{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5459380] 2018. 05. 31. 22:46
nalim8
Hát ez jó. Akkor megyek a közepesben, mert kezdő csak fél 5-kor van. Majd húzom a gázt....
Köszi srácok
[#5459303] 2018. 05. 31. 15:24
ddt500
Álmaidban. Regisztrálsz abba a csoportba amelyikbe akarsz menni és kész. A 3 perces embert sem szedik ki a gyors csoportból. Legalább is eddig nem nagyon hallottam ilyenről.
eleve ott kezdődik, hogy a tranyó plusz pénz. Ha nem bérelsz nem tudják milyen időt mész.
[#5459271] 2018. 05. 31. 13:15
nalim8
Elvileg mérnek egy időt az elején, és utána osztják be. Akkor rábízom magam a stopperre. Amúgy a kezdő akkor 2:30 felett van elvileg?

2:15-2:30 között a "lassú" csoport...
[#5459182] 2018. 05. 31. 9:49
papplacko
valaki nem akar éppen kesztyüt venni ?zsir uj csomagjába alpinestar 27 postai utánvéttel méretprobléma miatt eladó xxl es kell :(
[#5459174] 2018. 05. 31. 9:27
sas
szerintem át tudod magad sírni másik csoportba, ha úgy érzed, hogy nem okés
[#5459168] 2018. 05. 31. 9:07
BalyOne
Szia !

Ha beírtál volna 1 Kakucs időt, lehetne belőle nagyon kicsit viszonyítani, de 1 széles pálya íves kanyarokkal egész más... Féktávokról nem is beszélve...
Ha 42 a Kakucstime-od sem biztos hogy egyből a gyors csoport a jó választás....
Én a kezdőbe regelnék, aztán max lehurrogsz ha kívülről kell kerülgetni 7 embert egyszerre...
[#5459101] 2018. 05. 30. 23:08
nalim8
Sziasztok!

Két kérdésem lenne: Hungaroringes nyílt napokkal mostanában mik a tapasztalatok a kezdők-profik arányát tekintve, illetve mi számít normális, jó kezdő időnek?
Teljesen nem vagyok fakezű, de eddig csak Kakucsos tapasztalatom van, ott viszonylag jól megyek, de köridőt nem mértem.
Kicsit aggaszt a két csoport is (2:15 alatt gyors, felette lassú) szerencsésebb lenne a 3 kezdő, haladó, gyors.... Kezdő valamikor délután. Ha nem ütöm meg a szintet, nem is motorozhatok fél 5-ig?
ja és mindhárom csoport "közúti"-nak van hirdetve, gondolom az így oké.

kössz
[#5459029] 2018. 05. 30. 19:43
sas
Ledobtam a 212őt és felraktam ezt, igazából tök egyformák voltak a körülmények. Egyre inkább arra hajlok, hogy a profilja miatt éreztem csak imbolygósnak a dolgot. Ha jól rémlik anno amikor a 180ról átmentem a 190re az is fura volt eleinte :)
[#5458960] 2018. 05. 30. 16:46
brian
Milyen keverék, melyik pályán, milyen aszfalthőmérséklet mellett, milyen ūzemi nyomáson és utoljára milyen köridő mellett? Sok kérdés, de ezek hiányában nehéz a válasz.
[#5458940] 2018. 05. 30. 16:00
sas
Meleg volt. Lehet csak az érzete más és az volt fura, mert eléggé megszoktam a 190est.
[#5458896] 2018. 05. 30. 11:49
Blasko853
Meret miatt nemhiszem h csuszhat.a gumi meg eleg penge ahhoz hogy csusszon.eleg meleg volt?
[#5458876] 2018. 05. 30. 11:21
sas
Hátul lecseréltem a 190-es D212 Dunlopot D213-as 180-asra, mert csak olyan volt. Elég furán mászkál a hátulja a motornak. Gondolom a méret miatt szokni kell kicsit. Szerintetek?
[#5457573] 2018. 05. 26. 11:26
Sedu
aluba mángorolni kell a menetet, jó barkácsolást. Még az előfúrás mérete is más.
[#5457571] 2018. 05. 26. 11:12
GAMEOVER
ez tavalyi lenne?
[#5457570] 2018. 05. 26. 11:00
KériLaci
Na megjött a kínai kormánycsillapító, gondolom beszámolok róla, mert ahogy nézem akinek ilyen van fél róla beszélni

Alapvetően a csillapító nagyon igényes. Utolsó részletig olyan mint a HyperPro csillapítója, épp csak a matrica nincs raja.
Finoman működik, mind mozgásra, mind a szelep, a gömbcsuklókkal sincs gond az is korrekt, nem laza, bronz csapágyas tehát nem tud szarabb lenni mint egy márkás esetben, simán mozog, tehát még a golyót is sikerült kellő minőségben legyártaniuk. De ha mégis lenne vele gond, akkor majd veszek másikat egy hidraulika boltban.
Hozzáadott csavarok is igényesek, rozsdamentesek, még a Honda csavarjaira is hasonlítanak.

