Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,
örülök, hogy beválni látszik az új karbi. A légszűrőn lenne még mit dolgozni (mármint cserével javítani egy nagyobbra ).
A hátsó fékkar történeted nagyon megdöbbentett, mert mi lett volna, ha mondjuk egy törés miatt szabadult volna el és pl nem 10 km/h-nál . Az egész hátsó fékmechanika (nem a fék!) nagyon szerencsétlen. Nem elég, hogy nagy és nehéz, de még a fékező erőt is 4 helyen vesztegeti el nyúlás és csavarodás formájában . Tévedés tehát, hogy a fékdob kicsi. Gyönyörűen lehetne fékezni vele, ha egy megfelelően merev közlőmechanika működtetné. Érdemes lenne egy ilyet kiagyalni .

Üdv.
Három dolgot szeretnék megosztani. Felszereltem egy Wassell karburátort, ami egy Amal concentric licensz, de annál olcsóbban megkapni. Kellett némi tunning, főfúvóka csere, stb... de a kezdeti apróbb nehézségek után úgy tűnik, beválik . Új bowdent is kellett felrakni, az olajozást a képen látható módon oldottam meg. kell egy Farkas-fecskendő, 5 mm belső átmérőjű üzemanyagcső, aztán hadd menjen . Ha mégse akarna menni, a fecskendő dugattyújával kell egy kicsit nagyobb nyomást létrehozni... Végül egy meghökkentő, de szerencsés végű történés, az udvaron egy balkanyarban 10 km/h sebességnél kiesett/leesett a lábfék pedálja, én is elestem kis híján, mert leért a betonra, és kitámasztott . Az ellenoldali anya lazult meg, ez volt az ok. "Csekkoljátok", és húzzátok meg, ha kell...
Gratulálok a sikeres vizsgához! Lassan nálunk is aktuális lesz, de lehet, hogy egy-két dolgot vissza kell alakítanom, lsd. a mellékelt kép! Féket, kapaszkodót, emissziót néztek?
Sziasztok!
Levizsgáztattam az Enfieldet csütörtökön.
Nagyon el voltam "havazva", az elmúlt hetekben, meló reggeltől estig, megállás nélkül. De a motort vinni kell vizsgáztatni, 12.-én lejár(t) a forgalmi.
Egyszerűen nem volt időm felkészíteni a vizsgára, úgy ahogy szerettem volna, kifényesíteni átnézni.
Gondoltam próba szerencse, végül is nem volt vele az utóbbi időben semmi bajom.
Kitóltam a garázsból, volt vagy 8 fok, lógott az eső lába. Próbáltam elindítani, nagy nehezen sikerült berúgni, lekaptam gyorsan az oldalsztendert, irány Vác, megyünk vizsgázni.
A vizsgahelyen a parkolóban megálltam, szerencsére senki nem volt elöttem, a vizsgabiztos elkérte a kulcsot, majd ő beviszi a motort.
Néztem az ablakból egy darabig ahogy próbálja indítani, de hiába. Kiballagtam hozzá, " hogy kell elindítani ?" kérdezte.
Persze az önindítót próbálta, ami jó ugyan de az indítórelét kivettem.
"Megmutatom", mondom, s mint egy kezesbárány indult a motor a berúgókar megnyomására. /Nem rúgására, nyomására, mintha az otthoni indulás csak egy rossz álom lett volna.
Felült rá, ment az udvaron két kört, megjelent az arcán az a bizonyos mosoly, majd eltünt a vizsgáztató csarnokban.
Fél óra múlva már kezemben is volt a sikeres vizsga papírja, persze a 9 eFt leperkálása után.
Hazafelé már nem is éreztem olyan hidegnek a levegőt.....
Ajánlom nektek is a Pool KFT-t, mint vizsgahelyet Vácon.
Üdv: Imre
Üdv zumek!én a dobozok után érdeklődnék,ezek gyári fém dobozok?és mi az áruk?esetleg tudnál képeket készíteni róla,mert közelit még nem láttam.előre is köszi
Kedves Márkatársak!
Hosszú vívódás után végül megszületett a döntés, eladom szeretett Enfieldemet.
Gondoltam mielőtt meghirdetem, itt szólok róla először, hátha érdekel valakit ,esetleg ismerőst (mégis jó kezekbe kerüljön).
Ennek okán lenne néhány alkatrész is amit nem tárolhatok tovább.
A képen látható bukócső, dobozok, ülés, esetleg az eredeti kipufogó is eladó.
A másik kép a motor jelenlegi állapotát tükrözi. A galáriámban további képek is vannak.

