Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Kovend!

Nekem is tetszik. A cikkszámmal bajban vagyok, mint azt Jawzsefnek is írtam. Van két parts Catalog-om, az egyikben van régi meg új cikkszám, a másikban csak egy. Mint a Murphy pontosidő-törvény: akinek van egy órája, mindig tudja, mennyi az idő. Akinek kettő van, sosem biztos benne. Mindegy, megnézem. Ráadásul a moci most Dorogon kuksol, így tisztán az emlékeimre hagyatkozhatom csak. Nem baj, végigjárom, amit tudok!
Az eladó PayPal fizetést szeretne. Van valakinek ezzel valami tapasztalata?

Köszi a segítséget!
Jocó
Szia Jocó!
Igazad lett, nem az utolsó hozzászólásom volt az előző..., mert nem hagy nyugodni a dolog.
Lehet bennem van a hiba - ezt ki-ki döntse el. Nem szapulom tovább a dorogiakat, nem látom értelmét, szerintem nem értenék, hogy miről beszélek...
Viszont leírom, fordított esetben ÉN hogyan jártam volna el.
1. Bármilyen megkeresést MEGKÖSZÖNTEM volna - ez az alap. Csak 1-2-3 mondat, és mindjárt úgy érzi az ÜGYFÉL, hogy fontos a kereskedőnek. Ez ugye csak intelligencia kérdése - pénzbe nem kerül.
Csak egy zárójeles kiegészítés: ha nehezen megy az üzlet, ezt még indokoltabbnak érezném - de hangsúlyozom, EZ AZ ALAP!
2. Miután minden szükséges információt megszereztem az ÜGYFÉLTŐL, ha szükséges, emailes kiegészítéseket is kérnék, és amennyiben nem áll rendelkezésre a konkrét alkatrész ÉN - a kereskedő - folytatnám az alkatrész keresését. Az ÜGYFELET tájékoztatnám, hogy milyen konkrét lépéseket fogok tenni az Ő érdekében - keresném a legolcsóbb, a leggyorsabb, esetleg a köztes megoldásokat.
Ez még MINDIG NEM KERÜL PÉNZBE - csak emailes levelezés kérdése.
Tapasztalatom szerint Hitchockstól órákon belül várható válasz, gondolom - ha ÉN lennék a kereskedő, akkor TUDNÁM is -, hogy a környező országokban hol van kereskedés, velük biztosan kialakítottam volna már egyfajta üzleti kapcsolatot. Lehet ők hamarabb tudnának segíteni.
Tehát az eddigiek tulajdonképp: CSAK hozzáállás kérdése, semmi egyéb.
3. Amint a válaszok megérkeznek ÉN keresném az ÜGYFELET, tájékoztatnám hogy milyen lehetőségek közül választhat, melyiknek mi a költségvonzata - nem én döntök, hanem az ÜGYFÉL!
4. Ha döntött - és üres a zsebem -, akkor kérek előleget, max a várható költség felét, és intézném a további lépéseket.
5. Amint beérkezik az áru ÉN keresném az ÜGYFELET, hogy átveheti az alkatrészt, vagy egyeztessünk időpontot, mert ha üzemképtelen a motorja, akkor xxx Ft/km költségért elhozom tőle, ha kéri vissza is szállítom az ÜGYFÉLNEK!

Szóval szerintem egy KERESKEDŐnek így kellene, hogy csinálja, hosszú távon ez egészen biztosan megérné. Pontosabban: csak így érné meg!
A kóklerek nem bajlódnak ennyit, megmaradnak a sufni szinten... - egy darabig...
Nem akarok senkit meggyőzni az igazamról - volt már, hogy itt kis hazánkban is ÜGYFÉLnek éreztem magam.... mondjuk nem Dorogon!
Szia Jocó!

Barátibb árnak tűnik, mint a Hitchcocké, még szállítással is, ami 12,5 GBP. Erre még a vámot rátehetik! Azért nézd meg cikkszám alapján is, hogy passzol-e. A végén van több közelkép, azokat is nézd meg!
Üdv.
Szia Kovend!

Köszi, megnézem!

Legyen szép napod!

Jocó
Szia Kavics50!

