Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Ago! Megnézetem mindenképp!
gixxerfan86,

Akkor ott azért van baj. Arról nem is beszélve, hoyg nem is működik rendesen...

Mivel nem működik rendesen, azért:
1. Lehet rossz helyre van bekötve
2. Lehet rosszul van beállítva
3. Esetleg szar (bár ilyennel még nem találkoztam)

Megtudjuk nézni mi a baja, de így messziről nehéz lesz...
Gondolom szokott dolgozni is nem csak netezik állandóan.
Szia Ago! Vettem egy k5ös hayabusát amiben már benne volt a dyno jet power commander usb 3as verziója! Ès a ledsoron a fény még tiltásnál is maximum a+1es rublikáig villan fel! De álltalában csak az alsó 2ő rublika villog a mínuszos tartományban! Lehetséges hogy rosszul van beállítva vagy ez normális? Betudom e itthon állítani? Ha igen akkor hogyan? Vagy érdemes mindenképpen padra rakni? Vaszodat előre is köszönöm!
Sziasztok,

vettem egy sv1000s-et amin sportkipufogó van és elég nagyokat durrog vissza. Ez ugye nem újdonság előző motorom is visszadurrogot sportkipufogóval, de karburátor lévén ott állítottam a CO csavarokon és már meg is oldótott a probléma.

De injektorról gőzöm sincs, olvastam már fórumokat power commander, TFI, és MAP állításokról, de nem állt össze a kirakós, mit kell itt állítani, kihez érdemes vinni?
székesfehérvári vagyok, tehát itt a közelben, esetleg Pestben gondolkozom.

Bárkinek, akinek van tapasztalata, tanácsa légyszi írjon.
Köszi
Köszi a segítséget!
lesku90,

Kár nem okozhatsz "elméletileg" benne.
Exupot kiszokták iktatni, ha be van jól állítva, mert akkor alul jobb lesz.
És az alatt mit értesz, hogy "nem tennék rá semmit"? Kárt okozhatok benne, vagy csak nem lesz az igazi? Nem mindegy! :) Az exupot egyébként ki szokták iktatni gyári rendszernél is, vagy nincs jelentősége a commander miatt?
Ago..
Gondoltam-éreztem én,hogy nem ártana egy kis frissítés,ha lesz még jó idő,akkor kereslek előtte,ha nem,akkor jövőre,köszi a választ.
lesku90,

Véletlenszerűen válassz ki egyet és azt..
Ennél jobbat nem tudok neked mondani.. sajnos.

Én inkább nem tennék rá semmit se akkor....

Üdv
AGO Motors
Norbu,

Két évente nem ártana frissíteni, mivel a motor is "változik". bár évente lenne a legjobb, de akkor azt hinnék, hogy azért mondom, hoyg legyen "bevételem".
A gumi nem fog kopni mérhető mennyiséget. (lefordítva kb semmit se)
Szia Ago!
Rá kerül pár dolog a 2006os r1em-re, ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem!
Egy commander pc3 +egy cordona quickshifter +k&n szűrő és magas alu szívótölcsérek! A kipufogó még gyári van nyitott dobbal és katalizátor kiiktatva, szóval full nyitva van! Erre a kombinációra szerinted milyen mapot tudnék tenni nyárig? Sajna csak akkor lesz otthon a motor, hogy el vigyem hozzátok belövetni!
Üdv.: Ádám
Szia Agó.
Érdeklődnék,hogy szelep beállítás és injektorszinkron után érdemes újra elmenni hozzád egy "frissítő" beállításra?Még régebben te raktad be(kb 5ekm-nél,most 50ekm) van benne és állítottad be a pc-t,nagyon jó is lett,de talánÉRZÉSRE ráférne egy "frissítő" beállítás.Mennyi most egy ilyen beállítás?És még egy :kb mennyi kopik a hátsó gummából egy beállítás során?(túrasport PRoad4GT)
Köszi.
Üdv.
Annyit lehet kérdezni, hogy aktív vagy passzív görgős padról van szó?
Luká,

Nem is fogsz találni.
Szia ago!

Dynojet mérőpad működéséről hol találok magyar nyelvű leírást?Az elv érdekel igazából...Kerestem neten de nem sok mindent találtam
köszönöm az információt!
kawaszekis,

Ez egy HealTech SpeedoHealer V3 sebességmérő kalibráló.
Gondolom be van állítva, hoyg pontos legyen a kilométeróra. Ha kiveszi, akkor nem lesz pontos, hanem a gyári "csalás"-t fogja mutatni.
üdv ago! suzuki gsxr 750 karburátoros srad -ban találta a cimbora ezt az elektromos dobozt, azt szeretné megtudni hogy mi a jelentősége / hogy nevezik azt a "kütyüt". neki nincs rá szüksége, ha kiszedi belőle okozhat -e motor megállást vagy hibát a hiánya?
Nálunk már ez is lehetséges, ha valakinek egyedi igényei vannak!
Átkonfigurált TPS és RPM tartományok!
pasuz01,

így már jobban hangzik a bekötés....
Sajnos itt a környéken nincs senki aki beköti, azért próbálok innen tájékozódni!