zumek
http://auto-motor.vatera.hu/ve...
Na Urak, lehet zsebbe nyúlni, nem oly rossz alap ez...
Üdv

Oké, fizetem, köszönöm!
Szia Ritt,
vedd úgy, hogy már a tiéd.
Az ára 1S (azaz 1 sör vhol, vmikor)
Üdv

A sima ülésvég érdekelne...
Kedves Márkatársak,
helyhiány és kihasználatlanság okán megválnék néhány apróságtól. Ha a felkínáltak közül bármelyik megegyezne vágyódásotok tárgyával, hívjatok. Az árakon nem fogunk sokat vitatkozni.

Üdv.
Rajtam sem volt szemüveg, úgy hogy sörnek láttam-veszem -a lényeg ,hogy tartozok neked,sörrel és- barátsággal : József
Szia Jawzsef!
Azt hittem, a korábbi smiley egy kori sört ábrázol, de nem. (Nem volt rajtam szemüveg.) Azért vedd úgy, a fékbakot pedig használd egészséggel!
Endre
Pedig egyszerű. 8 db Royal Enfield látogatásakor nem lehet zárva tartani.
Egyébként nagyon is működőnek látszott az étterem. Kifogástalan volt a kiszolgálás, az étel, ital választék és a minőség is.
Mázlisták.
Nem egészen étem az üzleti modelljüket...augusztusban zárva voltak.
A szolnoki úton találtunk egy másikat, így végül mi sem maradtunk éhen.
Szia Suráki!

Mit gondolsz, a lenti képeken látott sült kecsege honnan van?
Attip hozta az Enfielden Pestről?
Az bizony a Fazekasban lett elfogyasztva!

Üdv: Imre
!
Most olvasom csak, hogy Kécskén jártatok. Mi is gurultunk nemrég ott, nagyon szép a Tisza arrafelé. Nektek már nyitva volt a parti Fazekas vendéglő?
De a lényeg ez a kis promo videó, hátha még nem láttátok:
http://youtu.be/cEyePDQo9FQ
Megkaptam a tartóbakkot,nagyon köszönöm.Még postaköltséget sem fizettem,tartozom Neked.Ha tudok valamiben segiteni csak szólj.Mégegyszer köszönöm :József
Szia Ritt!

Köszönöm a választ és a felajánlást is. Körülnézek én is az e-bay-en.

Üdv.
Üdv

Ez egy AMAL Mk1 900 Concentric karbi 32 mm torokátmérővel Gyári fúvókák, kivétel a főfúvóka azt hiszem 220 as, de megnézem.
érdemes kevésbé használtat venni, sokkal olcsóbb

http://www.ebay.co.uk/itm/Amal...
http://www.ebay.co.uk/it
m/AMAL...


természetesen a vásárlásban tudok segíteni.

üdv
Szia Ritt!

A hajtásház nem saját, a Hitchcock katalógusából mentettem el a képet, Jawzsef szóban vázolt problémájára válaszul.
Más: meg tudnád adni az Amal specifikációit? (Torok, fúvókák stb., esetleg típusjelzés?)
Üdv
Sziasztok Royalisták!

Szuper volt a találkozó, mi is nagyon jól éreztük magunkat. Köszönet a felvezetőinknek, köszönet az ötletadóknak, köszönet a megjelenteknek! Összesen 8 hengernyi Enfield volt jelen, és örülök, hogy csatlakozott hozzánk további 6 henger más típusból (ha jól számoltam) - benzinadó gazdáikkal együtt. Mi vagy 80 képet fényképeztünk, akit érdekel, írjon a drótleveles ládámba (cím a profilban), és küldöm vissza a képeket! (100MByte kb.)

...és nem utolsósorban köszönet a Fazekas étterem személyzetének, akik kellemes áron, mosolyogva szolgáltak fel mindenféle finomságokat!

Mindenkinek jó pöfékelést:
Sir John & Jocó
Ez a hajtásház a Tied Kovend?

üdv
Szia Imre!
Kár lenne törölni a képeket, nagyon helyes a család!
Endre