Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Phoenix-napon gyertek, akkor biztos, hogy lennt vagyok. Máskor is el lehet ott csípni, de ez a biztos. Az időpontokat megtaláljátok a www.phoenixracing.hu -n

Ja és köszi a linket, ezt még nem láttam, de jó!
Újabb videokat találtam: blackhawk.uw.hu/ jobb fent "videok 2004"

Remélem nem haragszik a tulaj, hogy tovább adom, bár akor nem adta volna meg!
A dvd-én mi van?

Szerintem engem is érdekel
Kösz Poenix! Érdekelne a dvd, de nem tudom még mikor megyek. Valószínű május 04.-én, de elötte kereslek!
Itt találsz egyet:
www.yamaha-sebring.at/html/video/pannonia.htm

Ha van valakinek másik engem is érdekel írjatok!!!
Nekem van egy dvd-m is, ha eljössz valamelyik phoenix-rendezvényre és előtte írsz nekem egy mailt, másolok neked egyet belőle.
Egyébként a superbike magazinos srácok dvd-i között is vannak egész jó kis felvételek.
Sziasztok!

A helyzet az, hogy motoroztam már pályán, de még nem a pannóniaringen! Mivel ez is eljönni látszik, szeretnék vhogy megismerkedni a pályával, mielött felmegyek rá. Ezért kérdezném, hogy van-e valakinek belső felvétele a pályáról, amit meg lehet nézni?
Gumitól is függ. Ha utcai gumit használsz az azért nem fog olyan hamar elfogyni. Kezdő szinten nem olyan komoly a kopás. Mivel viszont a pálya sokkal jobban tapad a közuti aszfaltnál, egyértelmű, hogy jobban is kopik.
Mért mondja azt Jakó hogy 1-2 alkalom után kuka a gumi? Annyira eszi a pálya a gumit?

Közúton és pályán teljesen más guminyomást kell használni. Egyes motoroknál a gyárilag javasolt közuti nyomás 2,5 és 2,9 míg pályára 2,0 2,1 körüli nyomás az ideális. Tehát mindenképpen alacsonyabb. Semmiképpen ne otthon ereszd le a gumikat, ráérsz nálunk és a nap után ne felejtsd el visszafújni. Pumpa van, és segítünk megtalálni az ideális nyomást is, ha kérdezel.
Legyeeen mááár 10.-e!!
Az lenne a kérdésem hogy pl a guminyomást mennyire állítsam itthon a ringre, vagy a helyszínen kell beállítani?
Amúgy ismeri valaki az Avon (Azaro pro series) guma viselkedését pályán? Azt tudom hogy a gumi úgyse lesz hosszú életű 1 vagy 2 alkalom után kuka.
Végül is az a sorsa
A célegyenesbe van beépítve egy fotocellaszerűség, a motorodra kerül egy pici jeladó. A számítógép azt az időt méri, ami akközött telik el, hogy kétszer átmegy a fotocellán a jeladó. Kb. ennyi. A többi már a számítógépen múlik, statisztikák, átlagsebesség stb.
Nekem olyan kérdésem lenne hogy az idö mérő az hogy müködik?

elvi felépités stb érdekelne ha nem belsö információ.

