{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5381776] 2017. 09. 23. 7:57
KériLaci
Fekete korom arra utal, hogy eszi az olajat.
Szét van kopva a motor. Elektronika ezen nem fog segíteni.
[#5381736] 2017. 09. 22. 19:01
AGOMotors
Saca_929R

Hát az biztos, hogy valami nem okés...:)
[#5381735] 2017. 09. 22. 19:00
AGOMotors
Czimby,

A sportlégszűrők átlagosan 30%-kal több levegőt engednek át, mint egy papírszűrő, de azért azt is tudni kell, hogy a papírszűrő átenged annyi levegőt, amennyire a motornak szüksége van. Ha nem engedné át, akkor a motor nem tudná a gyári adatot. Csak a sportlégszűrő könnyebben/gyorsabban/tisztítható/stb...
Teljesítmény adatban nem jelentős a különbség.
[#5381664] 2017. 09. 22. 8:19
Dévidzon
Végh Jana Gyöngyös
[#5381553] 2017. 09. 21. 19:14
kalibra
Régebben volt szó a "körnnyezetvédelmi tiltás" kiiktatóról! Azóta valakinek tapasztalata vele? Nem tudom eldönteni, h jó dolog-, vagy nem. Több beszámoló szerint sokkal jobb, erősebb és imádják, sokan meg kivették a durva gázreakciók miatt.
[#5376638] 2017. 09. 08. 22:08
csabu987
Akkor csak a beállítás dús.
[#5376632] 2017. 09. 08. 21:33
Saca_929RR
A légszűrő szinte új, olajfogyást meg még nem észleltem.
[#5376626] 2017. 09. 08. 21:07
rago88
Üdv.
AZ érdekelne, hogy csak az AGO csinál power commander beszerelést és hangolást?? Nyíregyháza közeli helyek érdekelnének!
[#5376574] 2017. 09. 08. 18:24
csabu987
Ha kormol = sokat kap. Ha sokat kap = nem ideális a beszabályozás. Feltetelezem a jó legszűrőt és a nulla olajfogyasztást.
[#5376564] 2017. 09. 08. 17:41
Saca_929RR
Sziasztok!

Van egy 2004-es ZX-6R-em akrapovic rendszerrel, power commanderrel. Állítólag padon fel is lett programozva annó. Én már így vettem, sajnos nem tudom úgy is van-e. 6 ezres fordulat alatt gyengébb szerintem, mint gyárilag és hirtelen nagyobb gázadásnál piszkosul kormol. De sima használat mellett is vastagon kormos a kipufogó vége. A kérdésem az lenne, hogy mitől kormolhat ennyire? Sokat kaphat, rosszul van belőve a commander? Teljesen fekete koromról beszélünk, nem kékes egyáltalán. Érdemes lehet újra elvinni padra beállíttatni?
Köszi a segítséget előre is!
[#5372934] 2017. 08. 28. 8:42
rc46
Sziasztok! 2006-is r 1200 gs-be keresek eladó Power Commander t.ha valaki eladná bw tartsa magában .köszi
[#5372125] 2017. 08. 25. 10:48
Czimby
Szia AGO!

Van tapasztalt arról, hogy mi a különbség a K&N sima és R jelzésű direkt pályára való légszűrői közt?
(Azt olvastam, hogy csak 2 réteg a szűrőanyag és jobb áramlást biztosít, de kérdés hoz-e annnyit a simához képest, hogy megérje beengedni a plusz kvarcot a hengerbe...)

Az alany egy 2015 BMW S1000RR, egyenlőre csak Akra slip-on van rajta de már megy a vadászat a leömlőre és akkor már a szívó oldalon is javítani kellene az áramláson.
A motor csak pályán van használva.

Gondolom így már érdemes lenne egy Commandert is beletenni, mennyibe kerül most az adott motorhoz? + a beállítás?
Vezeték vágás nélkül be lehet szerelni ugye?
A gyári lambda szondával mi ilyenkor a teendő?
[#5371322] 2017. 08. 22. 23:09
nitrosalbi
Hello! Van egy eladó PC 5. (6 hónapos) hayabusához(99-07) ,valamint K&N sportlégszűrő.Minkettő hibátlan,újszerü!80+20 ezerért.
[#5370833] 2017. 08. 21. 23:07
Szanyin_81
Sziasztok!

Látom, hogy a PC5-höz amit még februárban vásároltam, van frissebb firmware annál, mint ami az enyémen van.
Kérdésem az lenne, ha rá töltöm, akkor elvesznek a benne lévő beállítások?
Van valahol leírás, hogy mit módosítottak/javítottak az újabb firmware-ben?
[#5369371] 2017. 08. 16. 16:50
KertAce
Köszi, erre tippeltem én is.
[#5369324] 2017. 08. 16. 9:59
AGOMotors
rc46,

Mi csinálunk teljesítmény-mérést is és Power Commander beállítást is (mint a Dynojet (Power Commander) magyarországi disztributora és tuning központja)
[#5369323] 2017. 08. 16. 9:58
AGOMotors
KertAce,

Általában megoldható, de nagy valószínűséggel a csatik nem lesznek jók.
[#5368766] 2017. 08. 14. 9:42
rc46
Sziasztok! Szereltetett be már valaki Bmw gs 1200 gs be power commandert? Mik a tapasztalatok? Teljesítménymérész motorra hol csinálnak?
[#5368653] 2017. 08. 13. 12:40
KertAce
Üdv Ago.

4 hengeres motorra való Pc3 USB (cbr1000rr 2004) commander később felhasználható mondjuk 2 hengeresen?
[#5368166] 2017. 08. 10. 19:25
mr.laoory
Koszi szepen kozben sikerult talalnom egyet egy Mille-rol...
[#5368155] 2017. 08. 10. 19:02
habione
Szia! Itt van feltéve PC III USB MV Agustahoz! Szerintem jó bele! +36302071311 hívj ha érdekel!
[#5367267] 2017. 08. 06. 6:31
kawasani
BMW S1000RR
[#5364238] 2017. 07. 18. 11:45
ddt500
Szerintem ezt ő sem vállalná. Túl sok a macera vele és senki nem fizetné meg az időt amit igényel. Prop-techről nekem is rosszak a tapasztalataim.
[#5364195] 2017. 07. 18. 7:18
KériLaci
"Ago-val mi a baj??? "
Én is ezt akartam kérdezni.
Én elég sóher vagyok, de még így is korrektnek tűnnek az árai és amennyire tudom ért hozzá. Legalább is én még csattogós Jawa-t tologattam amikor ő már ezzel foglalkozott és amatőr versenyeket nyert a saját motorjával, esélyesebb gyári gépeket maga mögé utasítva.
[#5364132] 2017. 07. 17. 20:16
Blasko853
Srácok énis voltam es ense fizetett cinkelő vagyok,és engem is ugy kuldtek oda hogy ő az atyauristen.sztem jol irtatok h lehet h VOLT de sajnos már nemaz.mondom teljesen szetvolt esve ember ugy akarta bekotni injektorvezerlot hogy nemvette le a tankot tuszkolta keresztul a kabeleket mindenhol,mindenaron az ules alá(nem az utasülés)akarta betuszkolni a modult hiaba pofaztam neki h nemfog elférni még én éreztem magam szarul h beleszoltam.persze mikor raakarta rakni ülést nem fért el....a tankboritast majdnem letepte annal is szolni kellett neki h haver ottvan ám egy csavar...és még sorolhatnám a sok csodát amit láttam.komolyan nem cinkelni akarom az embert lehet régen nagy koponya volt de amit en lattam az alapjan ezt nagyon nehez elhinni..