Bocs, hogy utolsónak szánt hozzászólásodra mégis írok - így lehet, hogy nem lesz utolsó.
Nem tudom, a többiek hogyan voltak vele, de nálam előbb volt az üzleti kapcsolat, és abból alakult ki a jó viszony - és nem a rossz iszony. Tehát nem az volt benne, amit írtál, hogy korábbi lett volna a barátság. Igen, a feladat szolgáltatás nyújtása, megfelelő anyagi ellenszolgáltatásért. Mondjuk tényleg lehet minden pici alkatrészből raktáron tartani az összeset, de ahhoz akkora állótőke is kell. Rotschild úr például nem nyitott Enfield szervizt, de ha nyitna, és mindenből tartana, olyan árréssel kellene dolgoznia, hogy Dorogról is inkább a Hitchcocktól vásárolnának, hát még távolabbról.
De azt hiszem, semmi akadálya annak, hogy bárki más is nyisson Enfield szervizt, és megéljen belőle. Példát akárki mutathat, jót is, rosszat is.

Pöfékelős szép napokat!
Jocó, és Sir John a beteg Sir John
Szia Jawzsef!

...ezt a cikkszám dolgot én pont most ettem meg a teleszkópszárral: Két parts list-em van, összesen háromféle cikkszám-készlettel - az egyikben van régi meg új, a másikban csak egyfajta.

Sajnos ahhoz, hogy az ember fia cikkszámmal rendelgessen, hasznos lehet átküldeni a forrásanyagot is .

Legyen szép napod!

Jocó, a távollévő Sir John nevében is.
Szia Jawzsef!

jpaulin_kukac_freemail_pont_hu
0hat3minc-9nyolc9öt4huszon
4

...természetesen átírva, a kukac kukaccal, a pont ponttal, aláhúzások nélkül. A második sor a mobilom.
Bocs', hogy rejtvényt írok, de a buta automata adathalászokat szeretném csak kikerülni.

Előre is köszi a gyengélkedőn pihenő Sir John nevében is :
Jocó
Lehet nagy vihart kavartam -nem ez volt a szándékom.Royal Enfield -hez kellene 510946 cikkszámú primer burkolat belső.Kick start tehát nem önindítós és 5 sp tehát 5 sebességes kivitelbe.A Hits-nél arany árban van ,Indiából tud e valaki keríteni Korrekt ajánlat esetén előleget fizetek.A puding próbája:-.......Üdv Jawzsef
HA adsz egy elérhetőséget lehet tudok segíteni.:udv Jawzsef
Sziasztok!
Még egy utolsó hozzászólás a dorogiakkal kapcsolatban.
A pozitív hozzászólásoknál mindenki említi a több éves és a "baráti" kapcsolatot.
Én nem állok velük sem több éves, sem baráti kapcsolatban - de ennek normális esetben nem is lehetne jelentősége.
Egy adott szolgáltatás nyújtása - a megfelelő anyagi ellenszolgáltatásért. Ez ennyi - és nem több!
Ez csak egy üzlet - semmi egyéb, ha mindkét fél teszi a dolgát, az a korrekt eljárás.
Ha ebben korábbi kapcsolatoknak, barátságnak is szerepe van - na az számomra sok minden lehet, de korrekt üzleti kapcsolat semmiképp.
Persze mondom ezt én a Rokonok országában...
Eddig sem vágytam rá, de ezek után pláne nem vágyom velük sem üzleti, sem baráti kapcsolatot kialakítani.
Bizalom volt - nincs
Sziasztok Royalisták!

Sajnálom, amit leírtál, mindez számomra is ismeretlen. Nekem is sok éves a jó kapcsolatom a dorogi csapattal. A példánál maradva azt el kell mondanom, hogy nekem is van jelenleg függő ügyem Doroggal, amit már egy ideje törpölök, hogy megírok Nektek. Ebben a dorogi csapat maximálisan segítőkész volt, kértek árajánlatot Angliából és Indiából. Az angol hamar megérkezett, jó drága is lett. Az indiaira meg nem jött válasz. Utána írtak Indiába egy másik csapatnak, és közösen várjuk a választ. Nekem mindig korrektek voltak.
Ne felejtsétek el, hogy ez egy Enfield, nem egy Harley. A vevőkör többnyire nem túl pénzes, így ha pl. egyszemélyes ülés van, az nem lesz túl sok változatban. Tank se, lámpa se. Szerintem ezt a motort létszámarányában többen építgetik át, mint más motorokat, de nem ide szánt kész modulokkal.