Ja még valami! Ha valaki még nem küldött volna képet a Phoenixek közé, dobjon nekem egy mailt a www.phoenixracing.hu -n keresztül. Lehet majd nyerni vele pár dolgot, és nagyon jó hogy megnézheted, ki kicsoda és milyen időket megy. Ne maradjon le róla egy pályamotoros sem
Egy gyönyörű szép új R6... hú, de szuper vas.
Gratula hozzá és várunk!
Egy nap minden résztvevő számára 15.000,-ft bruttó. Tartalmazza az egész napos motorozást, a versenynevezést és az idő mérő transzpondert. Ha akarsz, indulsz a versenyen, ha nem megy úgy, akkor még nem, de ez az árat nem befolyásolja.
A versenyezni akaróknak van még annyi, tőlünk független költsége, hogy ki kell váltaniuk a motorsport szövetségnél egy éves versenyzői licencet, ami a biztosítással együtt 9400ft-ba kerül. Ezt megtehetik a szövetség székházában, de nálunk is a Pannónia-Ringen. "Legrosszabb" esetben is, maximális létszám mellett, ha nem indulsz a versenyen, akkor is tudsz 7*20-25percet motorozni. Ha kevesebben vannak hétköznap, akkor pedig jóval többet is. Hidd el, nagyon kiveszi az erődet, úgyhogy egy napra ennyi bőven elég is.
Ha nem akar versenyezni az ember akkor mennyit kell fizetni?
Szia.
Én ápr.10,21. ott leszek.
Szerintem nagyszerű lesz, én is várom már. Gyertek csak!
www.phoenixracing.hu
Csakhogy utolértem a Phoenixeket
Most jelentkeztem április 10.-ére
már alig várom csak jó legyen az idő!
Igaz most megyek majd először de ezt várom ősz óta
A gépet annyira nem féltem mert minden óvintézkedést megtettem
Majd találkozunk áprilisban már csak 15 nap, lehet vágni a centit
Oké.

Akkor nem aggodok.

Megfelelő műszaki állapotban lévő motorral lehet menni, tehát fék, gumik rendben, olajat nem ereszt stb. + megfelelő motoros komplett protektoros ruházat.
A 2005-ös 636-ot gyárilag elég gány bridgestone gumikkal nyomják, az eleje kicsit csúszik, de ez kezdő szinten szerintem még megfelelő. Ha újonnan veszed esetleg alkudj mellé egy pályagumit.
A kicsúszási zóna a pannónia-ringen azt jelenti, hogy ha úgy érzed, hogy nem tudsz bevenni egy kanyart vagy elcsúszol, rengeteg helyed van tovább engedni, illetve megfog a kavicságy. Sehol egy fal, fűre vagy kavicsra érkezel. A legbiztonságosabb pályák közé tartozik. A rendezvényeken személyi és műszaki mentő is készen áll egyébként. Ha nem szaltózik a motor, akkor nem lesz olyan komoly baja.
Még egyszer mondom, a pályamotorozás szerintem sokkal biztonságosabb körülményeket nyújt, mint a közúti vezetés. Baleset azért van, mert valaki túlerőlteti a dolgot. Soha nem akkor esel el, mikor óvatosan tanulsz, hanem majd mikor már azt hiszed Te vagy a Valentino Rossi.
Én is.

250es bandital be lehet nevezni ?? Bátyámnak az van


Jut eszembe hogy gárilag egy kawa 636 os milyen gumikkal adnak??


A csuszási zona mit jelent? kb tudom messze van a fal de szal ha kicsuszok akkor a moci az oldalán fog csuszni vagy menynire lehet összetörni a mocinkat?

jójó tudom hogy mindig a legrosszabra gondolok de hát minden eshetöségel számolni akarok :)
ÉN benne lennék!
Két lehetőség van. Valószínűleg Andy Meklauék is csinálnak egy iskolát, lehet hogy a mi rendezvényeinken is később igénybe lehet majd venni a segítségüket, másrészt a mi egyesületünknek is vannak versenyzői, partnerei, ők is segíteni fognak megcsináljuk.
Egy kisebb csoporthoz két tanár kell. Egy fél órás elméleti oktatás szerintem elég, utánna pedig gyakorlatban követitek lassú tempóban az első instruktort, a hátsó pedig figyel és később megbeszéli veletek a hibáitokat. Ezt csinálni fogjuk, jó a kezdeményezés.
Én arra is gondoltam, hogy lehetne egy olyan dolgot is csinálni max 20 embernek, hogy a rendezvény után 6-7ig oktatás bólyákkal, mindenféle zavaró tényező nélkül. Megelőzné egy egy órás elmélet fejtágítás a társalgóban. HA mindenki a saját motorjával jönne, rendkívül kedvezően meg is lehetne csinálni. Mit szóltok?