Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljesen laikusként indulok neki ennek a témának, mindenki nézze el nekem. Tehát, adott egy gyári 2019-ös HD sportster 1200. Cserélni szeretném rajta: a légszűrőrőt nyitottra és a egy Vance and hines Mini grenades kipufogót tennék rá. Szervizben már kiokosítottak, szükséges padon állítani ezt-azt ezek cseréje után.
Agomotors oldalon olvasott gyakori kérdések alatt power commander bejegyzés pedig végképp összezavart, miszerint az ingyenes már meglévő térképek nem megfelelőek.
Nem elég egy vance and hines fuelpak3 vagy power commander vagy bármelyik tuner beszerelése, majd a meglévő beállítások (maps) betöltése? Vagy ez a két dolog teljesen mást eredményez? Értem itt a padozás vagy injektorvezerlo használata.
Talán a fő kérdés annyi lenne, hogy elég csak valamilyen tuner használat (kézenfekvő itt egy fuelpak3, mivel a cső V&H) vagy mindenkép igényel padozást is tunerrel együtt. Vagy nincs is szükség tunerre, csak padozás?! Talán elsőre ennyi.
passz
Nem engedi, hogy elküdjem az üzenetm, van ennek valami oka? :D
hátha
Hello. Van itt még valaki ezen topic alatt? Lenne pár kérdésem, hátha tud valaki segíteni.
Sziasztok!

2013 Yamaha YZ450F-hez keresek yamaha power tuner-t.
Powercommander 5 eladó
https://www.kepesmotor.hu/elek...
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem hátha tud valaki segíteni.
Adott egy 2005ös CBR 600F4i és egy vadiúj power commander V, egy új autotune kit és egy új pod300.
Eredeti o2 szonda kiszerelve, 330ohm végzárócsatival lezárva(nincs FI) Pair rendszer kiiktatva. A lánc végére van kötve
a pod300 ami hivatalosan CAN termination plug nak is megfelel, tehát a CAN lezárva. Autotune nak kapcsolt 12v a tail light ról véve.
Motor beindit, mindent olvas szépen, AFR live reading kb 20 másodpercig 9.99 utána átvált 14.8 ra. És itt nem értek valamit.
Beirok mondjuk 0 százalék gázállásnál egy alap fordulatszámon egy 13.8 as target afr t amit el szeretnék érni, ki is gyullad a szoftverben a zöld
lámpa hogy megy az autotune, hallani is hogy több benzint kap kezd leesni a fordulat és kissé fulladozni a gép viszont, már megfullad az ember a benzinszagban
de a valós kiolvasott AFR érték 14.8 és mintha be lenne betonozva nem változik. A szoftver szépen számol ki trim értékeket mennyivel kéne növelni a benzin mennyiségét.
A live AFR olvasás 14.8 minden esetben akármit is csinálunk. Valami ötlete valakinek esetleg? Frissen, újan vásárolt kit. Rossz lehet a bosch szenzor? A bekötések kimérve multiméterrel, azok rendben. A csomagban nem volt termination plug és elvileg a pod300 is müködik akként. Előre is köszönöm ha valaki tud ötletet adni.
Szevesz Tibikém, Én is arra fele hajlok hogy Dynojet..
Amennyire tudom mind a kettő jó. De én a Dynojetet választanám.
Quickshifter... Bazzaz vagy Dynojet melyiket válasszam?
Sziasztok!

Budapesten vallal valaki PC 5 programozast? Egy 2008 as Z750-t kene megcsinalni
PCProg modul beszerezhető valahol Magyarországon? Egy PC3 USB-t kellene újraindítanom (Kawasaki Z1000 03-06). Bekapcsoláskor jeleznek a LED-ek ahogy kell, de nem kommunikál USB-n és a működése sem üzemszerű bár beindul vele a motor.
Köszönöm előre is a válaszokat!
Helo. Cbr 600rr hez a 2004-es évjárathoz keresnék power commandert. Köszi előre is
Yamaha FZ1 2010 hez csak a pc 5. jó vagy a 3 is? Mi a külömbség a kettő között?
Power Shift-et a Ford ....
ShiftPowert használ valaki?
Ago!

Holnap mikor vagy megtalálható az üzletben? Lenne 2db inyektor amit el szeretnék takaríttatni veled....Köszi!
A legjobb megoldás a finomhangolásra való használat.

Elméletileg lehet beállításra is használni, de rengeteg "zsákutca" van. Főleg, ha az ember nem ért hozzá.
Rengeteg rémtörténetet tudnék mesélni amivel találkoztunk az "otthoni" beszerelés és beállítás "érdekességeiről"..
Nem hogy nem volt jó, a motort megfullasztotta, beindíthatatlan lett, stb..
Gondolom nincs is ezzel semmi gond, főleg ha otthontól több száz kilométerre, vagy akár más országban történik meg.
- nem zárták el hozzá a pair/cas rendszer-t
- nem iktatták ki a lambdaszondát
- 8 injektoros motornál csak 4 injektort állítottak
- nem zárták le a CAN-t
- stb, stb, stb..

Ha az alapokat nézzük és valaki beszereli, mi is történik. Beszereled és használod..
1. minden gázállás minden fordulatát motoroznod kell, annyiszor, amennyi állítási lehetőségre szükség van
(ezt honnan fogod tudni, hoyg megtörtént?.. szerintem fogalmad sincs)
2. ha nem állítod át az alapbeállításokban a max korrekciót, nulláról lesznek részek, amik sosem fognak beállítódni
3. ha nem emeled fel a korrekciós lépés mértékét, akkor nagyon sok ideig kell minden gázállás minden fordulatán használnod
(vissza jutunk az első ponthoz)
4. Ha átállítod a korrekciós lépésközt és a max korrekciós értéket,akkor ha valami gáz van (pl pair/cas nincs kiiktatva, szonda behall, stb..), akkor
úgy elállítja az egészet, hoyg ott hagy a motor valahol.
(mondjuk ennek egyik részét csak speciális menüben lehet elérni, ami "földi" halandó emiatt nem is tud állítani)
5. Ha nem speciális beállításban van használva az AT, akkor soha sem fogja tudni beállítani magát, mivel mindenig elállítja az előzőleg beállított
értéket. (kivéve, ha autópályám egy gázálláson, egy fordulaton mész csak egy ideig és se nem gyorsítasz, se nem lassítasz.)
...és még mondhatnék nem kevés "szakmai" titkot a beállítással kapcsolatban...

És akkor ez még csak egy általános "kétely" volt...
És nem mentem bele mondjuk egy V2 problémakörbe, amit végkép képtelen beállítani egy egy szondás AT. (bár erre is láttunk már
bőven példát. Két szondás AT-n meg aztán végképp még problémákat vet fel.

Ettől függetlenül az egyik legjobb termék a piacon, de nem javaslom arra, hogy fékpadi beállítás helyettesítésére használja valaki.
De hajrá..:)
Figyelemmel várjuk Ago mire gondolt! :)
Akkor mire jó az auto tune?? Pont ezek miatt lenne értelme.