissin már a visszahívás utáni BMW S1000RR ról,tökéletesen múködik!
Sziasztok .
-BIKETEK gumimelegítő eladó.Kiválóan működik,használt.
-ugyanitt Zx10 R 2004-2005 hátsó kerekek eladóak.
-ill. White Power hátsó gátló GSXR 1000 2005-2006-ba eladó.
érdeklődni csak telefonon.20.310.33.59.
Köszönöm.
Miért ne lehetne jó egyébként ? És kikérem magamnak, ez nem utcai motor :)
Viszont azóta már vettem U31-est, mert AGO is azt válaszolta (igaz magyarázat nélkül), hogy xokik bele rakni egyel nagyobbat... Meglátjuk, azért köszi...
cr9 jó lesz bele. Drag autókba szoktak 10-es gyertyát tenni, az utcai motorba nem lesz jó. Az iridiumos szegény keveréknél jobban gyújt, ha egyszer elkoszolódik megszoptad. LPG-s autóba azt rakok másba nem.
Udv
Nincs veletlen valakinek egy ilyen?
Gariba cserélték, de nem kellett volna cserélnie. Ago kicserélte gariba pedig nem is Ő rakta be. RENDES volt nagyon!!!
Igazabol tolem aztan mindenki olyan gumit rak fel amilyet akar
Ez nem egészen így van de mindegy.
Tök felesleges.
És effektív gyertyacsere előtt is állok, gyári CR9E helyett eleve 10-es volt a motorban, és nyilván utána kellett olvasnom anno, hogy miért is történhetett ?!
Nem a japán gyártógurukat akarom cáfolni, de nyilván nekik vhogy úgy kell tervezni a motort, hogy Norvégiában télen is tudják használni a motort, viszont én meg KUALA LUMPUR-ba megyek idén nyárközépen, (sok esély van rá szóval itt pedig fontos a hideg (hőelvezetésesebb) gyertya, nem beszélve az állítólagos némi teljesítmény növekedésről ?!
Állítólag tévhit, de tényleg nem indult könnyen a motor, és a meleg motoros visszaindítást sem kedveli, de így nincs viszonyítási alapom a teljesítményére vonatkozóan, szóval szórjam kifelé a pészt, vagy aki vágja a témát : Jó ötlet pályamotorba eleve IRÍDIUMOS és egyel nagyobb hőértékű gyertyát rakni ?!
En uzemanyag minosegbe sose vettem eszre kulonbseget.valaki aztmondja igen de sztem csak onnyugtatatas h jo aza suoer100 a homerseklet viszont nagyon is fontos.en padozas elott csereltem mindent legszuro gyertya.meg nemart valami kemenyebb utcai gumi mert slick tulmelegedik
Felniszelessegtol fugg.Dunlop oldalan fentvan mi milyen szeles felnimerethez ajanlott.felrakhatsz te 200ast is de szarabb lesz csak
Értem, viszont ha gyártói oldalról közelítesz a motorodra abroncsot, valószínűleg sosem lesz 90-es az ajánlatok között 600-ason, a gyártók szerint nyilvánvaló, hogy nem "rávaló"
És hogy teleszemeteljem a topicot, érdemes padoláshoz (nyilván majd azzal a benzinnel tankolni, amit eleve használok (majd), vagyis az ólmos 92-es , de a lényeg, hogy van értelme az iríidiumos gyertyának, 1x használtam utcai motorozáshoz, de azon kívül, hogy nehezebben indult, abban a fordulatszám tartományban semmit sem vettem észre!
Azon kívül, hogy én is tudom, hogy a marketingje alapján a kérdést fel se tehetném ?!
Tényleg baxott nagyot ment most a pénteki délelőtti Ringes hidegben a motor, még direkt xar kigyorsítással a max elérhető 260 helyett, 275 ös is láttam a 200-as táblánál...
De ez a meret nemvalo 600ra
Dunlop kr108
Most kérdezek egy nagyot, de milyen márkából van ilyen ?? elég DUNLOP gyanús
Amugy nemtudom milyen 600asod van de enis megyek neha superbikeal is nekem a bazzazos full versenyrendszeres padozott r1 is csak nagyon kontrolallhatoan csusztatja
Dunlopnak csak az aratol kell felni
Mi a 195/65-öt is felrakjuk a 600-ra.
SC1 SC2 (80/55), Igazából lehet, de inkább valószínű megpróbálkozom majd 60as gumival, mert lehet 1 fokkal nagyobb a kigyors felület, noch dazu azzal is, hogy elől hátul SC1 lesz,
valószínűleg 2.2 & 1.6-os melegnyomással... Hátul kispályákon (€-RING) a SC1 szinte biztos (C° független) hogy meg lesz tépázva, emiatt már önmagában kerékcserék kellenek...
Sajnos 90-es gumit (hogy rohaggyon +) 1-es keverékkel egyszerűen nem találok se PIRELLI (nyilván se METZELER), de úgy fest BRIDGESTONE-ban sem (esetleg valami kirepedt régi szeméttelepről)... Mert úgy látom a gyártóknak valahogy anyagi hiányforrássá vált a 90-es gumi, pedig milyen jó kis aranyközépút volt a 600-asoknak...
MISLEN-t én fel nem rakok (meg mert Tibi is aszonta ) egyelőre a DUNLOP útjai kifürkészhetetlenek (semmi tapasztalatom nincs róla, és félnék is tőle)...
CONTI-nak van talán mintázatlan 90/60-as gumija, annak még ezzel a számaránnyal nem kis kigyorsítási felülete lehet... (ezt lehet csak én szajkózom, és fölösleges, de logikusnak tűnik)