Ugye a tartókonzolt gyártani akartam magamnak, mert riogattatok hogy abban nem lehet bízni, de végül azt sem kell...teljesen (erre majd a végén kitérek).
Kb. a ráírt anyagminőségből készült. Spektroszkópos vizsgálatot nem csináltam, de kemény acélos anyag, nem kenődik, még csilingel is ha megütöm.
Megterheltem a várható terhelésnél nagyobbal és nem tört el, szóval úgy döntöttem jó lesz ez nekem.
A konzol vázra szerelendő rész tervezése és pontossága kifogástalan, minősége ugyan olyan szép mint a csillapítóé.
Mondjuk ha olyan áron vettem volna mint ahogy a HyperPro adja, akkor egy homokszórást még elvárnék felület szépítés gyanánt, de 18ezer forintért nincs ilyen igényem

És akkor a hibája:
A teló végére rögzítendő részében a menet kb. a felénél meg volt szakítva. Pont addig amíg a gyári csavar ért.
A menet kidolgozása eleve silány. (a többi nagyobb méretű menet, ott ez nem kritikus) Persze erről az adott alu ötvözet is tehet, mert ehhez lényegében rozsdamenteshez való menetfúró kell, azzal lehet bele jó menetet vágni, az olcsóbb esetleg már életlen menetfúrókkal lehet ilyen hibát véteni. Végül kicseréltem egy hosszabb csavarra, hogy végig fogjon így már kibírt olyan feszítést is amivel elkentem az A2-es imbisz fejét is
És miért is kellet ennyire megfeszíteni?
Igaz hogy ezt a konzolt 2014-2016 közötti CBR-ekhez árulták, nekem 2017-es van, de ezt a csillapítót csak ezzel a konzol készlettel árulták, így eleve nem is akartam feltenni, viszont kiderült hogy teljesen jól passzol az enyémhez is, mert valójában alig változtatott a Honda a két évjárat között.
Ezek egyike hogy a Shova teló vége D 0.1mm-errel le van esztergálva, így a bilincs csak a szélességének a felénél fog. Plusz nem 41mm-es amire a kínai a bilincset csinálta, hanem 4.95mm ami nem sok, de pont elég hogy akármennyire megtépem a nagyon merev bilincse ne fogja meg rendesen. Látszólag persze fogja, de amikor kipróbáltam a csillapítót szépen eltekerte ezt a konzolt a helyén.
A 2017-es motorhoz való konzolon egyébként már egy sokkal rugalmasabb kialakítású és a keskenyebb helyre való bilincs van. Ezzel vélhetően nem lenne probléma.
Szóval ezt a részét kell csak legyártanom magamnak, addig is meg le van lazítva a csillapító szelepe teljesen, mert én már le nem szedem
[#5454739] 2018. 05. 15. 16:58
kawaszeki
zx6r 2005-6 pálya idom eladó.
[#5454726] 2018. 05. 15. 15:44
papplacko
R1 re van eldó féknyergem ha valaki éppen keresne 99% os betétekkel.
[#5451994] 2018. 05. 06. 22:32
KériLaci
Ekkora üzlet a gokartozás? Csak mert gokartost elvétve láttam ott, de motorost mindig.
[#5451993] 2018. 05. 06. 22:32
KériLaci
Tavaly valamikor késő ősszel voltam az utolsó 20fokokban. Akkor még ugyan így nézett ki.
[#5451972] 2018. 05. 06. 21:44
fhoksz
Azt is? Mert ez kecskemétre már igaz...
[#5451951] 2018. 05. 06. 20:58
pityke71
Hi!
Elmondások alapján átalakították a pályát a gokartos igényeknek,motorral állítólag élvezhetetlen.......
[#5451948] 2018. 05. 06. 20:39
fhoksz
De építettek tavaly oda egy nagy kétszintes házat, na azzal mivan..... az ott ni...
[#5451930] 2018. 05. 06. 20:02
KériLaci
Fa szerkezetes büfé volt. WC-ben nem jártam, de az is volt.
[#5451902] 2018. 05. 06. 17:37
fhoksz
Sziasztok!

Aki járt már idén kakucson... hogy áll az az épület együttes? Van már normális büfé és WC? Vagy azt az épületet csak ferrari találkozó esetén a milliomosok használhatják?
[#5451132] 2018. 05. 04. 9:32
Sedu
tegyél rá olcsó gsx-r-t, ha már konzolt úgyis csinálsz. Sűrűbb olajjal teljesen jó.

Keresek 2004-2005-ös zx10r idomokat, váltókart.