Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi!
Elmondások alapján átalakították a pályát a gokartos igényeknek,motorral állítólag élvezhetetlen.......
De építettek tavaly oda egy nagy kétszintes házat, na azzal mivan..... az ott ni...
Fa szerkezetes büfé volt. WC-ben nem jártam, de az is volt.
Sziasztok!

Aki járt már idén kakucson... hogy áll az az épület együttes? Van már normális büfé és WC? Vagy azt az épületet csak ferrari találkozó esetén a milliomosok használhatják?
tegyél rá olcsó gsx-r-t, ha már konzolt úgyis csinálsz. Sűrűbb olajjal teljesen jó.

Keresek 2004-2005-ös zx10r idomokat, váltókart.
Hatennemtudom...persze ezt mar lentebb megbeszeltuk ez valszinu orok vitatema lesz.
ugyanígy nyírtam ki a csavarok túlhúzásával a GYÁRI felsővillahidat, ugyanezen a ponton adta meg magát ugyanígy, onnan gondoltam...
Azóta nyomatékkulccsal és táblázattal járok a zsebemben... :-)
Szóval ez egy rendes anyagból készült cucc, nincs vele semmi gond, rengetegen használjuk.
De ha igy is lenne ha megnezed nem a csavaroknal nyilt szet hanem anyagaba.ennek az anyagminosege kb a marcipaneval egyenlo
Fektavon nyilt szet motorszereles csopiba osztotta meg valaki
Ez nem az enyem.mint irtam en nemhasznalok kinait
Bocsánat 13 Nm-t akartam írni...
Ezt az általad linkelt kormányt használom, használjuk kismillióan évek óta (németektől-osztrákokon keresztül mindenki). Semmi bajunk vele, legutóbb "40" métert csúszott rajta a motor, meg sem nyikkant. Viszont az általad linkelt kép, ha nem esésből van akkor tipikusan úgy néz ki mintha 100 Nm-errel húztad volna meg a két kis csavart a 23 Nm helyett...
A kínai tartókonzolokban én sem bízok. Pocsék tervezés az egész az már fotóról látszik, bár ha azt veszem hogy lényegében egy acélcsavar tartja a hengert, azért lehet működőképes.
Mindenesetre a konzolt szerintem rendes anyagból kivágatom lézerrel, saját terveim alapján. Maradék megmunkálást az otthoni esztergámon is menni fog, és akkor abban bízhatok.
Munkahengerből elsőnek egy HyperPro klón lesz. Olyan olcsó, hogy ha kitapasztaltam mitől szar, sem bukok vele és még mindig átrakhatom az MZ-re.
Viszont hogy pozitivat is irjak a kinairol:rendeltem kinai kormanycsovet .felraktam egybol le is teszteltem palyan.csuszott rajta vagy 30metert a motor azt kell mondjam tokeletes.kicsit meggorbult de nem tort nem repedt.(persze maga a bilincs ami kormanyra csatlakozik nem kinai csak a cso.)
Igaz lehet.az h sajat dontesed az maximalisan.lattam mar gl szemnel szethullo kinai stabit csak azert velemenyeztem
Tudom, ez itt érzékeny téma, és nem hiszem hogy a többieket érdekli ha mi erről vitázunk.
A kérdéseimre megkaptam a választ, amit köszönök mindenkinek.
Megígérem, az információk birtokában bölcsen fogok dönteni. Megvan hozzá a kellő műszaki tudásom, hogy ne legyen belőle problémám.
Hat akkor minek ra?jolvan az ugy
Most nincs fenn semmi és még élek


https://www.sportmotor.hu/maga...
Nekem a kinairol csak ez jut eszembe..aztan persze mindenki arra bizza az eletet amire akarja
igen az is ha jol emlékszem 24 fokozatban allitható
OK, akkor nem a fotón jól mutat de semmire se jó kategória.
Köszi erre voltam kíváncsi. Szóval a progresszívnak is van egy állítható alap csillapítása.
Nekem az ótvar gagyi kínai vacak van, és működik.
A progressziv akkor is megfogja ha teljesen levan tekerve nagy bemozdulasra.ilyen a hyperpro rsc.magyaran ha igy nezzuk az a jobb.a linearis a csc.kiniat en nemvennek menetstabibol...
Vagy meg szabad venni ezeket a kínai HyperPro klónokat?
Használ valaki ilyesmit?