Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az április 13-i Royal Enfield találkozó további részletei:

Találkozó helyszíne és időpontja: Dorog, Esztergomi út 125., 2014.04.13. vasárnap, 13:00.
Süteménnyel, kávéval és üdítővel várjuk a kedves vendégeket, Titeket!

14:00 vetítés
Az az öt osztrák Úriember, akik két éve hazamotoroztak Indiából Ausztriába 5 Royal Enfielden, megtisztelnek jelenlétükkel és elhozzák a túráról készült filmet.
Óriási sztorikkal és lenyűgöző felvételekkel ecsetelik majd a 10.000 km-es túra mindennapjait (lásd csatolmány).
Természetesen azzal az öt Royal Enfield-del Jönnek Magyarországra, amivel a túrát végigvitték.

Szervezünk egy közös Royal Enfield túrát is aznapra, 13-ra, ami reggel 10:00-kor indul innen, Dorogról, az üzlet elöl, és délután 13:00-ig tart.
13:00-kor érkezés vissza az üzlethez, találkozó a többiekkel, akik "csak" a találkozóra jönnek.
Aki szeretne részt venni a túrán is, kérjük, hogy jelezze résztvételi szándékát 04.08-ig (jövő hét keddig).
(Az osztrák csapat a túrán is részt vesz.)

Aki megtisztel minket jelenlétével, és eljön a 13-i találkozóra, legyen kedves jelezni ezt felénk, 04.09-ig (jövő hét szerdáig).
Előre is köszönjük!

Természetesen, ha ismerőssel, családtaggal szeretnétek jönni, és az illetőnek nem Royal Enfield motorja van, ettől függetlenül szívesen látjuk a találkozón, túrán, vetítésen.

Szeretettel várunk mindenkit!
Szia Jawzsef!
Nagyon köszönöm, egy Royal Enfield órát felajánlok cserébe, címem:
Balogh Imre 2623 Kismaros Vörösmarty út 19.
Imre
Kedves Imre,mivel én a légszűrőt komplett kiépítettem-teásdoboz-gumicsatlakozó stb. -ezek számomra feleslegesek. Ha megfelel az alighasznált alkatrész küldj egy címet, azonnal postázom! üdv.jawzsef
Jó gurulást mindenkinek az One Ride-on. Jelenleg úgy áll a helyzet, hogy nem lehetek Veletek . Az ok részben egy kisebb műszaki hiba - a berúgkar visszahúzó rugója eltört - ráadásul vasárnap d.e. indulok haza Nyíregyházáról. Pár % esély még maradt azért, "a remény hal meg utoljára" -hogy egy divatos közhellyel búcsúzzam.
Sziasztok!
Ma már úgy látom. ott leszek a találkozón. Végre, a karburátor
kitisztítása után, indul rendesen a "drága".
Ment a téli pihenő után rendesen. de úgy 3 hete, egyszer csak nem akart indulni. Ahogy próbáltam a berúgókarra lépni teljes súllyal, az ellenállás nélkül leszaladt. Olyan volt mintha sötétben egy nemvárt gödörbe léptem volna. A jobb térdem úgy megrándult, hogy lépni nem tudtam.
De sebaj, elő az indító relével, újra visszakerült a helyére, de nem mutatott életjelet. Az inditó motorra közvetlenül adva a 12V-ot. forgatta szegény a dugattyút, de semmi. Nem indult, szikra volt, benzín nem. Na ekkor mentünk el 1 hétre Hajduszoboszlóra, ahol hála a gyógyvíznek és a masszörnek, valamint az elektromos kezeléseknek, újra tudok járni, sőt a motort berúgni.
Rengeteg elmaradt munkám volt, a héten tudtam csak a motorral foglalkozni. Karburátort szétszedtem, kompresszorral kifúvattam, összeraktam, és egyből indult. Sajna a "teásdobozt" a légszűrővel ősszekötő gumi könyök, cserére szorulna, mert szinte elporladt.
Kell egy ilyet rendelnem.
Na de itt a mese vége, szóval ott leszek, aztán kitalálunk valami programot is, csak gyertek minél többen.

Imre
Kedves Enfield-barátok!

Immár három hete annak, hogy Döme feltette az idei One Ride linkjét. A témában ezidáig nem sok mozgolódás volt tapasztalható. Az persze továbbra sem tudható, hogy milyen idő lesz, de az igen, hogy:
- ha jó idő lesz, a 13 órai dorogi érkezés előttre tervezünk egy kisebb túrát,
- az az osztrák csapat, akik tavaly hazamotoroztak Indiából, bejelentkeztek és jönnek.
Ezek a fiúk azért vélhetően nem túl érzékenyek az időjárásra, tehát igen jó esélye van annak, hogy állják a szavukat. És hoznak magukkal egy, az útról készített filmet, hogy bemutassák nekünk. Ez esetben viszont nem lenne szép tőlünk, ha mindössze három fős nézősereg jönne össze Dorogon (Miki-Kata-Döme). Ennek fényében szeretnélek ösztökélni mindnyájatokat, hogy készüljünk erre a napra. Mivel osztrák barátaink szombaton érkeznek, még az is elképzelhető lenne, hogy velük együtt motorozzunk egyet valami szép helyen (Imre: ötlet?), de ezt még egyeztetni kell.
Tehát még egyszer: kellemes program ígérkezik, úgyhogy nyeregbe! (Én ugyebár tehénre.)
Ezen a környéken tudsz keresgélni videók gyanánt.

üdv
Szevusz Ritt!

