Pannónia

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én megnézném a léptető villát, lehet, hogy elvan repedve
Sziasztok, van egy T1-em, vintage, 1963-as. Szerintem mindene ugyanolyan mint a gyári.
Előjött egy hiba: a 2-es recseg.
Beveszi, nem dobja ki, de néha ugrik egyet, fémesen kattan, néha csattan. Csak 2-esben.
Van tapasztalatotok?
Köszi: Lóránd
El is felejtettem, hogy irtam ide.. köszi a segitséget! Egyelőre alábbhagyott a lelkesedésem de majd ha kitavaszodik, talán újra nekifutok. Üdv!
Sziasztok! Ma felhívott egy ismerősöm, hogy örökölt egy pár Pannónia alkatrészt. Mielőtt kidobja, akit érdekel: József +36304026615
a km óra jóval későbbi évjraté... és a hátsó lámpa is....
a linkelt t5-ön p10 henger/hengerfej van
valószínű ezért van idióta helyen a duda...
de papírja van, rülhetsz és talán motorozható....
depis napjaimon ennyiért én odaadnám a sajátomat....
me, de én nem tenném
kell egy gumi szvócsonk a karbi elé, me egy másik doboz az ülés alá, meg abba egy légszűrő...
ennyi
minen beszerezhető, a gmi utángyrtott a többi börze....
javítás: T5H-n van csökkentve a szívászaj, megoldható a sima T5-re átültetni azt a megoldást egyszerűen?
Hellosztok!

Pannónia vásárlás előtt állok, és felmerült 1-2 kérdésem. Egy T5-öt néztem ki, konkrétan azt, ami a linken látható:

https://www.hasznaltauto.hu/motor/pannonia/t5/pannonia_t5-15978191

Ismeri valaki esetleg a motort illetve a tulajt? Hozzá tudtok fűzni bármilyen véleményt? És a konkrétabb kérdése(i)m:

Miben különbözik a T5 és a T5H? Illetve a sima T5-ön mennyire nagy macera kiküszöbölni a szívászajt, mint ahogy a T5-ön is van?

Köszi a segítséget előre is!

Üdv - Z
Szia. Eladod? Ha igen, 06703951513
inkbb valami veteran fórumon érdeklődj....
én 20 éve vettem inkább egy papíros T5-öt...és a felújított cuccaimat raktam a blokk és váz köré....
a sajátot nem tudtam a papírozni....
Sziasztok! Alvázszám, motorszám alapján hol tudom lekérdezni egy 90-es években forgalomból kivont pannónia előéletét, utolsó tulajdonosát. Esetleg tudnátok útmutatást adni, hogy hogyan lehet ismét forgalomba helyezni? A tulaj már nem él, a motor most megy át az örökösödési hercehurcán, de semmi papírja nincs már meg. Mennyi utánajárás, költség egy ilyen akció véghezvitele?
Sajnos nem, de igazatok van. Ez még gyújtó és világító-tekercses volt. Nem emlékszem rá! Kb 45-50 évre kellene visszaemlékeznem. Törlődött a memóriám, vagy a memória IC elveszett?!
Jóskabáttya be van baszva lehet
Ejejej...
A három kijelentèsedből sajnos 2 téves...
Remélem a javítás jól sikerült
Ilyen egy P10. A motorkerékpár gyártását Csepelen 1975-ben befejezték.
Ennek annyi köze van a P10-hez,hogy 2 kereke van:))(T-5,a tank meg valahogy rákerült)
Amikor ez a motor kijött, (1985körül) Te még jó esetben 5 éves voltál , én meg ilyent javítottam a motorostársnak!
a p10 nek szögletes hengere és más tankja van...és magas kormánya
Ezzel vitatkoznom kell.Ha P10,akkor se a tank,se a kormány de még az első teleszkóp sem ilyen lenne.Meg persze a henger sem.A P10 volt az első olyan pannonia amin olajos csillapítása volt az első teleszkópnak és nagyobb hűtőbordák a hengeren.A P12-őn visszatértek erre a hengerre.De mindegy is.A váznyak tábla vagy a vázszám megmondja....
Ez a szép motorka: P10-es Pannónia! A valamikori gazdája már az égi országúton száguld vele! De jó is lenne, ha lenne túlvilág!!
Szia.A váznyakon van egy alumínium tábla.Azon rajta kell legyen a típu és az évjárat.Kisfékdobos,szóval 1965 utánni.Ha a krómozott tankot nem nézem T5-nek mondanám,de ha a krómozott tank gyári,akkor feltehetően egy export változat.Az meg sokminden lehet.Mi a motor meg az alvázszám elszű 4-5 karaktere?Abból is meg lehet tudni.
Sziasztok,

Meg tudna nekem valaki mondani milyet tipusu es evjaratu lehet a kepen lathato motorkerekpar. A tulaj orokolte es nem tud rola mondani semmit. A papirjait nem talalja. A valaszokat elore is nagyon koszonom.
Ha a pancsi arazasat nézem, feletted, akkor a kutad 900miliót ér, valójában, a kutad ha van tulajdoni igazolás 1mill,ha nincs.,feketepiacon működő képes állapotról feltételezve 50-150 ezer