Na és a hiba:
Nekem egy erős fékezésnél "megnyúlt" a fékkar holtjátéka. Nekiálltam, hogy beállítsam, de rájöttem: a holtjáték változó, attól függ, hogy előre gurult a motor fékezéskor, vagy hátra. Meglesve közelebbről a dolgot, láttam, hogy a bal első teleszkópszárnál van a stikli (dobfékes verzió). A szár végén van egy hosszanti felöntés, a kerékagyon meg kettő. E kettő közé szorul be a teleszkópé, és akadályozza meg fékezéskor a kerékagy elfordulását. Nos, ez a felöntés tört le a teleszkópszárról, valószínűleg anyaghiba miatt.
Józanul végiggondolva ez nem az az alkatrész, ami meg szokott hibásodni, ezért nem is reméltem, hogy lesz raktáron. A kb. 200 darab hazai Enfieldre ebből nincs miért tartani raktáron. Csodát nem várok, ismerem a realitásokat. Anglia múködik, nekünk drágán, India meg egy ősi kultúra - nincs miért sietniük...

Üdv:
Jocó
Üdv Mindenkinek!
Csatlakozom Endréhez, az én ismeretségem/barátságom is már 6-éves a dorogi szervizzel, de nem volt semmi problémám velük, mindig nagyon rendesek voltak, mondhatom barátian bántak velünk.
Vegyétek figyelembe azért a mostani időkben, nagyon pengeélen táncolnak ezek a kis vállalkozások, kevésbé jó napja mindenkinek lehet, talán egy ilyet napot fogtatok ki.
Üdv: Imre
Kedves Kavics50 és Jawzsef!

