Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne csinálj semmi felületkezelést. Vagyis festést NE mert feloldja a benzin.
Köszi!
Szerintem a citromsavas módszert próbálom majd ki, jelenleg kivitelezhetőbbnek tűnik. Utána kell valami felületkezelés vagy úgyis megint rozsdás lesz?
Amúgy ez az elektrolízises dolog is érdekes, kisebb mütyürökhöz lehet felhasználom.
Utóbbi a legegyszerűbb http://youtu.be/LsPrK4AjQ7k
Oxálsav, citromsav vagy elektrolízis.
Van valami jó tippetek, praktikátok a tank kiganézására? Betonkeverőt nem igazán tudok szerezni...
van a sima vékony papír tömítés meg az a vastag feketés, a vastaggal se volt jó sosem ami szorult, a vékony papírból be kellett volna szerintem 4-5db is tenni
na mindegy, ez már a múlté csak eszembe jutott
Jó neked.

Én sajnos nem vagyok otthon ebben
Mert gyárilag a kuplung fedél 0.5mm tömítéssel van feltéve. A váltó csőtengelyét kicsit meg kell alakítani pár tized csak. És nem fog szorulni. Kiszámoltak a gyárban mindent passzosra. :)
Hát azért írtam, hogy S51-nél. Bár ha belegondolok kb 20 perc alatt szétszedem az 50-es blokkot is.
az 51esnél sosem jöttem rá hogy egy komplett szétszedés után miért szorult mindig a váltó ha csak 1 tömítéssel volt feltéve a kuplung oldali dekli
2 tömítéssel meg jó volt, több blokknál is jártam már így
Neked az 50-es blokkot széthúzni pár perc?

2 éve az 51-es tengelyét is minimum 2-3 óra volt kicserélni emlékeim szerint.
A csere hamar ment de sz*pás volt beállítani hogy se a váltó,sem pedig a berúgókar ne szoruljon,meg a berúgó minden rúgásra működjön.
Éljenek az utángyártott szemét alkatrészek.
Az elődöknél meg jó nagy szopás ! Meg 3500 a tengely !
Pár perc a csere. És pár forint. Legalábbis S51-nél.
Na eladtam a szimót 1 hete.
Nem csak a berúgókar volt a szar,hanem az egész tengely.
Sok esze volt aki felújította,tengelyt nem cserélt.
Mind1 már nem az én gondom.
Azért én nem kergetem ennyire....szép komótosan eljárogatok vele 60-70 között. Mivel már több mint 20 éve nem ültem buszon (és nem is áll szándékomban) ezért valamelyest vigyázok rá.
A kék meg bizniszből került hozzám......ami szar volt rajta azt kicseréltem,és néha meg indítom egy kicsit. De teljesen feleslegesen foglalja itt a helyet..............
Mivel szintetikus olajakat használtam és sokkal jobb a hűtése 80-nál, mint 45-nél, így soha nem szorult meg. Kopott, mint az állat, volt hogy szétesett a tájváni tűgörgő, de a henger és dugó sosem szorult meg.
Kecskemét-Balatonlelle 4 óra, 20 perces pihenővel...szerinted?
Kecskemét-Sirok is 4 óra pihenőkkel és Kecskemét-Pécs is ugyanennyi.

Nem kímélgetni vettem, had forogjon, amit bír.
Az igen......én már kilenc éve minden nap (télen,nyáron,esőben,fagyban) az s51b-l járok. Tartalékba vettem egy 51n-est,de ha 5ször bementem vele melózni akkor sokat mondok. Pedig fasza kis gép mindkettő,de rohadtul kikészitteték az izületeimet .
És meddig bírta az üveghangos 75-80-as utazót?
Egy pár évet jártam Simsonnal napi használósban. A legnagyobb munkába járási távom 30 km oda, 30 vissza, egész nyáron. Csíptem nagyon, volt pici optimalizálás benne, légköri viszonyok függvényében üveghangon 75-80-as volt az utazó és egyben végsebességem, egészen haladós volt Simson létére.
Mert van a babakèk melós meg az ünnepi 53-as
Ez igaz.....de minek kettő db?...Főleg ha mind a 2 jó.
Egy simson soha nem lehet felesleges , főleg télvíz idején ! Remek hiánypótló , bármelyik robogónál többet ér !
Sziasztok. Ez már teljesen felesleges,tehát eladnám. Ha van akinek kell egy megbízható Simson,az szóljon....
Eléggé féltem,nem volt olcsó mulatság.
Hiába megszoktam már,tèlen inkább leteszem,a lábam is alig ér le róla pedig 182 centi vagyok.

A simson ezért jó télen,mert simán leér róla a lábam és még ökörködni is merek vele.
Én is puhább gumikkal járok télen,jobb a tapadása.
Csak ha tolni kell. Szerencsére már rég kellett.