{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#4935408] 2014. 10. 01. 21:59
fz67
Száguldozni biztosan nem akarok. Nagyon tetszik ez a retro stílus, de nem szeretnék veteránt. Talán ezért is tetszik az electra. A tiéd milyen?
[#4935402] 2014. 10. 01. 21:49
ritt
Hát azt hogy melyik stílus neked a jobban bejövő, az a Te döntésed. Az electra úgymond modernebb (tárcsafék, etc) a Classic talán oldibb kinézetű. Használhatóságra nem rossz motor, száguldozni nem lehet vele, de a törődést meghálálja. A minőség egy kissé tulajfüggő is. Még nem mondtam többek között az enyém is eladó.
[#4935393] 2014. 10. 01. 21:41
fz67
Szia! Fontos a megbízhatóság és a jó állapot. Mit javasolsz?
[#4935381] 2014. 10. 01. 21:30
ritt
Üdv

Két electra van fent, milyen modell érdekel? Van eladó több is.
[#4935378] 2014. 10. 01. 21:28
ritt
Üdv

Két electra van fent, milyen modell érdekel? Van eladó több is.
[#4934931] 2014. 10. 01. 14:25
fz67
Sziasztok!
Abszolút kezdő vagyok, elkélne egy kis segítség.
Most készülök megvenni életem első 50 c3 feletti motorját. A Royalt nézegetem, azt hiszem ez szerelem első látásra. Jelenleg a használtautó.hu-n 2 eladó van. Ismeri vki konkrétan ezeket a darabokat? Szabad megvenni? Mire figyeljek? Vagy esetleg van vkinek más javaslata?
Köszönöm előre is: fz
[#4925476] 2014. 09. 15. 17:29
eszeleny
Részletek:

Start Time & Place
16:00 Felvonulási Tér
Departure Time
16:30
Finish Location Name & Address
FRÖCCSTERASZ.
Erzsébet tér 13. Budapest, Hungary.
Route
Felvonulási tér-Hősök tere-Andrássy út-Lánchídon át Budára-back to Pest
[#4925473] 2014. 09. 15. 17:25
eszeleny
Tisztelt Urak és persze Úrhölgyek!

Tisztelettel ajánlom becses figyelmetekbe a Distinguished Gentlemen's Ride elnevezésű programot, amit szeptember 28-án tartanak meg világszerte. Mottó: Egy motoros legyen mindig úrvezető! Támogasd a prosztatarák elleni küzdelmet a 2014-es Distinguished Gentleman’s Ride-dal! Egy elegáns jótékonysági gurulásról van szó, ami remekül illik közös motormárkánkhoz.

További információk: Gentlemen's Ride
[#4925276] 2014. 09. 15. 12:23
ritt
Üdv

Sajnos a gépem még mindíg eladó, aki tud esetleg arra "méltó" vevőt szóljon!

Köszönöm.
[#4924854] 2014. 09. 14. 14:20
ritt
Üdv

Az alap Enfi is elmegy annyival, de nem szereti...szerintem az EFI sem. Én több hónapig használtam az enyémet napi 100-at nyomtam le vele, de nem volt gond. Bár nem 110-el hanem cca 90-el.
[#4923802] 2014. 09. 12. 13:57
gacsat
Megfordult a fejembe. Csakhogy ugyanazt tudja, mint az RTZ 251esem, csak 40 kilóval nehezebb. Ez nekem sokat számít.
[#4923702] 2014. 09. 12. 9:58
bigbore1
Na ki a király?
[#4923696] 2014. 09. 12. 9:16
bigbore1
Valaki kis hazánkban tuningolgatott már Enfieldet? Jó lenne tapasztalatot cserélni!
Jön a tél és terveim vannak a motorral:
hengerfej portolás, kompresszió növelés, jó lenne valamilyen "okos" vezérműtengelyt is szerezni.
Most 26LE a gép, jó lenne még egy 8-10LE-őt bele varázsolni.
[#4923695] 2014. 09. 12. 9:10
bigbore1
Csak nem Enfield vásárlásán gondolkodsz?
[#4923606] 2014. 09. 11. 23:21
gacsat
Mert napi 50 kmt kell lenyomnom az M0son.
[#4923601] 2014. 09. 11. 23:05
RE123
Miért pont a 110-et?
Egyébként bírja.
[#4923385] 2014. 09. 11. 18:39
gacsat
És az mennyi is?
Van valakinek új 500 EFIje? Bírja az tartósan a 110et?
[#4894708] 2014. 07. 28. 5:14
jpaulin
Szia Ritt, sziasztok Royalisták!

