Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok! Érdekel valakit egy 1999-es, injektoros, GSXR750, ami pályamotornak van elkészítve?
Udv! Aktuális meg az eladás?
Józsi
Sziasztok , MAMI kupához keresek hölgytársakat versenyezni.
Már van, kb 1-1,5 cm marad szabadon alatta
Az elvileg elég nem?
Ha még nincsen kábelkötegelő az egyik első teleszkóp száradon, akkor tegyél rá, hogy ne találgatni kelljen, meddig ül össze fékezésnél.
Kösz a részletes választ, daVeFR,
Előfeszítés plusz 1-2 kör lesz (csak ne essen vasárnap a P. ringen, mert akkor nem tudom mikor tudom leközelebb ezt kipróbálni...)
Csaba
Teljesen rendjén való dolog, hogy a tudásod fejlődésével az általad is említett első beállításoknak utána kell menni. Nyilván beleszólhat ebbe még pár dolog, de egyelőre felesleges lenne bonyolítani. + 2 kör előfeszítés elöl, és HA úgy érzed, hogy fékezéskor gyorsan rogyik össze az eleje, 0.25 fordulatonkénti lépésben plusz nyomófokozati csillapítás (de elsőre kipróbálnám a helyedben, hogy csak az előfeszítést állítom). Amíg ezek növelése nem rontja a bekormányzási érzetet, addig örülhetsz annak a plusz stabilitásnak, amit fékezésnél nyertél. Tehát, mint minden ebben a műfajban, ez is egy egyensúlyi játék. :)
Sziasztok, Ha van véleményetek kérlek adjatok infót:
Talán fejlődök fékezés terén, mert a tempós szakaszok utáni féktávon (pl célegyenes végén) a hátulja ahogy könnyül, elkezd kicsit szitállni/kószálni.

Ezt az első beállítással kell befolyásolni? (előfeszítés növelése, nyomó csillapítás növelése)
Vagy kezdjek hozzászokni a levegőben levő (:-))) hátsó kerékhez, és ahhoz ami ezzel jár...?
eladó lesz.
kb két hét és lesz egy a te ár kategóriádban.
Antihiphop kuplung eladó 4-7-ig CBR 1000 RR-be. Az ár 90 ezer forint.
Sziasztok érdeklődnék hogy van e valakinek vagy tud e esetleg 300ezer ft ig eladó 600 as pályamotort, A márka nem lényeg csak használható legyen. Előre is köszönöm.
ne csinálj vele semmit!
Sziasztok, Köszönöm a visszajelzéseket!
Ne törődj a gombócokkal. Tökéletes a gumikép.
Szia, hibátlan gumikép!
Sziasztok,
Bridgestonr RS 10, 120-as első az egyik, 180-as hátsó a másik.
Az hogy a széle felé - mint a vaj - el van kenve a gumi rajta, plusz a 4-6 mm-es gumi gumigombócok a szélén OK?
Ez a gumikep ranezesre teljesen jonak tunik.
Milyen méretű gumi szerepel a képen?
Sziasztok,
Kérlek amelyikőtöknek van véleménye mondja meg, hogy az alábbi gumiképemből ki lehet-e olvasni valamit ami "előremutató" javaslat (gsxr 750 k2 hring után):
Kösz,
Csaba
p.s. hogy lejjebb kellene dönteni azt tudom... (:-)
Sziasztok!

Hátha érdekel valakit...eladóvá vált 2008-as RN19-es R1em.
7000km, alvázszámmal, motorszámmal

Futómű: elől wp rugó - átszelepelve
Váltó: fordítótt, SP váltóelektronika, SP kapcsolóval
Sakal dob, katalizátort kiiktatva
PowerCommander
ValterMoto lábtartó
ValterMoto kormány
alu deknivédők
elől fémfékcső
Galfer hullámostárcsák

Ár: 1,2m Ft
Pl. a gearingcommander szerint a kimondottan '06 ZX6R (636) 80/60-as gumival, üveg 15e fordulaton (nemtudom hol tilt 6ba, pedig SK ringen hidegben hallgatható)
a -1 +2 es áttételnél a végsebesség kb 30 km/h csökken a gyárihoz képest (nyilván 1 laborban, ahol a számítógép kiszámolta)...
Persze gyári áttétellel pláne nem is lehet úgy kigyorsítani a célrarába', de HRINGEN 265 (30 fok) illetve 275 (17 fok Oxigéndús hidegben) az óra szerinti célvég 200-asnál...
Mivel ebben a státuszban 5-ben 237-et ír a program, és a Ringen szerintem a nézőteres átjárónál kezdeni el leforogni (nem túl jó kigyorsítással) , ebből ha kb. levonjuk
szerintem is a 30 km/h csalást talán feltételezhető lenne, hogy Stock 600-al 220 - 230 at talán csak lehet menni NEM Chrobák János 51es kör stílusban is...
Mivel a gearingcomm erre a motorra gyári gumi, gyári lánckerekekkel 15-ös fordulatnál 284-et ír, amit ugye M5 befelé M0-tól 3km nyílegyenesbe le is csekkoltam,
ebből az következik, hogy a gearingcomm is csak a műszerfalon is olvasható km/h adataival dolgozik, és nem valós sebesség adatokkal...
Lényeg hogy a CHRONOMOTO adatai alapján a Kovács Bálint (Stock 1000) 263 (ilyesmi) Molnár Geri (inkább SSP 600) 261 adat volt olvasható, ami elég csekély különbség lenne a 2 kategória között, szóval egyrészt kételkedtem az értékekben, másik oldalon viszont kezdtem megnyugodni, hogy nem a tudásom és a motorom iszonyat lassú, hanem ezek a xaxanét fúrt SSP gépek rettenetesen gyorsak...
Mivel az értékek - mint utólag kiderült - nem is km/h adatok voltak, továbbra sem derült ki, hogy kinek mennyi a TOP SPEED-je pl. a HRINGEN...
1 kamerával és 2x2 jeladó + vevővel, amik egymástól mondjuk 10 méterre vannak 1 erősen megközelíthető adatot ki lehetne számolni ovis fizikával...
Csak érdekességképp, persze ettől nem leszek gyorsabb...
1es szektorban 1,3 mp-et ad az ezres a 600-nak (odabasz a cél1 + Menszell előtt egyenes), 2-es szektorban gyakorlatilag nem tud, és nem is gyorsabb a literes, 3ik szektor (aléziből kirobbanás miatt ismét 4 tized...
https://www.chronomoto.hu/imag...
Próbáltam CJ 51-es 2015-ös "nagymenésével" összehasonlítani" de ott megint nem úgy voltak a szektorpontok... (de az is SSP haccá vót, gyanús régi aszfalt :))
Stock 600 és Stock 1000 azonos évjárat és pilóta tudás mellett - ezt eddig tudtuk - 2 mp különbség van a 2 kategória között...
Mese vége: JóÉccakát Gyerekek !
Nem volt leáttételezve+gyáritól nagyobb átmérőjű gumi.
Én se tudom. A ZX-10R 278-at mutatott a féktávon, leáttételezve meg 299-et. 20-30-at biztos csalt.