Csodálkozom, mert saját tapasztalataim a dorogiakkal az említettekhez képest ellentétesek. Igaz, az ismeretség már öt éves, és mondhatom, hogy baráti a viszony. Eddig minden problémát megoldottak, jó, volt nemegyszer, hogy Angliából vagy Indiából rendeltem én magam is alkatrészt. Én megértem, hogy arra a pár Enfieldre nem tarthatnak hatalmas raktárkészletet. Szingli, Lycette replika ülésből viszont jól állnak, érdekük lett volna eladni belőle, vszínűleg szakmai meggyőződésből mondták, amit mondtak. (Egyébként a szingli ülés rugója alattam is összeül néha, pedig beöltözve, sisakkal is biztosan kevesebb vagyok 90 kg-nál.)
Eddig úgy gondoltam csak én nem vagyok szimpatikus Dorogon.Voltam ott személyesen-szerettem volna két különálló ülést venni-közölték velem az ülés nem jó nekem és feleségemnek mert túlsúlyosak vagyunk.Szerettem volna a raktárba szétnézni ,de nem engedték/lehet nem csak kövér vagyok hanem enyves is?/ de ennek két éve-nincs bennem harag.Kértem rendeltem volna tankot,villakiflit,félfékdobos kerékagyat,primerházat cikkszám alapján -azt mondták nem beszerezhető./felajánlottam előleget is/Télen küldtem képet a" Barátaink motorja" rovatba 3-4 darabot -egy jelent meg-elküldtem mégegyszer akkor se./majd az "ellenségeink motorja" rovatba/Nem igazán értem ezt a hozzáállást-hangsúlyoznám:nem vagyok megsértve csak motoros társam hozzászólására reagáltam.Üdvözlettel :Jawzsef
Mai napra is kijutott a jóból...
Kedvenc motorom útközben cserbenhagyott. Véletlenek pedig vannak - Balogh Imi arra járt autóval, észrevett a járdán, visszajött, ketten próbáltuk életre kelteni a mocit, inkább kevesebb mint több sikerrel.
Hazament utánfutóért, és hazahozott minket, mindezt olyan természetességgel.... amire nem is találok jelzőt!
Imre! Itt nyilvánosan is: nagyon szépen köszönöm!
Üdv Mindenkinek!
Leírok egy tegnapi "sztorit" - velem történt.
Egy alkatrészre lett volna szükségem - természetesen az Enfieldhez, az ügy szempontjából nincs jelentősége, hogy mire, saccra kb 20-30 ezer forint körül lehet az ára.
Felhívtam az importőrt - ki máshoz fordulnék?! Kétszer beszéltem velük, lehet két különböző személlyel. Elmondtam mit szeretnék, az első munkatársuk segítőkész volt, megnézte a raktárban (úgy látszik van nekik, mármint raktár), de természetesen nem volt. Azt mondta - miután most van rendelés alatt egy nagyobb tétel - utána néz, be tudja-e közé tenni az én rendelésem is. Hívjam vissza egy óra múlva, akkor az árát is meg tudja mondani.
Amikor visszahívtam őket, szerintem egy másik munkatársukkal beszéltem, mert ő teljesen passzív, elutasító volt.
Nem tudja, meg lehet-e rendelni, azt se tudja, ha megrendelem, mikor jön meg, lehet, csak decemberre, de nem tudja..... Esetleg próbáljam meg Angliából....
Na ez betette Nálam a kaput!
Mit is gondoltam, én a hülye vevő?! Csak nem azt gondoltam, hogy majd ők veszik a fáradságot, és írnak egy-két mail, a messzi Indiába...?! Hogy valakinek pont itt, és pont most van szüksége valamire, ami nélkül nem képes működni ez a fránya vas?!
Ja és hát ez pénzbe kerül ám, és még ott a posta költség is!
Én a hülye vevő azt hittem, ha az adott szak(?)emberekhez fordulok segítségért, egyfajta szolgáltatást veszek igénybe aminek az árát természetesen kifizetem, akkor ők megoldják a problémámat, esetleg még örülnek is, hisz valami pici bevételt ez is jelenthet.
Na tévedtem - nem kicsit, nagyon!
Tényleg Angliából - a Hitchcocks-tól - érdemes megrendelni mindent, eddig a csúcs tavasszal volt, a hétfő reggeli megrendelést kedden fél 5-kor hozta a DLS.
A legkisebb matricától a gumikon át motoros szemüvegig mindent onnan rendeltem.
Segítőkészek, gyorsak, korrektek.
A fenti három jelző Dorogon ismeretlen fogalom - tán' utána kéne nézni, mit is jelenthetnek... tudom képtelenség..., de esetleg ezek szerint ténykedni..... na ez már a sci-fi kategória.
Itt. Ma. Dorogon.
Máshol ezt másként gondolják -talán nem is itt tartanak!
Ezek után a kérdés - bár költői: ezek itt mire vannak
Üdv

Írtam neked.
Ha nem titok, mit kérnél érte? (jöhet priviben is, badzoli kukac yahoo pont com)

Talán jövő héten kiderül mi lesz...
Kedves Ritt!
Nem találok szavakat ! Azért szorítok, hátha van más megoldás! Nagyon hiányoznátok a csapatból "mindketten".
Kedves Mindenki!

A svájci frank jótékony hatása miatt, lehet meg kell válnom szeretett Arthur-omtól, egyenlőre még próbálok valamit kitalálni, de hitelt nem akarok már felvenni, Ő az egyetlen akiből pénzt láthatok
Ha esetleg tudtok valakit akit érdekel, kérem szóljatok!
Rettenetesen el vagyok kenődve emiatt....
üdv ritt
Szia!

Ha lehet, inkább privátban beszéljük meg.
Az email címem: zumek@freemail.hu

Köszi
Szia Endre!
Szerintem, illetve ahogy láttam, a legfontosabb a fényképezés.
Legalább 20 kép a motorszámról, vázszámról, km óra állásról, gumikról. Kapaszkodót nem hiányolták, CO-t nem mérnek, szerintem fékmérőjük nincs./Szerencsére/
Funkcionálisan végignézik, azt ennyi.
Azért értenek hozzá, láttam a sztenderen álló motor kerekeit kézzel forgatva, mozgatva a csapágyhibát, ütést ki lehet szúrni, de az én motoromon ilyen szempontból jó.
Üdv: Imre
Körülbelül milyen árra gondoltál? Motort keresek, és hátha...