A gyújtás pipecz volt, ahhoz nem kellett nyúlni, a váltó olaja meg egy éves volt, így ezért (no meg kíváncsiságból is) cseréltük. A kupplungkar kenését magam szoktam intézni.

Jó pöfékelést!
Sir John & Jocó
[#4894523] 2014. 07. 27. 20:39
ritt
Üdv Jocó!

Köszi a választ, ezt mind meg is csinálták?

Krokis grat a hiba kiküszöböléséhez és feltárásához
[#4894415] 2014. 07. 27. 18:15
jpaulin
Szia Ritt, sziasztok Royalisták!

A gyári füzetke ajánlása szerint 3 megaméterenként elvégzendő feladatok:
Olajcsere a motorban
Olajszűrő csere a motorban
Olajcsere a kupplungtérben, a primer láncnál (a váltóban 9Mm-enként kell)
Szelepállítás
Megszakító, gyújtás, gyertyakábel ellenőrzése, szükség esetén állítása, cseréje
Gyújtógyertya ellenőrzés, szükség esetén hézag állítása, gyertya cseréje
A teásdoboz légszűrőbetét cseréje (szerszámdobozost 12Mm-enként kell)
Porlasztó ellenőrzése, szükség esetén állítása
Benzincső ellenőrzése, szükség esetén cseréje
Kupplungállítás, kupplungkar kenése
Primer lánc ellenőrzése, szükség esetén cseréje

Mindenkinek jó pöfékelést, balesetmentes utat, szép hetet!
Sir John & Jocó
[#4893724] 2014. 07. 26. 11:52
krokis
Uraim! Mint annyiszor az életben, az egyszerű megoldás segített a hiba felderítésében..szétszedtem újra, de most a betétet is, a rugókat eltávolítottam, a keretből kiemeltem a fényszóró betétet. Alatta rögtön látszott a hiba oka. A terelő ív, vagy szemöldök felfogatása kb. 1mm vastag lemez, de csak a felső részen, az ív nagyságában van. Ez kitartotta a betét felső ívét, ezért világított az égbe. Az alsó félkört is kihézagoltam, így most tökéletesen világít.. Köszönöm a sok segítséget, okos gondolatot, kívánok szép hétvégét, balesetmentes motorozást minden Motorostársnak!
[#4893671] 2014. 07. 26. 9:33
krokis
Régebben is ilyen volt, de mivel szinte kizárólag nappal használom, nem okozott nagyobb gondot, mint az a néhány szembevillogtatás. Most jutottam el oda, hogy a végére járok :) Szétszedtem és nagyon gondosan raktam össze, sőt fénysz. izzót is cseréltem, de hiába.
[#4893554] 2014. 07. 25. 21:43
ritt
Üdv Jocó, ha nem titok mit csináltak (mit néztek) a 21 ezresen? Mi már átrobogtunk felette Arthurral :-)
[#4893553] 2014. 07. 25. 21:42
ritt
Csak egy kérdés.. ha mindíg volt ez a gond, akkor javítani kell az tuti. De ha csak most jött elő akkor valami csak "elmozdult".. vagy rosszul lamentálok?
[#4893332] 2014. 07. 25. 15:13
jpaulin
Sziasztok Royalisták!

Ma megvolt a 21000 km-es szerviz. A teásdoboz légszűrő 3000km után még megfelelőnek látszott. (fotókat korábban tettem fel).

Ha valaki Dorog fele jár, érdemes benézni: szerintem nagyon jó bőrnadrágok vannak igen kedvező árakon. A bukósisakok is szuper árakon leledzenek.

Mindenkinek szép napot, jó pöfékelést, sikeres szerelgetést!

Sir John & Jocó