Légy szíves hívj fel! Nemimerem az elérhetőséged.
+36 30 937 04 36
kösz., nbb945
Nem lehet azt szépen védőgázzal felhegeszteni, majd esztergában letisztázni? (ez csak egy végső megoldás, és saját agyszülemény!) De szerintem ez a főtengely egy motorfelújító műhelyben nem lehet nagy probléma. Mindenképpen olyan műhelyt keress, akik motorkerékpárokkal foglalkoznak, lehetőleg ősidők óta.Nekik van tapasztalatuk a régi MZ-kkel és simsonokkal. Azoknak életük során százszor és százszor szét kellett húzni a főtengelyt, és mindíg jó össze is rakták.
A kihajtó csonk csak egy dolog,mivel megfordult a" sonkába" az is kellene.Valószínű ,hogy csinálnak egy túlméretes csonkot a helyét pedig felköszörülik. üdv:jawzsef
Ne add fel Jawzsef, 4500 Ft egy új kihajtás mármint főtengelyszár
Kösz Feri kedves vagy!

Azért hála isten többen vagyunk itt csendesőrültek.. :-) Igen van valami fény az alagút végén... talán nem kell elválnunk egymástól, de ez még korán sem biztos. Mindenesetre azóta szeljük a napi 90 km-eket egy héten 450 megy a gépbe :-)
HA így halad tovább: Főtengelyhibás royal enfield eladó a legtöbbet Ígérőnek:jawzsef
Szia Harry! Örömmel olvasom, hogy megvan még Arthur. Bíztam benne, hogy nem fogod elkótyavetyélni a válság miatt. Te azért egy etalon van az Enfieldezésben, mert szerintem te motorozol itt közülünk a legtöbbet, ráadáslul tényleg hiba nélkül.
Üdv Mindenkinek

Szikszaif hez csatlakozva én is sajnálattal hallom a téli álom utáni problémákat.. le kell kopogjam soha semmi baj nem volt Arthurral, ráadásul március eleje óta (munkahelyváltás miatt) szinte naponta 90 km-t haladunk. Kissé hideg volt, de tűrhető.
Én kiépítem az enyémből ha gondolod
Én a magyar szakemberekben jelenleg jobban bízom, mint az indiaiakban. Valahogy a magyar központosság központosabb, mit amott, távol, keleten. Amióta a gyártási hibákat itthon rendbe rakattam, azóta csak olajcsere, láncfújás és légszűrő mosás a kötelező program.
Jólesik,hogy mindenki segíteni akar,köszönet érte.Lehotay úr is ígért segítséget.Szívesen vennék új főtengelyt is-ha belehet szerezni.A gépműhelyi jaíitáson még egyelőre meditálok-attól tartok nem lesz központos.A motort egyébként szétszedtem-egyszerűbb mint amire számítottam,persze iszonyatos nagy bontással járt.A főtengely kihajtó csonkja kézzel forgatható a sonkába,még ilyet nem láttam az elmúlt 40 évben. üdv:jawzsef
Hihetetlenek ezek a történetek. Nekem 350-es, indiai belpiacos van, de még soha nem hagyott cserben. Pedig adom neki az ívet rendesen, kicsit szégyellem is, de nem nagyon szoktam babusgatni, csak járni vele. Két éve belefagyott az akkuba a sav, felpúposodott az egész, de bevittem a szobába, kiolvadt, és azóta is jó. Most tavasszal még rá sem kellett töltenem, pedig rég elmúlt 7 éves. Igaz, nekem nincs önindítóm, csak berugóm. Ja,az NGK gyertyák kivégezte két év alatt, azóta a gyári MICO nevű van benne.
Sziasztok Royalisták!

Sajnos nekünk nem sikerült a tavaszi ébredés! Sir Bernie gyengélkedik! Akksija a tél folyamán kilehelte lelkét,de ez a kissebbik baj. Megpróbáltam lábbal indítani és egyszer csak elment a kompresszió! Azt hittem a dekompresszor, de annak semmi baja így maradt a hengerfejtömítés vagy alá ment valami koromdarab az egyik szelepnek és nem tud zárni. A hengerfejtömítéssel bizonyára van valami, mert a frissen megmosott blokk olajos, benzines lett hengerfej körül, pedig a motor be sem indult. Jól indul a szezon! Úgy hogy Sir Bernie most Dorogon van orvosnál Döménél! Igyekezni kell mert hétvégén fellépése van! A Fallen (Bukott Angyalok trilógia amerikai változata) című film szereplője lesz!
Remélem hamarosan tudunk gurulni egyet!

Rubens & Sir Bernie
Pont erre jutottam én is. A legnagyobb baj itt, hogy teljesen szét kell szedned a blokkot. Utána gépműhely, szerintem védőgázzal felhegesztik kívül-belül, majd leszabályozzák a varratoknál, és jobb lesz mint az eredeti.
Szia jawzsef,
nem értem igazán az esetet. Megfordult a kihajtótengely a sonkában? Ha ez a gond, és nincs se törés, se elhajlás, akkor szerintem egyszerűen javítható. Persze a blokkot szét kell szedni, de utána a többi csak gépműhely ügy. Írjál további részleteket.
Üdv.
Hát az eredeti angolt feljtsd gyorsan el, mert 950 Font. Az indiai valamivel jobb, az "csak" 300. De hiszem, hogy lesz ennél olcsóbb is. Angol használtpiaci oldalakon kellene nézni, szerintem ott egy egész blokkot lehet ennyiből venni. Nincs ismerősöd Angliában, aki kint dolgozik, és van benne némi segíteni akarás?