Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a p10 nek szögletes hengere és más tankja van...és magas kormánya
Ezzel vitatkoznom kell.Ha P10,akkor se a tank,se a kormány de még az első teleszkóp sem ilyen lenne.Meg persze a henger sem.A P10 volt az első olyan pannonia amin olajos csillapítása volt az első teleszkópnak és nagyobb hűtőbordák a hengeren.A P12-őn visszatértek erre a hengerre.De mindegy is.A váznyak tábla vagy a vázszám megmondja....
Ez a szép motorka: P10-es Pannónia! A valamikori gazdája már az égi országúton száguld vele! De jó is lenne, ha lenne túlvilág!!
Szia.A váznyakon van egy alumínium tábla.Azon rajta kell legyen a típu és az évjárat.Kisfékdobos,szóval 1965 utánni.Ha a krómozott tankot nem nézem T5-nek mondanám,de ha a krómozott tank gyári,akkor feltehetően egy export változat.Az meg sokminden lehet.Mi a motor meg az alvázszám elszű 4-5 karaktere?Abból is meg lehet tudni.
Sziasztok,

Meg tudna nekem valaki mondani milyet tipusu es evjaratu lehet a kepen lathato motorkerekpar. A tulaj orokolte es nem tud rola mondani semmit. A papirjait nem talalja. A valaszokat elore is nagyon koszonom.
Ha a pancsi arazasat nézem, feletted, akkor a kutad 900miliót ér, valójában, a kutad ha van tulajdoni igazolás 1mill,ha nincs.,feketepiacon működő képes állapotról feltételezve 50-150 ezer
Sziasztok! 50-60-as évekből Mom gyártotta Áfor benzinkút fejet szereztem. Nem árammal működik hanem kézzel kell pumpálni és üzemképes. Szerintetek mennyit érhet?
Valamelyik nap a hangjáról felismertem, egy T5-ös ment , odalestem szép volt hibátlan fényezéssel és kipufogóval!
Sziasztok!
Valakinek nincs véletlen P10/20 kipufogóba való furulyája párban elfekvőben valahol?
nem semmi :)
Sziasztok!

Egy kis kedvcsináló videó! (remélem maradhat, ha már a témába vág)

http://youtu.be/0xo1dwc2F00

Üdv!
ejha
Egy af1-be rakták be de sose ment benne csak belefaragták egy bódult estén
ez valami munkagépben lakott?
Nagyon bátor vagy.
Blokk karbival a képen látható állapotban 15e ft-ért eladó.Érd:zolimotor@gmail.com
Borsi Árpád nevezetű "úrral" vigyázzatok, fényezőnek, szerelőnek, lakatosnak, karosszériásnak adja ki magát, a járművel lelép, tönkreteszi, eladja az alkatrészeit, stb, több rendőrségi ügye van, sok embert átvágott már, Pesten is ingázik. természetesen semmi szakmai tudása. Több kárt okoz, mint hasznot. Heves- Pest megye főleg.
Szép a sztori. Pár pontban hasonlít a mi T5 -ünk történetéhez .A cikk végén kicsit kusza lett a dolog. Úgy jön le mintha a tlf -t gyártottak volna 20 évig , illetve abból készült volna a közel 700 e db. A legnagyobb darabszamú a t5 volt , az adta majdnem az összesen gyártott Pannoniak felét.
legtutibb választ szerintem itt kaphatsz:
http://mavamsz.hu/elerhetoseg
Amelyik pannonia OT-s vizsgat kapott, ujra müszakiztatható csak sima 2 éves vizsgára?
Ez igy hülyesegnek hangzik, de ugy tudom a az OT muszaki csak a tulaj nevére érvenyes. Tehát ha megveszed, ujra kell vizsgaztatni, megha érvényes is meg egy évre. Aki ebben jártas, megköszönném.
Na egy szepen rendberakott P20-ast keresnek. Nem feltétlen az eredeti állapot inkabb a megbizhatosag érdekelne
Sajna csak volt P20-asom.Folyamatosan kettő egyszerre.Nem árulom el miért.Szerettem őket.Elég szakember igényes technika volt.
Lehet nem véletlen,hogy most is egy sorkettő dupla bölcsővázas pont olyan nehéz és szintén fekete ló áll az autóm mellett.
MEGLET A PROBLÉMA AZ ÜLEPITÖPOHAAT CSERÉLTEM FEL
MINDENKINEK KÖSZÖNÖM